Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bad to the bone

Alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnja leta, ko si marsikdo vsako jutro pas zateguje še bolj silovito, niso ravno naklonjena manj uporabnim in manj nujno potrebnim avtomobilom. Recimo takšnim, ki predvsem skrbijo za razvajanje. Giulietta z deteljico na zadku je eden takšnih.
Bad to the bone
Foto: Anže Jereb
2. 7. 2015 ob 23:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

samo poglejte jo, je treba res razlagati o obliki?
notranjost je stilsko urejena bolj od manšet in dodatkov na Armanijevi obleki
sedeža sta odlična, čeprav za dirkališče ponujata premalo opore
cena je ob bogati opremi na spodobnem nivoju
turbobencinski motor ima zanimivo noto, ki je tekmeci ne zmorejo poustvariti
kdaj ste videli lepši pokrov motorja? Vam povem, na drugi alfi
hvalim mat barvo in materiale v notranjosti, zlasti aluminij
robotizirani menjalnik prestavlja zgledno hitro
v hitrih zavojih zna zadek prijetno pomigati, ampak ...
... zna biti obenem preveč živčen tudi nos vozila, kar pa ni v redu
menjalnik sem zgoraj pohvalil, ampak avtu bi še bolj pristajal ročni
poraba goriva je za dokaj majhno prostornino motorja prevelika
nastavljanje naklona naslonjala je mukotrpno delo
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (31 glasov)
video test alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob premišljevanju o avtomobilskih bombicah, ki so vsakodnevno še dokaj uporabne, se mi v misli najprej prikradejo megane RS, focus ST ali golf GTI. Na ostale pomislim redko, na giulietto quadrifoglio verde pa dejansko nikoli. Nekako se ne zdi dovolj športna, da bi jo postavil v isti koš, pa čeprav sploh ne izgleda prenežno, ko stojiš ob njej. Tudi moči nima premalo, saj konjenico v prostorninsko majhnem agregatu kar razganja.

Tudi če ne verjamete besedam, da imajo alfe neko posebno karizmo, se enkrat samo ustavite ob takšni giulietti in jo pet minut glejte. Lepa je in elegantna, takšna deteljica pa obenem še ravno prav agresivna. Podaljški, spojler in difuzor zadaj ter dvojna izpušna cev izžarevajo športni karakter, svoj pridih dodata še ogledali iz karbona in mat barva. Prav barva veliko doda pri izgledu, je pa takšna matirana precej bolj občutljiva na krtače iz pralnic ali na ptičje iztrebke in jo je treba bolj skrbno vzdrževati. Notranjost je po vseh teh letih še vedno vzorna, položaj za volanom je perfekten, oziroma bo, ko si boste nastavili naslon sedeža, če vam bo uspelo.

Vrtljivi gumb je namreč stisnjen ob plastični zaključek varnostnega pasu in prostora za roko je zelo malo, vse skupaj pa je precej štorasto. No, po prenovi so dodali nekaj novodobnih elementov, denimo zaslon na dotik, ki deluje dobro in je pregleden, volanski obroč lepo sede v roke, sedeža pa sta zelo udobna in v spodnjem delu ponujata celo veliko bočne opore, te pa je za športno uživanje premalo ob zgornjem delu hrbta. Oziroma, rečeno drugače: na dirkališču bi vas premalo sedežnega oprijema zmotilo, na cesti pa vas ne bo.

Štirivaljnik z vsega 1,75 litra prostornine seveda ne more brundati ne vem kako zanimivo, ampak je vseeno prijetno uglašen, ko se zavrti. Dejansko dobi prav zanimivo noto, kakršne večina tekmecev ne, in v načinu dynamic iz izpuha tudi malo poka. Ravno dovolj, da boste ves čas vedeli, da sedite v najmočnejši izvedenki. Takšna najmočnejša deteljica ima sedaj 240 'konjev' in samo robotizirani menjalnik, dvosklopčnega, ročni ni več na voljo. Menjalnik dela hitro, obvolanski ušesci lepo ubogata in so priročni, pri speljevanju menjalnik ne cuka preveč in je tudi hiter, zato glede samega delovanja nimam pripomb. Vendar pa sam v teh avtih vseeno raje vidim ročnega, da je še malo več dela in sem kot voznik bolj vpleten v samo vožnjo. Več nadzora je pač bolje.

No, po prenovi je takšna giulietta kar sekundo hitrejša do stotice, šest sekund potrebuje, kar ni najhitreje v segmentu, je pa precej hitro. Le pri porabi goriva se ta motor še vedno zatika in majhna prostornina ni ravno recept za majhno porabo. Ob prenovi so ga seveda malce dodelali, a še vedno porabi več od marsikaterega tekmeca. Pri res umirjeni vožnji ga boste morda spravili celo na manj kot devet litrov, običajna vožnja s kakšnim hitrejšim pospeševanjem bo že poskrbela za dvomestno cifro, priganjanje pa se bo izkazalo s porabo okoli 15 litrov. Testno porabo smo z nekaj kontroliranimi izbruhi zaključili pri dobrih dvanajstih litrih.

Večina današnjih športnikov tega segmenta poskuša biti uporabniških hibridov, nekaterim to uspeva bolje in drugim slabše. Giulietti kar dobro. Pri vsakdanji vožnji je nenaporna in dovolj uporabna, krmilni mehanizem ni pretežak in podvozje ni pretrdo. Seveda je trša od običajne giuliette in povozje je centimeter bolj pritisnjeno k tlom, ni pa preveč agresivna. In v zavojih je precej hitra, zadek zna pri zaviranju v ovinku celo malenkost poskočiti ven, a ne preveč, da bi bilo strašljivo. V bistvu je celo zabavno in prijetno, športno pač. Me pa moti, da je kljub elektronski zapori nos preveč nemiren, hitro spreminjanje smeri mu ne diši in v nekaj bolj zaprtih segmentih smo ga nehote pripravili, da je odreagiral precej živčno. Prav zato pri hitri vožnji giulietta ni tako enostavna kot nekateri tekmeci in zahteva kar precej zbranosti, da ne pobegne po svoje.

Če se sprašujete, ali je tako hitra kot megane RS ali focus ST, je odgovor ne. Je pa zelo hitra, predvsem pa od ostalih elegantnejša in pri običajni vožnji povsem nenaporna. Super zadeva za dobrih 31.000 EUR, vključno z doplačilom za to hudo mat-barvo, ki stane tisočaka. V bistvu moram na takšno giulietta pomisliti večkrat, ker je vsekakor zanimiva. Tudi vi dajte.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1742
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (241) pri 5.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.900
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4351 x 1798 x 1465
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (430)
največja hitrost v km/h 244
pospešek 0-100 km/h v s 6,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/5,8/7,0
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.950
cena testnega vozila v EUR 26.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.460

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  |