Fuzzy logic
Hyundai ix20 1.4 CRDi premium


Frajer? Ja, pravzaprav je ix20 trenutno najbolj 'frajerski' avtomobil iz te hiše. Samo poglejte ga! Čeprav je po zasnovi dvojček s Kiino vengo in ji je po silhueti precej podoben pa navzven noče imeti z njo prav nič skupnega. Zato je razlika očitna. ix20 je figurativno nagnjen k dinamičnosti, agilnosti. Zato boste zlahka razumeli, zakaj njegov nos deluje tako agresivno, zakaj je njegov pogled pritajeno oster, blatniki mišičasti, zadek pa s ponesrečeno oblikovanimi lučmi še kar skladen del celote. No, da ne pozabim omeniti mrežice, ki spredaj prekriva masko; to so dali v oblikovanje ali v otroški vrtec ali kakšnemu noremu fiziku, ki se ukvarja z razvijanjem mehke logike. In če vsemu naštetemu dodamo še kombinacijo bele barve ter črne panoramske strehe, ix20 izgleda skoraj kot iz škatlice. No, večja kolesa si bo omislil vsak zase, drugo strešno anteno pa morda tudi.
Kot iz škatlice pa je v paketu opreme premium notranjost ix20. Sicer je že v osnovi zelo prostorna, za sedenje spredaj in zaradi po globini pomične zadnje klopi tudi zadaj, s precej prostora in zračnosti nad glavami potnikov, z mnogo odlagališči in predali ravno pravih velikosti ter enoprostorsko ravnim dnom v kabini. Poleg všečne črne elegance notranjosti, ki je skupna vsem dvajseticam, tu za 'torazredno premiumsko' vzdušje poskrbi dolg spisek dodatne opreme, ki med drugim ponuja čokoladno rjavo oblazinjenje na delno z usnjem oblečenih sedežih, multimedijsko enoto s podporo avdio vsebinam, vmesnik bluetooth, navigacijo ter prenos videa iz kamere ob vzvratni vožnji, ogrevanje prednjih sedežev, strešno okno, senzoriko brisalcev za zaznavanje dežja, pomoč pri speljevanju v klanec, tempomat, sistem stabilnosti ESP, pametni ključ, ki lajša vstopanje in prižiganje avtomobila ter predpražnike, ki so z nazornim mehurčkastim dizajnom nastali ponovno pod rokami tistega norega 'dohtarja'.
In če so stvari, s katerimi se srečujemo v avtomobilih, največkrat takšne, da se z razumevanjem le-teh ne ukvarjamo, oziroma se zdijo samoumevne, je pri testnem ix20 cena tista, ki je pač ne moremo razumeti. Dvajset tisočakov je precej denarja. Ampak, kot pri 'mehki logiki', vsak misli po svoje. Pri Hyundaiju očitno tudi.
tehnični podatki | hyundai ix20 1,4 CRDi LP premium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1396 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 57 (77) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 220 pri 1750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4100 x 1765 x 1600 |
medosna razdalja v mm | 2615 |
prtljažnik v litrih | 440 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1345 (455) |
največja hitrost v km/h | 160 |
pospešek 0-100 km/h v s | 15,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,7/4,2/4,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 12.490 |
cena testnega vozila v EUR | 19.290 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.390 |


Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















