Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tarča pogledov

Hyundai veloster 1.6 GDI premium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko razmišljam, kako bi bil bolj opazen, kot z velosterjem, mi na misel ne pride nič drugega kot to, da bi me prej opazili le, če bi se skozi mesto sprehodil oblečen le v tangice.
Tarča pogledov
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2011 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test hyundai veloster 1.6 GDI premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zdi se mi, da bi se naokoli moral voziti vsaj s ferrarijem 458 in ničemer manj opaznim, da bi mimoidoči avtomobil opazili enako hitro. Na tem področju je Hyundaiju nedvomno uspelo. Čeprav je morda kdo pričakoval prihod zmogljivega modela genesis, zaenkrat pri Hyundaiu v obliki športnega avtomobila lahko dobi le velosterja. Ta je zamenjava za nekdanjega kupeja in še zdaleč ni tako zmogljiv kot genesis, kar pa sploh ne štejemo za slabo. Marsikomu namreč izjemne zmogljivosti sploh niso v planu, glede na visoke cene goriv bi večina imela rada le zanimiv in atraktiven avtomobil, zmogljivosti pa so postranska stvar. In za takšne je veloster. Če si ga boste kupili pa se le pripravite, da vas bo marsikdo pocukal za rokav in želel več informacij.

Avtomobil je posebnež, ni dvoma. Ne le zaradi klinasti oblike in detajlov, zaradi katerih izgleda resnično atraktivno, temveč tudi zaradi zanimive razporeditve vrat. Ta 'kvazi-kupe' je namreč štirivratnik, ki na desnem boku skriva par vrat, na levem pa le ena. Voznikova vrata so posledično daljša in prijaznejša za vstopanje ter obenem manj prijetna na ozkih parkiriščih, sovoznikova vrata pa so občutno krajša. Za njimi so potem še ena, ki močno olajšajo vstopanje na zadnjo klop, a tudi slednja so uporabniško omejena. Višji se boste skoznje le s težavo 'stlačili', vsekakor pa lažje kot skozi tista na levem boku. Vrata so tudi na pravi strani, ko boste otroke pripeljali pred vrtec, bodo izstopili na strani, kjer je pločnik in ne cesta. Prostora na zadnji klopi in v prtljažniku z visokim robom pa je več, kot bi si mislili. Zadaj dejansko lahko dokaj udobno sedijo tudi odrasli.

Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha.

Ker veloster ni tipičen družinski avtomobil, temveč avto za uživanje, najprej k vozniku. Ta sedi v precej dobrih sedežih, s položnim kupejevskim vetrobranom nad seboj, občutek pa je prijetno športno utesnjen. Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha. Delovno okolje je sicer funkcionalno in lepo na pogled, a s trdo plastiko vseeno deluje nekoliko ceneno in tu zna marsikateri tekmec ponuditi prijetnejše okolje. Tudi modra osvetlitev vsepovsod je že zdavnaj preživeta.

Da veloster ni nikakršen športnik, dokazujeta dve stvari. Prva je komunikativnost krmilnega mehanizma, ki je slaba. Če je že samo podvozje dokaj čvrsto in se v zavojih ne nagiba kaj dosti (mimogrede, posledično grbine dokaj slabo požira), se zelo hitro ne boste upali voziti, ker preko volana ne boste dobili kaj dosti informacij. Težko je namreč oceniti, koliko ste zavrteli kolesi in kako natančno postavili avtomobil v zavoj. Tudi prelahkoten servo pri tem ne pomaga.

Druga stvar je precej anemičen motor s prostornino 1,6 litra in z nekaj več kot 100 kilovati moči. Pospeškov sicer ne boste merili s koledarjem, sunka v hrbet pa prav tako ne boste doživeli. Ko ga zavrtite nekje do 5000 vrtljajev, se malce prebudi, a kaj, ko mu po zvoku sodeč priganjanje niti ne ustreza prav dosti. No, takrat je tudi precej glasen, pri umirjeni vožnji pa vam bo popil vsaj osem litrov. Motor testnega velosterja je bil povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ta omogoča tudi športen način prestavljanja in prestavljanje na roko s pomočjo obvolanskih ušesc, a ni posebej hiter. Kar dejansko zopet dokazuje, da avtomobil ni športnik.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo. Če je odgovor atraktivno vozilo, potem nakup priporočam; zlasti v takšni barvi vas veloster ne bo pustil na cedilu. Če pa so vmes tudi druge vrline, potem je na trgu precej boljših alternativ. Za 26.000 evrov, kolikor stane testni, si lahko omislite brutalnega megana RS, manj športen, a kompletno precej boljši avtomobil pa je denimo volkswagen scirocco. Da bo veloster pariral slednjemu, mora na številnih področjih dobiti še kar nekaj izboljšav.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai veloster 1,6 GDI premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1591
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6300
največji navor v Nm pri vrt./min 167 pri 4850
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4220 x 1790 x 1399
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1160 (540)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.760

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |