Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Resna nadloga tekmecem

BMW 118d urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
V novodobni BMW-jevi zgodovini se je razdvajanje okusov začelo s prejšnjo generacijo sedmice. Njena drzna oblika je ljudi razdelila v dva tabora, na tiste, ki jim je bil avtomobil všeč in v tiste, ki jim je bil celo grd. Morda je precejšnja številčnost slednjih botrovala dejstvu, da so bili vsi nadaljni modeli manj oblikovno posebni. A le do prihoda nove enice.
Resna nadloga tekmecem
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
10. 1. 2012 ob 14:41
Komentarjev: 1
video test BMW 118d urban edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ne bom rekel, da je grda, se pa je na to obliko vsekakor potrebno privaditi in to tudi ni prvi BMW, ki mi sprva ni bil simpatičen, pa sem potem sčasoma svoje mnenje spremenil. S temi minijevskimi dodatki kot so bela platišča in bele obrobe vseeno izgleda bolje, je pa njena oblika vseeno kontraverzna.

Kontraverzen je pravzaprav celoten avtomobil. Ker spada v premium segment, vsi pričakujemo, da ponuja veliko. A prav nihče ni mislil, da bo ponudil tako zelo veliko, saj v tem velikostnem segmentu blizu ne pride niti en sam tekmec. Vse »posebne« dodatke je seveda potrebno doplačati, je pa presenetljivo že to, da so sploh na voljo. Kar pomeni, da bodo morali snovalci tekmecev, zlasti novega audija A3, pošteno zavihati rokave.

Nova enica je zrasla, kar je odlično na dveh področjih. Premium predstavniki so od nekdaj ponujali manj prostora kot drugi. Pa jim tega ni nihče štel v slabost, saj za enico ne pogleduje isti oče dveh otrok, ki pogleduje proti fordu focus, ampak pogosteje uspešen mlad poslovnež, ki potrebuje zanimiv avtomobil. S prirastkom je nova enica sedaj prostorsko povsem konkurenčna ostalim tekmecem, prirastek medosja, širine in dolžine pa pomeni, da se v tem avtomobilu sedi dobro tudi zadaj. Za vsak slučaj, če bo kupca focusa vseeno zaneslo v BMW vode ...

Ena od stvari, ki jih sam neizmerno cenim, ko se prvič vsedem v nov avtomobil, je, da se takoj počutim domače. In le redko kateri avtomobil mi to ponudi, vedno se je potrebno nekaj časa peljati in se navaditi, BMW pa to zna vedno. Sem prepričan, da niti njihovi inženirji ne vedo, kako naredijo okolje tako posebno, a ga enostavno naredijo. Občutek v vsakem BMW-ju je fantastičen, enostavno se sedi tako dobro, kot bi bil del avtomobila. Naj se ostali še tako trudijo, občutka v tem avtomobilu skoraj nikomur ne uspe doseči.

Slogan »Ima vse kar imajo veliki« ste že slišali pri eni od bolj plebejskih znamk, velja pa tudi za ta avtomobil. Z novo generacijo so enico opremsko dvignili na mnogo višji nivo, v njej pa odslej najdete elemente, ki so do sedaj krasili le večje modele. Denimo odlični samodejni osemstopenjski menjalnik, velik zaslon pred voznikom, ki ponuja navigacijski sistem in celo internet, vrhunsko izdelavo, pa program prilagajanja podvozja in motornih parametrov, pri katerem je posebnost način ecopro, ki vam svetuje kako varčno voziti in prilagodi delovanje motorja, klimatske naprave ter ostalih parametrov. In vam potem izpisuje, koliko ste si že uspeli podaljšati doseg.

Kadar se ne boste vozili umirjeno, vam bo nasmeh na usta risalo vrhunsko uglašeno podvozje. Lega in občutek na volanu sta tako odlična, da je kar težko peljati počasi. Tudi motor je dober, mu pa precej pomaga še ta hiter menjalnik, zato brez težav sledi zahtevnejši desni nogi. Lega ni športno trda, ker konec koncev to mora ostajati avtomobil za širok krog ljudi, a je vseeno vrhunska. In to je tista druga pozitivna sprememba pridobljenih mer.

Vse lepo in prav, a ostanimo realni. Če je bila doslej edina kritika oblika nove enice, pa je druga cena. Že res, da je avtomobilu dejansko nemogoče zameriti karkoli tehničnega, pa je kljub bogati opremi cena za tako majhen avtomobil enostavno prevelika. Vas zanima koliko? 45.000 evrov. To pa je že teritorij za dve številki večje petice.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 118d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (480)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,8/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 24.700
cena testnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.207

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 530,48 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 8.841 EUR
testno vozilo v Hypu že od n.p.
pri pologu 20% od nabavne vrednosti n.p.
osnovni model v Hypu že od 296,40 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 4.940 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,5181 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
Enka zgleda super , mi je pa bol všeč coupe različica
(pred 8 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |