Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliko denarja, veliko 'muzike'

BMW 218i active tourer sport line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Active tourer je v tem trenutku najboljši enoprostornik tega segmenta. Najbolj eleganten, potniško razvajajoč in najbolj poln varnostnih in drugačnih sistemov. Zato je tudi najdražji.
Veliko denarja, veliko 'muzike'
Foto: Gašper Miš
26. 11. 2015 ob 23:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

malce hecna oblika skriva precej prostora in predvsem veliko uporabnosti
voznikovo okolje je pregledno, dobro sestavljeno, 'armaturka' ima že prenovljena stikala
zadnja klop dvema potnikoma ponuja dovolj prostora, hvalimo podiranje v treh sklopih
tudi prtljažnik je za svoj volumen precej uporaben in pravih kotov
vozniško je manj prepričljiv od ostalih vozil znamke, vseeno pa v vrhu med enoprostorniki
blaženje dobro absorbira udarce cest, nagibanja ni veliko, občutek na volanu je zelo dober
trivaljni motor je med vožnjo dovolj tih, predvsem pa je prožen in dovolj zmogljiv ...
... ampak ne porabi malo, računajte na povprečje okoli 8 litrov
informacije potovalnega računalnika so nameščene prenizko med merilniki in so slabo vidne
A-stebrička sta občutno preširoka, posledično je vidljivost vstran slaba
oblika je precej neatraktivna
cena je za ponujeno previsoka, tudi če gre za znamko BMW
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (35 glasov)
video test BMW 218i active tourer sport line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko smo prebirali katalog testnega avtomobila in je pisalo: 'Z lansiranjem tega avtomobila na trg BMW prinaša funkcionalnost prostora in udobje, skupaj z značilno BMW dinamiko, slogom in eleganco … Novi motorji so pomembni gradniki užitka v vožnji, ki se osredotoča na športno zmogljivost in izjemno učinkovitost. BMW je za ta avtomobil izbral sofisticiran sistem pogona na sprednja kolesa, ki vozniku nudi stopnjo vozniške angažiranosti, ki se pričakuje od modelov blagovne znamke BMW', smo pomislili, da beremo katalog za M5 touring ali pa X5M. Ne pa za to družinsko naravnano vozilce.

Da gre za BMW s sprednjim pogonom, je najbrž pravim pristašem znamke v grlu povzročilo cmok. In tudi oznaka modela je po svoje zanimiva, celo nelogična, saj so se v zadnjih letih tako trudili, da so 1, 3, 5 in 7 klasični predstavniki, 2, 4 in 6 pa bolj športni. In tudi na to, da oznaka na zadku ne označuje prostornine motorja, smo se že navadili, ne? Tale je še posebej zanimiva in je gotovo niste pričakovali. Oznaka je 218i, motor pa ima 1,5 litra delovne prostornine, 100 kilovatov, to je 136 'konjev', jasno, turbopolnilnik in samo 3 valje!

Očitno je tudi BMW podlegel trivaljnikom. K sreči vse skupaj ne pomeni nič slabega, ker so dejansko naredili dober motor. Zvok mu res ni v ponos, sploh, ko se zažene in to slišite od zunaj, je kar hecno. Med samo vožnjo ga zaradi dobre zvočne zatesnitve kabine ne boste kaj dosti slišali, tudi tresljaje so dobro zadušili. V bistvu je zelo prijetno prožen, čisto dovolj zmogljiv, daleč od kakšne športnosti, ampak skupaj z odličnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom primeren za avto. Le s porabo me ni posebej prepričal. Sicer sem imel povprečje tudi pod 7 litri, v večini primerov pa nad 8, tako da zame tole ni nek opazen napredek v primerjavi s starimi večjimi motorji.

Vožnja je glede na sprednji pogon, kako bi rekel, anti-BMW-jevsko dinamična, ni pa enoprostorsko dolgočasna. Nekaj vmes. Avto se lepo čuti in položaj za volanom je zelo dober. Seveda se sedi malo višje, ker kupci takšnega avta to želite, da imate malo boljši pogled naprej in da kolena manj trpijo, ko vstopate in izstopate. Na volanu se lepo čuti cesta pod kolesi, je pa to daleč od dinamike, ki jo ponuja recimo serija 2 brez oznake active tourer in s pogonom zadaj. Jasno, če je pa ta narejena na osnovi minija, samo v vse smeri povečana in vozniško manj agresivna, da je udobnejša. Dejansko je avtomobil pohvalno udoben in podvozje tudi tresljaje cestnih anomalij lepo zaduši, takšen tourer pa se po drugi strani ne nagiba preveč. Skratka, je pravi kompromis udobja in vozniške uživancije. Mene osebno je motil le predebel A-stebriček, ker se zaradi njega slabo vidi vstran. In potovalni računalnik je povsem na spodnjem delu merilnikov, zato tisti, ki sedite bolj nizko oziroma imate volan malce višje, nanj ne boste videli.

Ker mora active tourer dobro opravljati funkcije družinskega avtomobila, je zelo pomembno, kako se sedi zadaj. V redu je, prostora je dovolj za noge in glavo, le v širino ga hitreje zmanjka, zato naj bosta tukaj največ dva. Zelo fino in priročno je, da se naslon zadnje klopi lahko podira v treh delih, če boste denimo prevažali smuči ali kaj drugega dolgega. Tudi prtljažnik je lepo dostopen in, čeprav ni največji, uporaben s svojimi ravnimi stranicami.

Pri voznikovem delovnem okolju nimam pripomb, vse skupaj je kvalitetno izdelano, materiali so mi všeč, sicer je po BMW-jevsko dolgočasen, ampak ima veliko lučk za prijeten ambient, gumbi klimatske naprave so tudi že posodobljeni, sedeža sta super. Mogoče malo majhna, ampak imata po dolžini nastavljiva sedalna dela.

In prav ste ugotovili, vse to ni poceni. Če bi z vsem tem stal 26.700 evrov, kolikor pride osnovni 2 active tourer, bi rekel, da je cena znamki in izdelku primerna, čeprav visoka. Ampak točno takšen pride 36.580 EUR pa nima praktično nič posebnega. To pa je preveč. Zato na koncu lahko rečem, da je avto predrag, glede na to, kaj ponuja. Za tiste, ki vas denar ne skrbi, pa je tole sedaj najboljši avtomobil v tem razredu. Čisto enostavno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 218i active tourer sport line
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 4.500 do 6.00
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4342 x 1800 x 1555
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1320 (550)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila v EUR 29.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |