Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tarča pogledov

Hyundai veloster 1.6 GDI premium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko razmišljam, kako bi bil bolj opazen, kot z velosterjem, mi na misel ne pride nič drugega kot to, da bi me prej opazili le, če bi se skozi mesto sprehodil oblečen le v tangice.
Tarča pogledov
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2011 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test hyundai veloster 1.6 GDI premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zdi se mi, da bi se naokoli moral voziti vsaj s ferrarijem 458 in ničemer manj opaznim, da bi mimoidoči avtomobil opazili enako hitro. Na tem področju je Hyundaiju nedvomno uspelo. Čeprav je morda kdo pričakoval prihod zmogljivega modela genesis, zaenkrat pri Hyundaiu v obliki športnega avtomobila lahko dobi le velosterja. Ta je zamenjava za nekdanjega kupeja in še zdaleč ni tako zmogljiv kot genesis, kar pa sploh ne štejemo za slabo. Marsikomu namreč izjemne zmogljivosti sploh niso v planu, glede na visoke cene goriv bi večina imela rada le zanimiv in atraktiven avtomobil, zmogljivosti pa so postranska stvar. In za takšne je veloster. Če si ga boste kupili pa se le pripravite, da vas bo marsikdo pocukal za rokav in želel več informacij.

Avtomobil je posebnež, ni dvoma. Ne le zaradi klinasti oblike in detajlov, zaradi katerih izgleda resnično atraktivno, temveč tudi zaradi zanimive razporeditve vrat. Ta 'kvazi-kupe' je namreč štirivratnik, ki na desnem boku skriva par vrat, na levem pa le ena. Voznikova vrata so posledično daljša in prijaznejša za vstopanje ter obenem manj prijetna na ozkih parkiriščih, sovoznikova vrata pa so občutno krajša. Za njimi so potem še ena, ki močno olajšajo vstopanje na zadnjo klop, a tudi slednja so uporabniško omejena. Višji se boste skoznje le s težavo 'stlačili', vsekakor pa lažje kot skozi tista na levem boku. Vrata so tudi na pravi strani, ko boste otroke pripeljali pred vrtec, bodo izstopili na strani, kjer je pločnik in ne cesta. Prostora na zadnji klopi in v prtljažniku z visokim robom pa je več, kot bi si mislili. Zadaj dejansko lahko dokaj udobno sedijo tudi odrasli.

Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha.

Ker veloster ni tipičen družinski avtomobil, temveč avto za uživanje, najprej k vozniku. Ta sedi v precej dobrih sedežih, s položnim kupejevskim vetrobranom nad seboj, občutek pa je prijetno športno utesnjen. Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha. Delovno okolje je sicer funkcionalno in lepo na pogled, a s trdo plastiko vseeno deluje nekoliko ceneno in tu zna marsikateri tekmec ponuditi prijetnejše okolje. Tudi modra osvetlitev vsepovsod je že zdavnaj preživeta.

Da veloster ni nikakršen športnik, dokazujeta dve stvari. Prva je komunikativnost krmilnega mehanizma, ki je slaba. Če je že samo podvozje dokaj čvrsto in se v zavojih ne nagiba kaj dosti (mimogrede, posledično grbine dokaj slabo požira), se zelo hitro ne boste upali voziti, ker preko volana ne boste dobili kaj dosti informacij. Težko je namreč oceniti, koliko ste zavrteli kolesi in kako natančno postavili avtomobil v zavoj. Tudi prelahkoten servo pri tem ne pomaga.

Druga stvar je precej anemičen motor s prostornino 1,6 litra in z nekaj več kot 100 kilovati moči. Pospeškov sicer ne boste merili s koledarjem, sunka v hrbet pa prav tako ne boste doživeli. Ko ga zavrtite nekje do 5000 vrtljajev, se malce prebudi, a kaj, ko mu po zvoku sodeč priganjanje niti ne ustreza prav dosti. No, takrat je tudi precej glasen, pri umirjeni vožnji pa vam bo popil vsaj osem litrov. Motor testnega velosterja je bil povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ta omogoča tudi športen način prestavljanja in prestavljanje na roko s pomočjo obvolanskih ušesc, a ni posebej hiter. Kar dejansko zopet dokazuje, da avtomobil ni športnik.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo. Če je odgovor atraktivno vozilo, potem nakup priporočam; zlasti v takšni barvi vas veloster ne bo pustil na cedilu. Če pa so vmes tudi druge vrline, potem je na trgu precej boljših alternativ. Za 26.000 evrov, kolikor stane testni, si lahko omislite brutalnega megana RS, manj športen, a kompletno precej boljši avtomobil pa je denimo volkswagen scirocco. Da bo veloster pariral slednjemu, mora na številnih področjih dobiti še kar nekaj izboljšav.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai veloster 1,6 GDI premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1591
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6300
največji navor v Nm pri vrt./min 167 pri 4850
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4220 x 1790 x 1399
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1160 (540)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.760

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  |