Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mešanček z rodovnikom

Subaru levorg 1.6 GT lineartronic free

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za malce nenavadno imensko zloženko se skriva tipičen subaru: z odličnim pogonom, vrhunskimi voznimi karakteristikami, a tokrat z malce manj posrečeno kombinacijo motorja in menjalnika.
Mešanček z rodovnikom
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2016 ob 0:01
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s svojimi oblinami vas mika WRX STi, a je preveč brutalen - rešitev je levorg
notranjost je za znamko Subaru presenetljivo bogata in privlačna, izdelava je odlična
občutek na volanu je vrhunski, položaj za volanskim obročem pa brezhiben
nizko težišče omogoča udobno blaženje, obenem pa zanesljivo lego in veliko zabave
dinamični karakter ne daje slutiti, da je levorg pravzaprav družinsko vozilo ...
... ki ponuja velik prtljažnik, veliko odlagališč in prostorno sedežno klop
štirikolesni pogon je Subarujev, to pove vse, zato vas ne bo razočaral
cena je glede na ponujeno in na konkurenco dejansko ugodna
edini motor v ponudbi je dober, dovolj zmogljiv in z navorom radodaren
motor je povezan z brezstopenjskim menjalnikom, ki ob zahtevnejši vožnji ne prepriča
poraba goriva je prevelika tudi, ko niste zahtevni, računajte na deset litrov
resne terenske vragolije odpadejo, oddaljenost od tal je premajhna
ponudba opreme je precej borna, le dva paketa sta na voljo
v ponudbi sta le ta motor in menjalnik, manjka ročni menjalnik ali dizelski agregat
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (26 glasov)
video test subaru levorg 1.6 GT lineartronic free
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Levorg je posebnež, ampak po svoje je poseben vsak subaru. Kaj točno pomeni njegovo ime, si preberite v tej prvi vožnji, poenostavljeno povedano pa gre za nekakšen hibrid med prostornim legacyjem in vozniško nabrito imprezo. Kombinacija je odlična, ker avtomobil izgleda zelo agresivno, pravzaprav je do tretjega stebrička osnovo v celoti dobil od impreze, potem pa so mu po vzoru modela legacy dodali le še karavanski zadek. Z veliko luknjo v pokrovu motorja in zajetnimi sprednjimi podaljški vsekakor izgleda napadalno, kar bo ljubiteljem znamke zelo všeč. Skoraj kot WRX STi je …

Tudi notranjost je vzeta neposredno iz impreze, prav tako večina podvozja. Znotraj zato lahko pričakujete malce bolj sodobno razporeditev z velikim zaslonom na dotik in zgledno urejeno armaturno ploščo. Z najbolj elegantnimi predstavniki segmenta se sicer ne more kosati, a tega niti ne poskuša, lahko pa vam povem, da notranjost ne razočara tam, kjer je najbolj potrebno. Volan je po oprijemu odličen, sedi se nizko in sedeža sta zelo udobna, okolje pa je pregledno in izdelano dovolj kakovostno, da niti na makadamu nič ne bo zaškripalo. Za užitke v vožnji bi bil položaj težko boljši.
 

Ampak levorg je karavan, ki ponuja veliko prostora in je namenjen predvsem družinski rabi, daleč je od kakšnega divjaka. Prtljažnik ponuja 522 litrov prostornine, s podiranjem zadnje klopi skoraj 1.500, na zadnjih sedežih je veliko prostora in sidrišča isofix je enostavno doseči. Presenetilo nas je, kako lahkotna so ob odpiranju vsa vrata, vključno s prtljažnimi, nakladalnega roba ni in tudi odlagališč je v kabini dovolj. V bistvu vas bo s prostorsko-uporabniškega vidika težko karkoli razjezilo.

Je pa res, da na Japonskem ter v ZDA levorg svojo atraktivno podobo opravičuje tudi z zmogljivim '300-konjskim' turbobencinskim strojem in ročnim menjalnikom. V Evropi ne, tako so se odločili odgovorni pri Subaruju, in nam namenili zgolj en motor in en menjalnik. Motor ni slab, gre za nov 1,6-litrski bokserski turbobencinar, ki premore 125 kW moči oziroma 170 'konjev'. 250 Nm navora je na voljo celo pri nižjih vrtljajih kot v WRX STi. Nasploh lahko rečem, da pri nizkih vrtljajih krasno vleče in te ob vsaki 'menjavi prestave' malo brcne v hrbet, kar je fino. Tudi zvok je dovolj atraktiven, da vas ne bo jezil, najslabša stvar pogonskega sklopa je pravzaprav menjalnik.

Pa čeprav tudi ta sam po sebi ni slab, verjetno bi bil boljši že težko, a kombinacija motorja in menjalnika vseeno ni najbolj posrečena. Brezstopenjski lineartronic ima tudi vnaprej določena prestavna razmerja in obvolanski ročici, ampak je dober samo, dokler voznik ni preveč zahteven. Vsiljiv je pri visokih vrtljajih, ne pusti svobode pa še glasen je. Sumim tudi, da je kriv za veliko porabo goriva, ker levorg enostavno pije preveč. Povprečno okrog 10 litrov, celo na regionalkah in na avtocesti ga nisem mogel spraviti pod 9 litrov.
 

Bolj kot motor navduši vse ostalo. Levorg se vozi kot pravi subaru, krasno je uglašen, krmiljenje je prijetno težko, nagibanja skorajda ni, volan je športen in izvrsten, oprijema na cesti pa kar ne zmanjka. Sedi se skoraj kot v WRX STi, nizko, športno, sploh nimaš občutka, da imaš za sabo še takšno gmoto pločevine. Kdor še nikoli ni peljal nobenega subaruja, bo težko doumel, kako prijetno se je v njih peljati, zato vsem predlagam, da poskusite. Da gre vseeno za umirjen stroj, povesta dve stvari: sistem ESP kljub stikalu za izklop še vedno bdi nad dogajanjem in elektronska ročna zavora, ki bi jo takoj zamenjal za klasično. Malo igrivosti mu vseeno manjka, na poledeneli cesti kar ni hotel zdrsniti, kot sem hotel sam, da bi.

Ob nakupu si ne boste belili glave z izbiro pravega paketa opreme in dodatkov, samo dva sta na voljo. Tokratni je cenejši, dodatne opreme pa razen doplačilne barve ni, zato takšen levorg stane okoli 27 tisočakov. Pod črto je poceni, ker poleg vsega ponuja še odličen štirikolesni pogon, konkurenca pa ponuja vse to za bistveno več denarja. Če levorg primerjam z audijem A4, za oba bi lahko rekel, da sta premijska predstavnika, potem bi v takšni kombinaciji A4 stal vsaj deset tisočakov več, raje petnajst. In zato prevelika poraba na strani subaruja niti ne sme biti tako zelo pomembna postavka, razlike nikoli ne boste dobili nazaj. Je pa vseeno prevelika in to ni zanemarljivo.

Škoda, da je levorg k nam prišel samo v tej kombinaciji motorja in menjalnika. Če bi bil na voljo še kot dizel z ročnim menjalnikom, bi imel na našem trgu veliko več možnosti. Ampak bo ravno zato spet tako poseben in tudi zato nam je spet všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru levorg 1.6 GT lineartronic free
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1600
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 4.800 do 5.600
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.800 do 4.800
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1780 x 1485
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (750)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/6,1/6,9
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 26.490
cena testnega vozila v EUR 26.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.045

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 12 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |