Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Marketinški triki

Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 allure

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Čisto novi peugeot 508, pravijo Francozi! Če bi ga gledal direktno v nos, bi Pežojevcem mogoče celo nasedel. Ampak marketing je eno, tehnika pa drugo, zato me včasih toliko bolj preseneti, čemu tako hitro v tako opazno prenovo, če pa je bila francoska limuzina kljub štirim letom še vedno dovolj privlačna na pogled.
Marketinški triki
Foto: Anže Jereb
4. 9. 2015 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

menjalnik je po novem klasičen samodejni, kar pomeni bolj udobno prestavljanje
tudi motor je dobil svoj doping, ki ga umešča med bolj zmogljive glede na prostornino
polne led-luči so še vedno redkost v segmentu in odlično svetijo
kabina je ena lepših med konkurenco
veliko prostora in kakovostni materiali obljubljajo prijetno vožnjo vsem potnikom
projekcijski zaslon je kljub enostavnosti zelo uporaben dodatek
508 daje sproščen občutek med vožnjo, kar ustreza določenemu tipu voznikov
še vedno manjkajo odlagalna mesta, kar bo motilo voznike s polnimi žepi
podvozje je premalo udobno in zato nič bolj dinamično
poraba goriva je le zmerna, čeprav še vedno v pričakovanih okvirih
cena je z dodatki že precej zasoljena in prekmalu na nivoju bolj prestižnih znamk
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (27 glasov)
video test peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot je pri teh osvežitvah v navadi, sta novi maska in rit. Če sem bolj natančen, samo luči, spredaj so namesto ksenonskih zdaj v polni LED-tehniki in te so vrhunske. Pa poslovil se je logotip na pokrovu motorja, ki je po novem na maski, kjer je očitno bolj viden in kamor bolj paše. Zadek je bil po mnenju oblikovalcev že prej dovolj lep, tako da so na prvi pogled le luči malo bolj izrazite.
 

Eleganca se še vedno nadaljuje v notranjosti, ki je na prvi pogled ostala nespremenjena. V testni barvi je super in še vedno gre za eno boljših kabin v tem cenovnem razredu. Manj je gumbov, da je vse skupaj še bolj pospravljeno, saj z večino funkcij upravljate kar preko 7-palčnega zaslona na dotik. Še na merilnike vam ni treba gledati, ker vse vam bo vse nujne informacije pokazal enostaven projekcijski zaslon pred vetrobranskim steklom, ki ga prav tako nastavljate z gumbi, ki so skriti v predalčku. Ima voznik včasih občutek, kot da bi se Francozi sramovali gumbov, ampak dejstvo je, da je zato prostor toliko bolj prijeten in zračen.

Žal so spet postavili eleganco pred uporabnost pri odlagalnih površinah. Ker je bilo na račun tega prej ogromno pritožb, sem pričakoval, da bodo v novem vsaj to popravili. Glede na to, da so vseeno dodali en mini-utor med sprednja sedeža, so se očitno zavedali teh kritik, o uporabnem odprtem prostoru za denarnico ali telefon pa nočejo slišati, jih bo treba kar lepo pospraviti v zaprte predale, da ne bo vse razmetano po kabini in vidno očem. Vozniki z vedno polnimi žepi ne bodo zadovoljni, vsi ostali pa bodo navdušeni nad udobnim in lepo prilagodljivim položajem za volanom, ki ga je imel že stari model.

Seveda pa se ni mogel pohvaliti z novim dvolitrskim dizelskim modrim HDI-jem, ki je na papirju za svojih 133 kW oz. 180 'konjev' super varčen in moram reči, da prepriča tudi v praksi. Lepo potegne, zdi se idealno močan za velikost 508-ice, kombinirana poraba pa seveda ne bo 5,8, kot obljubljajo, čeprav se boste pod mejo sedmih pokurjenih litrov na 100 kilometrov lahko vozili. To je glede na moč čisto spodobno. Morda še lepša novost pa je novi 6-stopenjski samodejni menjalnik EAT6, čez katerega se zdaj nimam kaj pritoževati. 'Hvala ne vem komu' so se odločili za klasični menjalnik in v zgodovino poslali robotizirani, ki se temu avtu res ni podal. Očitno še sami to priznavajo, če so ga zamenjali. Tudi če ima konkurenca lahko kakšno prestavo več, jih je tu dovolj, saj so prestavna razmerja dobro izračunana, 130 se boste vozili z nekje 2000 vrtljaji, da bo lepo tiho. Morda prestavljanja niso rekordno hitra, so pa zato toliko bolj nežna in nasploh v skladu z umirjenim karakterjem Peugeotove limuzine.

Res da ima velika platišča, ampak vseeno bi morala biti vožnja mehkejša, ker se kljub trdoti ne pelje dosti bolj odločno.

Če je povsod očitno prisotna eleganca, sem zato toliko bolj razočaran nad udobjem. Blaženje je za tip vozila, sploh pa peugeota, pretrdo. Res da ima velika platišča, ampak vseeno bi morala biti vožnja mehkejša, ker se kljub trdoti ne pelje dosti bolj odločno. Pri najboljših predstavnikih razreda je podvozje bolj udobno in vožnja skozi ovinke še bolj dinamična, tako da je tukaj še nekaj možnosti za izboljšave. Sploh, ker kupci 508-ice v večini primerov, to grem stavit, ne kupujejo dinamike, temveč predvsem udobje.

Z bogatejšo serijsko opremo je okoli tisočaka dražji kot prej, tako da najbolj oskubljenega dobite za 22.613 evrov, takšen z bogato opremo allure ter z novo odlično kombinacijo motorja in menjalnika pa vas bo olajšal za nič kaj skromnih 38 jurjev brez popustov. Bi si mislil, da za takšen denar vseeno dobiš boljši predalček za telefon, na skoraj vseh ostalih področjih pa je prenovljeni peugeot 508 dejansko toliko napredoval, da bi mu skoraj lahko res rekel, da je novi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT6 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4830 x 1853 x 1456
medosna razdalja v mm 2817
prtljažnik v litrih 515
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 22.614
cena testnega vozila v EUR 32.132
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.853

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |