Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za petičneže

Ford kuga 2.0 TDCi 4x4 titanium plus

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ford s svojo po opremi najbogatejšo različico modela kuga, ki ima obenem v nosu še najzmogljivejši dizelski agregat, vozniku pa pomaga dvosklopčni samodejni menjalnik, dokazuje, da le malo stvari prepušča naključjem in zna zadovoljiti tudi petične kupce.
Za petičneže
Foto: Anže Jereb
9. 2. 2015 ob 7:45
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že tako zanimiva zunanjost je z dodatnimi elementi še bolj prepričljiva
mere vozila zagotavljajo veliko prostora, obenem pa avtomobil ni prevelik
potniški prostor je zgledno urejen
iz voznega vidika je kuga glede na oddaljenost od tal prepričljiv avtomobil
samodejni menjalnik je povprečno hiter, dovolj za tip vozila
najzmogljivejši motor je prepričljiv, a dokaj glasen
devet zvočnikov poskrbi za zanimivo zvočno izkušnjo
parkirna kamera je dobrodošel pripomoček
enako prepričljiva bo tudi manj opremljena in cenejša izvedenka
samodejnega parkirnega pripomočka ne potrebujete
električno pomična vrata se zapirajo po svoji volji
dvolitrski agregat je le povprečno varčen
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (23 glasov)
video test ford kuga 2.0 TDCi 4x4 titanium plus
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In prav zato je takšna kuga tudi avtomobil, ki ga zelo težko realno ocenim. Napak praktično ne najdem, razen te, da bo tudi slabih deset tisočakov cenejša kuga skoraj enako prepričljiva. Lani smo imeli namreč na testu stopničko slabše opremljeno kugo. Razlika v ceni je bila šest tisočakov, ker je bila tudi tista dobesedno nabita z opremo, in če vprašate mene, med tisto in to ne najdem dovolj razlik, da bi se odločil za to, dražjo. Seveda izgleda še malo bolj posebno s takšno atraktivnejšo zunanjostjo, znotraj je tokrat moja ušesa negovalo devet zvočnikov, štorasti boste v takšnem primeru veseli sistema za samodejno parkiranje in v sanjskem svetu, kjer denar ni ovira, je tole kuga, ki jo vzemite. Sicer pa cenejšo.

V vsakem primeru boste namreč kupili enega najbolj prepričljivih SUV-jev. Vozniško je kuga odlična kot pač vsak ford, z upoštevanjem, da gre za velik in predvsem precej visok avtomobil, boste nad voznimi lastnostmi navdušeni. Je pa res, da se tudi nekateri tekmeci peljejo zelo prepričljivo, če vam je to pomembno, v kar pa malce dvomim. Tudi kakšna mazda CX-5 ali honda CR-V sta presneto agilni. Vozne dinamike seveda ne omenjam, ker boste vsak drugi dan želeli loviti nekoga s focusom ST, je pa vedno prijetno imeti dober občutek na volanu in zanesljivo podvozje. Morda najbolj zaradi lažjega reševanja kakšne napakice, ki smo jo zakuhali, in bi se želejasto podvozje lahko hitro odločilo, da nas kaznuje.

Najzmogljivejši TDCi seveda odločno potegne, je pa precej zvočno robusten in glasen, porabi pa med osem in devet litrov, zato bo 110-kilovatni čisto dovolj. Resno, razlike niti ne boste posebej občutili, sicer pa je v trenutku, ko tole berete, takšen najmočnejši dizelski agregat postal še nekoliko zmogljivejši in ponuja 132 kilovatov. Tudi glede menjalnika nimam posebnih pripomb, ker deluje pohvalno dobro, če se boste vseeno hoteli malo vključiti v samo vožnjo, pa se lahko zgodi, da boste pogrešali obvolanska ušesca. Sam sem jih. In pogon? Seveda je manj zmogljiv kot v rangerju, a za vsakdan bo več kot dovolj in po zasneženih cestah se boste tistih nekaj dni na leto prebijali brez sleherne težave.

Že v prejšnjem testu smo omenili, da so v tej novi generaciji odpravili praktično vse hibe predhodnika, predvsem so povečali prostornino prtljažnika in nekaj več prostora namenili potnikom. Sedaj ga je vsekakor dovoj, otroci zadaj imajo v tokratnem primeru celo mizice, skratka, vsega je veliko in vse lepo deluje. Obenem pa kuga ni prevelika, da bi bila nerodna za kakšen skok v mesto. Tokratni sistem samodejnega parkiranja deluje dobro, kot vsi ti sistemi pa potrebuje nekaj potrpežljivosti ostalih za vami, ko boste merili ustreznost parkirišč, pozneje pa parkira hitro in natančno. No, meni je bila všeč še vzvratna kamera, ker so takšni avtomobili zaradi svoje zasnove nazaj slabo pregledni.

Nekaj pa mi vseeno ni bilo všeč, in sicer električno pomična prtljažna vrata. Že nasploh jih v vozilih ne maram, ker so prepočasna, ta pa so se dvakrat sama začela zapirati in se enkrat celo konkretno srečala z mojo glavo. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, da sem boj izgubil z rano in pozneje veliko buško, prtljažnim vratom pa ni bilo hudega. Očitno imajo svojo voljo. Vzemite torej malce šibkejši motor, kakšen kos opreme manj, doplačajte za vzvratno kamero, parkirati pa se naučite sami. In sem prepričan, da se boste naokoli vseeno vozili zelo zadovoljno, v denarnici pa bo ostalo še nekaj denarja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford kuga 2.0 TDCi 120kW 4x4 powershift titanium plus
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 2.000 do 3.250
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4524 x 1838 x 1703
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 456
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1707 (523)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4/5,5/6,2
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 24.300
cena testnega vozila v EUR 38.680
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.150

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |