Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z leti pride suverenost

Audi A6 3.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Anže Jereb
Audi je z aluminijasto karoserijo začel že pred časom in jo doslej pripel že večini modelov. Ne le športnikom kot je R8 ali najmanjšemu nekdanjemu A2, ampak tudi povsem umirjenim modelom. Denimo novemu A6, ki je tako od svojega predhodnika mnogo lažji.
Z leti pride suverenost
Foto: Anže Jereb
22. 12. 2011 ob 9:03
Komentarjev: 0
video test audi A6 3.0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je bilo vodilo za manjšo maso predvsem ekološke narave, takšen avtomobil namreč porabi manj goriva, pa je takšen poseg poskrbel še za boljše vozne lastnosti. Kako športno se nova šestica lahko pelje, bo verjetno odkrival le redkokateri lastnik, a ko bo, bo z lego vsekakor zadovoljen.  A pojdimo najprej k celoti. Na prste ene same roke lahko naštejem razloge zakaj bi nekdo moral imeti večjega A8, od teh pa sta res upravičena le eden ali dva. Recimo, da ste lastnik velikega in zelo uspešnega podjetja, potemtakem bo A8 (priporočam podaljšano različico L) res pravi avtomobil za prevoz poslovnih partnerjev na sestanek ali daljšo pot. Če smo zelo uspešni, potem si lahko oziroma moramo privoščimo največ, kar znamka ponuja. Nekaj, kar izžareva našo resnost in uspešnost in to najbolje počne velika limuzina.

Za vse ostale bo šestica vrh glave. Recimo, da ponuja okoli 95 odstotkov prostornosti modela A8, kar je v praksi dovolj vedno, tudi pri prevozu pomembnežev na zadnji klopi, ali takrat, ko je treba v prtljažnik naložiti golf opremo. Če smo za A8 dejali, da je preveč oblikovno zadržan in spominja na raztegnjenega A4, je A6 mnogo bolj agresiven. Lepota je objektivna stvar, a komur ta avtomobil ni lep in markanten, resnično potrebuje očala. Ožji sprednji žarometi in zadnje luči  ga optično znižajo in poudarijo agresiven nastop, zato A6 od manjšega in večjega brata deluje mnogo bolj športno. Kar je tudi prav, saj je takšna limuzina tudi pelje zelo suvereno, a o tem malce nižje.

Preden se boste z njim zapodili po cesti, boste nekaj časa občudovali njegovo notranjost. Šestica spada v segment, kjer kupci niso pripravljeni na sklepanje kompromisov in je treba visoko ceno tudi upravičiti. Zato je notranjost vrhunsko izdelana in z odličnimi materiali ter bo zadovoljila tudi najbolj zahtevne. Dejansko je avtomobil tako odličen, da je skoraj nemogoče najti kakšno pripombo. Če sem pikolovski, potem me moti, da pametni ključ sploh ni pametni, ker ga potrebujem za odklepanje avtomobila, vzvratno ogledalo bi moralo biti samozatemnitveno, ob vseh mogočih priključkih pa pogrešam najbolj uporaben USB vhod. Vrh armaturne plošče malce škripa, kar pa je skoraj gotovo muha testnega avtomobila.

Trilitrski motor je vrhunski izdelek, ki šestico pospešuje izjemno suvereno in brez presledkov v moči, menjalnik pa se skozi prestave prebija skoraj brezčutno. Le opazovanje merilnika vrtljajev dejansko pokaže, da se je zamenjala prestava, pritisk v hrbet pri pospeševanju pa je vedno močno prisoten. Slabost je dejansko le odlično skrivanje hitrosti, zaradi česar boste vedno znova prehitri.

Pohvalim lahko še nastavljivo podvozje, ki avtomobilu močno spremeni karakter in ga iz izjemnega potovalnika v načinu comfort spremeni v neverjetno dinamično vozilo v načinu sport, pogon quattro pa ves čas skrbi, da je A6 dobesedno prilepljen na cesto. Kot rečeno dinamične strani lastniki prav pogosto ne boste odkrivali, a če je v vas le kančen hitrega voznika, potem na spisku dodatkov pri nastavljiven podvozju (poleg vzmetenja se spremeni še krmilni mehanizem, odzivnost motorja in menjalnika) vsekakor priporočam dodati kljukico. Všeč mi je tudi način efficiency, ki vse omenjene parametre spremeni tako, da je poraba še manjša. Kar je seveda odlično za naravo, niti pa ne tako zelo pomembno za vaš žep, saj je poraba goriva že tako pohvalno majhna. Zlahka se boste vozili z manj kot osmimi litri, kar je za 180 kilovatov moči in tako velik avtomobil resnično malo.

Audi A6 je torej vrhunski avtomobil, ob katerem se tekmecem upravičeno lahko tresejo kolena. Kot celota je namreč izjemno suveren prav na vseh področjih. A, da bo res tako prepričljiv, boste zanj morali tudi veliko odšteti, kar je skupna lastnost vseh premium znamk. S takšnim motorjem v nosu stane A6 dobrih petdeset tisočakov, takole opremljen pa skoraj osemdeset. Vsak dodatek namreč ceno močno poveča in je tudi precej bolj drag kot pri bolj »plebejskem« Volkswagnu. In za tako velik znesek avtomobil res že mora biti praktično brez napak.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A6 3,0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 500 pri 1400-3250
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4915 x 1874 x 1455
medosna razdalja v mm 2912
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1795 (535)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,3/6
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 44.660
cena testnega vozila v EUR 52.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 78.356

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 1.309,86 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 15.671,20 EUR
testno vozilo v Hypu že od n.p.
pri pologu 20% od nabavne vrednosti n.p.
osnovni model v Hypu že od 746,57 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 8.932,00 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,4018 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 7. 2021
Julij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 dnevi  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 8 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 8 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 8 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 8 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 9 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 9 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 9 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 9 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 9 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 9 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 10 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 11 meseci  |