Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za gozdarja in njegovo sekiro

Opel adam rocks 1.0 turbo enjoy

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tole je že tretji adam, ki smo ga imeli pri Volanu na testu in hkrati prvi, v katerem boste tudi tisti s kompleksom nenehnega dokazovanja svoje možatosti počutili dobro. Ima namreč skalnato ime, adam rocks se mu reče.
Za gozdarja in njegovo sekiro
Foto: Gašper Miš
3. 6. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če klasičnemu adamu manjka nekaj možatosti, evo, rocks je ponuja dovolj
večja oddaljenost od tal in plastični dodatki izžarevajo robustnost
platnena streha je super, dobro zvočno tesni, odprta pa ponuja prijetno pihljanje
litrski turbo trivaljnik je dejansko najboljša izbira za ta avtomobil
znotraj so materiali odlični in prav takošno tudi počutje
lega je zanesljiva in spominja na gokart. Užitek zagotovljen
za svoje skromne mere ponuja kar veliko prostora tudi na zadnji klopi
na neurejenih podlagah je s takšnimi 18-palčnimi platišči absolutno pretrd
je posebnež, a to kaže tudi s svojo ceno
želeli bi si volana z malce manjšim premerom, ta je precej zajeten
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (13 glasov)
video test opel adam rocks 1.0 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In izgleda tudi bolj resno. V bistu sem se z rocksom prvič spoznal na tej mednarodni premieri in mi je bil že takoj všeč. Pravzaprav mi je všeč tudi običajni adam in čeprav zgornjih kompleksov niti ne posedujem, vseeno menim, da je v nekamniti obliki bolj pisan na kožo deklicam. Je pa posebnež, brez dvoma, že zaradi svojega imena, neštetih kombinacij barv in modnih dodatkov in tudi zaradi simpatične oblike ter prijetne notranjosti.

Rocks je bolj možat oziroma, malenkost bolj možat. Za gozdarja in njegovo sekiro še vedno ne bo, za se ostale pa. Malo bolj od običajnega je oddaljen od tal, predvsem pa z velikimi platišči in plastičnimi dodatki deluje bolj zrelo. Znotraj je dejansko enak običajnemu adamu, kar pomeni, da je barvno zelo zanimiv, materiali so dobri in pohvalim lahko tudi kakovost izdelave. Sedi se odlično, saj sta sprednja sedeža res udobna, prostornost pa naj vseeno ne bo vrlina, ki jo iščete, ko pogledujete za tem malčkom.

Res je, da smo se trije s kopico prtljage uspešno pripeljali do Gradca in potnik na zadnjih sedežih niti ni doživljal posebnih travm, a le zato, ker je sedel za mojimi kratkimi nožicami in tudi sam ni bil prav visok. Sicer odrasli zadaj nikakor ne boste sedeli udobno, predvsem pa je tudi prtljažnik zelo kratek in ne ravno razkošen. Adam ni in noče biti corsa, ki mora biti zaradi številnih tekmecev tudi praktična. Za uživancijo v dvoje, ja, za to bo adam pravi.

Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih.

Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih. Ker se ne. Sem se na poti do našega Mateja zapeljal le po krajšem makadamu in mi je zaradi 18-palčnih platišč hrbtenico skoraj zabrisalo skozi okno. Avtomobil je absolutno pretrd za takšne vragolije, samo za na cesto je. In tam se pelje precej hudo. Kratka medosna razdalja bi lahko pomenila, da bi bil malo muhast, ampak tudi v zavoju lepo drži, predvidljiv je, to je zelo pomembno. Je pa pač bolj trd, to vzemite v obzir, zato se nagiba se malo in za uspavanje otrok adam ne bo. Za uživancijo na zaprtih cestah pa vsekakor, tudi zaradi tokratnega trivaljnega turbobencinskega motorja.

Tega vsekakor lahko pohvalim, saj je lepo oplemenitil Oplovo motorno ponudbo, saj veste, da ves čas tarnamo nad Oplovimi povprečnimi motorji … No, ta je nov in dober, liter prostornine postreže s 85 kilovati, to je s 115 konjički, zato je adam precej živahen. Pa tudi poraba se mi je z dobrimi sedmimi litri zdela dovolj spodobna. Če se boste vozili hitreje od 140 km/h, po nemških avtocestah, kajpak, lahko povem še, da se piš vetra pri strešnem oknu nad to hitrostjo sliši občutno bolj. Je pa streha super, če vam je všeč božanje sonca po obrazu. In pri nižjih hitrostih platno nikakor ne moti.

Zakaj ne bi imeli raje corse, se sprašujete? Takšen adam rocks namreč ni poceni, prav ta stane celo več kot 21 tisočakov. S corso enostavno ne boste tako posebni, niti opazni ne, pa vem, da si tega želite. Predvsem pa je ne boste v tolikšni meri opremiti po svojih željah, adam je namreč mojster personalizacije.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel adam rocks 1.0 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.800 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3698 x 1807 x 1493
medosna razdalja v mm 2311
prtljažnik v litrih 170
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1086 (369)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.050
cena testnega vozila v EUR 18.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.264

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |