Pripeljal in postavil standard
Volkswagen amarok 2.0 TDI highline 4motion

Takšen, kot je testni, ima stalni štirikolesni pogon, ki je bolj primeren za vožnjo po cestah kot terenu. Sicer ima zaporo zadnjega diferenciala, če se kje zatakne, nima pa recimo reduktorja, tako da v najbolj strme klance z njim ne boste rinili. Tudi nosilnost v tem primeru znaša le 750 kilogramov, sicer pa amaroki lahko s seboj vozijo tudi precej več kot tono tovora, tako da je jasno, kdo so uporabniki takšnega. Odlično se znajde na slabših cestah kot je recimo makadam, kjer skoraj ne čutiš lukenj. In za pick-upa se neverjetno lepo pelje po cesti. Vožnja je tiha in mirna, zadek seveda še vedno poskakuje, ampak bistveno manj kot sem bil vajen doslej pri konkurenci.
Velika oddaljenost od tal omogoča vožnjo po slabšem terenu, verjetno pa boste pick-up kupili zaradi tovornega prostora.
Velika oddaljenost od tal vseeno omogoča, da se lahko vozite po slabšem terenu, verjetno pa boste pick-up kupili zaradi velikega tovornega prostora. Ta je med najširšimi med konkurenco pa še osvetljen je z lučko, ki se skriva v tretji zavorni luči, vklopite pa jo z gumbom na armaturni plošči. Če boste na keson dodali še nadgradnjo pa boste verjetno najbolj pogrešali možnost odpiranja zadnje šipe, ki bi uporabnost amaroka dvignila na še višji nivo.
Hecno je, da ima veliki amarok le 2,0-litrski agregat. V močnejši različici ta sicer pridela čisto zadovoljivih 120 kW (163 KM) in spodobnih 400 Nm navora, zahvala pa gre dvojni turbini.
Kar malce hecno je, da ima veliki amarok le 2,0-litrski agregat. V močnejši različici ta sicer pridela čisto zadovoljivih 120 kW (163 KM) in spodobnih 400 Nm navora, zahvala pa gre dvojni turbini. V različici brez reduktorja se vam na kakšnem strmem klancu med speljevanjem lahko pogosto ugaša motor, če ne boste speljali s konkretno pohojenim pedalom za plin, kar je največja hiba prostorninsko majhnega motorja. Ko enkrat speljete pa postane prav prijeten sopotnik, ki ni razgrajaško glasen, predvsem pa zna biti presenetljivo varčen. Na testu je z zelo lahko nogo popil tudi manj kot 8 litrov na 100 kilometrov, sicer pa nekje med 9 in 10, kar ga uvršča na najboljše mesto med tekmeci.
tehnični podatki | volkswagen amarok 2,0 TDI 4 motion highline |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 pri 1.500 - 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5254 x 1954 x 1834 |
medosna razdalja v mm | 3095 |
prtljažnik v litrih | |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1903 (950) |
največja hitrost v km/h | 181 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,9/6,5/7,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.163 |
cena testnega vozila v EUR | 35.581 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 36.319 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















