Dokler nekdo, ki ni vsak dan na naši spletni strani, samo s pogledom na hitro ošvrkne testni clio od spredaj, nemara še nasede šali. Že vsaj bežno poznavanje avtomobilizma pa ga verjetno zmede, ko v tehničnih podatkih prebere, da po tovarniških podatkih porabi samo 3,6 litra na 100 kilometrov. Ljudstvu dosegljivi športni avtomobili še nekaj časa ne bodo tako varčni, so pa vsekakor privlačni, ko so tako lepo okrašeni kot testni clio. Ta je celo kombijevski, karavan po domače, ali grandtour po Renaultovo, zato nos z dodanim spojlerjem še toliko bolj izstopa. Spredaj je namreč tako nizek kot še marsikateri resen športni avtomobil ne, kar pomeni, da ga boste hitro vsaj opraskali, če ne zlomili, ko boste pripeljali do pločnika. Ampak izgleda pa dobro!
Tako kot zadnji clio v celoti. Na hitro sploh ne dobiš občutka, da gre za grandtour, podoba je namreč zelo dinamična, sploh v kombinaciji privlačne barve in s paketom Look - krom, ki stane le slabih 200 evrov in res naredi veliko za oči. Sem pa prepričan, da karavana ne boste kupili zaradi izgleda ampak predvsem prtljažnega prostora. Nakladalni rob je nizek, odprtina dovolj široka, prostor pa uporabno velik. Ker je od malega clia takšen daljši za dobrih 20 centimetrov, je v prtljažniku kar za polovico več prostora, 443 litrov so izmerili, če ga povečate z zlaganjem naslonjal, pa 1380. In še desni sedež se lahko zloži, da gre vanj 2,48 metra dolg tovor, recimo skakalne smuči Robija Kranjca.
Notranjost ni za tiste, ki vas motijo prstni odtisi, ker se na svetleči plastiki čisto vse pozna. Fino je, da niso komplicirali z vmesnikom, tako da so gumbi večinoma veliki in lepo dosegljivi, materiali pa kljub temu, da so plastični, vsaj izgledajo ne preveč ceneno, čeprav znajo ob temperaturnih ekstremih tudi kdaj zaškripati. Priporočam fine preproge iz testnega clia, ki stanejo dodatnih 57 evrov, najbolj zanimiv pa je bil dodatek R-link, ki je sicer zabaven prvič in drugič, potem se ga pa hitro naveličate, ampak tudi takšne domislice so lahko za koga pravi magnet za nakup. Kar poglejte video zgoraj, da boste slišali, kako 1,5-litrski dizelski motor clia pač nima ravno hudega zvoka in ko se vozite po fini cesti, si seveda zaželite malo bolj žlahtnega rožljanja tamle spredaj. Clio ima rešitev, saj preko zvočnikov predvaja zvok precej športnejših modelov, kot so clio V6, RS, starodobnik ali neka električna lebdeča stvar. Kar zabavno, ko pri 60 km/h na uro v kabini rohni kot v kakšnem dirkalniku, zunaj pa se sliši le pritajen dizelski ropot. Zabava, ki se je boste verjetno naveličali po enem dnevu, seveda pride s 7-palčnim zaslonom, ki je svetel, lepo odziven na dotik, prikazuje veliko informacij in ima prav prijetno grafiko, meni pa je preveden v slovenščino. Včasih so kakšni prevodi hecni in sistem z USB-ključem zmrzne, nasploh pa deluje lepo.
Vožnja pri renaultih zadnjih let nikoli ne razočara. Inženirji znajo dokaj lepo uglasiti podvozje, da je udobno in čvrsto hkrati. Niti ostrih ovinkov se ne ustraši, vodljivost je dobra in tudi občutek na volanu ni slab. Celo motor se je lepo dokazal z dokaj mirnim delovanjem, za to velikost avtomobila je 1,5-litrski dCi 90 povsem dovolj zmogljiv, sploh pa porabi malo goriva. Potovalni računalnik je kazal na daljši vožnji celo pod 5 litrov, v resnici pa je bila le malo večja, tako da se boste kar poceni vozili, če boste ob nakupu odšteli malo več za dizla. Clio grandtour je bistveno boljši nakup od capturja, ker se od slednjega vozi vsaj za razred če ne dva bolje. Ima tudi več uporabnega prostora in sklepam, da porabi celo nekaj manj goriva. Ampak domači kupci bodo seveda izbrali captur, ker je 'terenec'.