Za gozdarja in njegovo sekiro
Opel adam rocks 1.0 turbo enjoy

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Rocks je bolj možat oziroma, malenkost bolj možat. Za gozdarja in njegovo sekiro še vedno ne bo, za se ostale pa. Malo bolj od običajnega je oddaljen od tal, predvsem pa z velikimi platišči in plastičnimi dodatki deluje bolj zrelo. Znotraj je dejansko enak običajnemu adamu, kar pomeni, da je barvno zelo zanimiv, materiali so dobri in pohvalim lahko tudi kakovost izdelave. Sedi se odlično, saj sta sprednja sedeža res udobna, prostornost pa naj vseeno ne bo vrlina, ki jo iščete, ko pogledujete za tem malčkom.
Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih.
Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih. Ker se ne. Sem se na poti do našega Mateja zapeljal le po krajšem makadamu in mi je zaradi 18-palčnih platišč hrbtenico skoraj zabrisalo skozi okno. Avtomobil je absolutno pretrd za takšne vragolije, samo za na cesto je. In tam se pelje precej hudo. Kratka medosna razdalja bi lahko pomenila, da bi bil malo muhast, ampak tudi v zavoju lepo drži, predvidljiv je, to je zelo pomembno. Je pa pač bolj trd, to vzemite v obzir, zato se nagiba se malo in za uspavanje otrok adam ne bo. Za uživancijo na zaprtih cestah pa vsekakor, tudi zaradi tokratnega trivaljnega turbobencinskega motorja.
Zakaj ne bi imeli raje corse, se sprašujete? Takšen adam rocks namreč ni poceni, prav ta stane celo več kot 21 tisočakov. S corso enostavno ne boste tako posebni, niti opazni ne, pa vem, da si tega želite. Predvsem pa je ne boste v tolikšni meri opremiti po svojih željah, adam je namreč mojster personalizacije.
tehnični podatki | opel adam rocks 1.0 turbo enjoy |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (115) pri 5.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 170 od 1.800 do 4.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3698 x 1807 x 1493 |
medosna razdalja v mm | 2311 |
prtljažnik v litrih | 170 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1086 (369) |
največja hitrost v km/h | 196 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,4/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 8,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.050 |
cena testnega vozila v EUR | 18.700 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 21.264 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















