Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jean-Claude van Works

Mini cooper JCW

Avtor prispevka: Anže Jereb
Torej, mika vas eden od nabritih minijev, pa ne veste, če je najmočnejši serijski mini JCW vreden doplačila. Je, a le, če užitek v fenomenalni športnosti dajete na prvo mesto potreb.
Jean-Claude van Works
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2015 ob 7:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ko govorimo o avtu za uživanje, no, tukaj ga imate
športne vrline razkazuje z mišičasto podobo, vsekakor boste opazni
sedeža sta v različici JCW še bolj agresivna, lepo objameta hrbet
položaj za volanom je utesnjen in nizek, pravo doživetje
dvolitrski motor je suveren celo pri zelo nizkih vrtljajih, višje se mu še posebej zmeša
pokanje iz izpuha je balzam za ušesa, za uživače, seveda
poraba goriva je ob normalni vožnji presenetljivo majhna, če se boste uspeli tako voziti
da bo lažje, lahko stikalo pomaknete v način 'green', potem je JCW malo bolj umirjen
samodejni menjalnik je bliskovit, dobro izbira prestave in dopusti prestavljanje do blokade ...
... ampak bi bil ročni menjalnik še boljša izbira
cena, hja, v takšni kombinaciji je absolutno predrag, izbira alternativ pa velika
še več dodatkov boste morali izbrati, če boste želeli, da izgleda nadvse brutalno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (14 glasov)
video test mini cooper JCW
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da bo jasno. Vozniško zanimiv je že običajni mini, recimo takšen. In še posebej takšen in takšen. Pelje se suvereno, leži kot gokart in občutek na volanu je odličen. Mu pa manjka moči, ker vem, da boste odlično lego večkrat želeli kombinirati s suverenimi pospeški. Zato je kateri od tistih cooperjev S precej boljši, tukaj je recept že praktično popoln. Sedi se nizko, z majhnimi stekli okoli voznika, kot v majhni športni škatlici, vsi robovi kabine so namreč precej pokončni, govorim o stebričkih. In občutek je zanimiv, lahko rečem celo, da zasvoji.

Če hočete še več, je tu JCW. Ima številčnejšo konjenico pod pokrovom in nasploh izgleda bolj brutalno, še bolj je poseben. No, če pri izbiri zunanjih dodatkov ne boste varčevali, potem ima lahko na strehi zajeten spojler in izgleda še bolj brutalno od tega na fotografijah. Vse to seveda stane, a ni nujno, da je JCW dražji od cooperja S. Pri teh premijskih znamkah je spisek dodatkov izjemno dolg in hitro vas bo zamikalo, da jih boste dodajali, cena pa potem hitro zraste tudi manj agresivnim izvedenkam. Kakorkoli, JCW je brez dodatnih kljukic pri opremi od cooperja S dražji za dobrih šest tisočakov.

Ob prevzemu testnega minija so nam pri uvozniku rekli, da je pojem užitka v vožnji. Sem pritrdil, ker je že običajni mini odličen, od najbrutalnejše serijske različice john cooper works pa drugega itak ne pričakujem. Za hladen tuš je potem takoj poskrbel pogled na prestavno ročico in ugotovitev, da je menjalnik samodejni. Takšen je super v limuzinski trojki, v športni majhni bombici pač ne. Če ste se odločili, da si takšno vozilce res želite, bodite pripravljeni na delo. In k delu spada tudi ročno pretikanje med prestavami. Saj veste, bo bolj zanimivo, manj dolgočasno, bolj boste vpleteni, malce boste trenirali še levo nogo … pač, izberite svoj razlog. Ampak v takšen avtomobil sodi ročni menjalnik. In pika. Ali pa klicaj!

Zato v JCW-ju seveda lahko imate ročnega, tale samodejni je doplačilni in stane dobre tri tisočake, kar je veliko. Ampak je, in to mi gre kar težko od ust, vseeno vrhunski. Bliskovit, s super obvolanskima ušescema, pravilno je izbiral prestave in ker je ob prestavljanju vedno konkretno pokalo iz izpuha, sem ročici z veseljem vlekel. Se mi je pač zdelo fajn in JCW poka občutno bolj od navadnega minija, evo, že prva pomembna razlika. Dejstvo je, da pri ročnem menjalniku prestav sigurno ne bi menjal tako pogosto. Ga pa vseeno priporočam, ne bom pogoltnil zgornjih besed.

170 kW moči tega minija ne spremeni v blazneža, ga je čisto enostavno kontrolirati, je pa hiter. Tako po občutku, kot tudi, ko pogledate na merilnik hitrosti. Seveda je hiter že cooper S, tale pač še malo bolj. Pri obeh me malo moti le trganje volana iz rok pri močnem pospeševanju, ga pa v tem primeru ni več, kljub dodatni moči. Zgolj z vozniškega stališča je razlika malo opazna, če boste zapeljali enega za drugim, že, sicer pa niti ne. JCW je torej resnejšega izgleda, malo bolj 'leti', bistveno bolj poka in to ni zanemarljivo, na cesti pa ležita podobno, zelo suvereno in z odnašanjem zadka, če to želite. Kar je dobro … No, tudi poraba goriva je podobna, naj vas ne skrbi, da bo john cooper works zahteval bistveno več.

Ko so na testnem zaključili z dodajanjem opreme s seznama doplačil, se je cena zaključila nekaj evrov pod 44 tisočaki. Je mini JCW prepričljiv? Vsekakor. Vas bo navduševal v vožnji? Seveda. Je vreden tolikšnega denarja? Težko rečem, očitno že, sicer zanj ne bi zahtevali toliko. Vem pa, da bi bil deset tisočakov cenejši enako prepričljiv, pa tudi, da bi sam ob takšnem znesku pogledal drugam, k še bolj zmogljivim strojem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper JCW
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) od 5.200 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3850 x 1727 x 1414
medosna razdalja v mm 2495
prtljažnik v litrih 211
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295 (480)
največja hitrost v km/h 246
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 20.450
cena testnega vozila v EUR 31.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.946

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |