Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najbolj čudaška oblika

Nissan juke 1.2 DIG-T tekna

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Na naši spletni strani smo naredili zanimivo anketo in med desetimi izbranimi avtomobili je juke na koncu zasedel celo 1. mesto med takšnimi z najbolj čudaško obliko. Skoraj četrtino vseh glasov je dobil in juke res kreše mnenja. Ali ti je všeč, ali pa pač ne.
Najbolj čudaška oblika
Foto: Gašper Miš
2. 2. 2015 ob 7:13
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika kreše mnenja ampak odraža pogum znamke
ob prenovi je konkretno zrasel prtljažnik, ki je bil pri predhodniku res premajhen
utesnjeno voznikovo okolje deluje dokaj športno, kombinacije barv občutek še izboljšajo
prestavna ročica je postavljena visoko in blizu volanskega obroča
kar nekaj je novih in v razredu še nevidenih sodobnih pripomočkov
novi motor je prožen in ob ležerni vožnji bolj varčen od starega
vodljivost in lega na cesti sta za tip vozila odlični
poraba goriva bi lahko bila še malo manjša
posoda za gorivo je premajhna
blaženje je z velikimi kolesi pretrdo za določene umirjene voznike
pri večjih hitrostih je piš vetra okoli karoserije precej glasen
volanski obroč ni nastavljiv po globini in s tem za določene voznike predaleč
nekateri materiali v kabini so preveč plastično ceneni
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (23 glasov)
video test nissan juke 1.2 DIG-T tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Meni je všeč pogum znamke - zakaj bi morali vsi avtomobili izgledati enako. Juke res seka iz povprečja, če ima še živo barvo kot testni, ga pa enostavno ne morete več zgrešiti. Zadnja prenova mu je odlično dela, z novimi lučmi je še bolj atraktiven in moderen, ostalih večjih sprememb na prvi pogled ni, so pa na drugi.

Veliko vas bo še kako razveselil konkretno večji 354-litrski prtljažnik. Sicer samo pri izvedenki s sprednjim pogonom, ampak večina je tako ali tako takšnih. Za prtljago je zdaj skoraj za tretjino več prostora, ki smo ga pri starem modelu še kako pogrešali. In enostavno je pregrajen s polico, ki je lahko v višini nakladalnega roba ali bolj globoko. Juke je še vedno majhen avtomobil, kjer je prostor še kako dragocen. Tudi zaradi oblike z visokimi boki deluje precej utesnjeno, ampak je vsaj spredaj za višja potnika dovolj prostora. Občutek za volanom je prijeten, ker se sedi nekoliko višje, voznika pa obdaja visok sredinski greben, da ima občutek kot v nekakšnem kokonu. Če bi se še volanski obroč pustil nastavljati po globini, bi bil položaj skoraj perfekten, ker je tudi prestavna ročica postavljena lepo blizu desnici, zato juke vsaj v tem pogledu deluje kar dinamično.

Ostalih bistvenih sprememb v kabini ni opaziti, določene zadeve, kot konzola za klimatsko napravo in D-mode, so iste kot prej pa bi jih lahko tudi zamenjali, ker je D-mode v resnici dokaj brez veze. Oziroma, prvič je zanimivo, potem pa pozabiš, da ga ima, nastaviš na eco, in uporabljaš samo klimo. Živobarvni dodatki sicer notranjost zelo popestrijo; nekaterim cenena svetleča plastika ni všeč in je pač ne bodo izbrali, mladina pa bo nad njo še kako navdušena. Moti, da določeni elementi zato odsevajo v steklih, veseli pa, da so z rumenimi šivi oplemeniteni tudi usnjeni sedeži, volan in prestavna ročica. Novosti sta še kamera za vzvratno vožnjo in pogled iz ptičje perspektive za lažje parkiranje, vendar je zaslon premajhen, da bi bila zadeva res uporabna. Verjetno bo za večino voznikov bolj uporaben opozorilnik na vozila v mrtvem kotu ali opozarjanje na zapuščanje voznega pasu na avtocesti.

Največji razlog za prenovo je po mojem tako motor, ki je v juku čisto nov. Prva stvar, ki sem jo opazil, je, da ima eno najglasnejših turbin, kar sem jih slišal pri novih avtomobilih. Saj ni moteče, na nek način je celo zabavno, ko slišiš, kako žvižga in pomaga dihati motorju. Samo 1,2 litra ima agregat in 85 kW, to je 115 'konjev', kar je dovolj lepo za takšen majhen avtomobil, menja pa starega z 1,6 litra, od katerega je precej bolj živahen in na koncu ob preudarni vožnji tudi malo bolj varčen. Ker juke ni pretežek, se dokaj prepričljivo odlepi z mesta, kar je pogosto težava zaradi prostorninsko majhnih agregatov. Predvsem bo voznike navdušil navor, ki dovoljuje veliko več lenarjenja s prestavno ročico kot pri starem, ki ga je bilo treba veliko bolj priganjati.

Če boste vozili tako, kot mi na testu, kjer so poti obsegale od vožnje v mestu do avtoceste, bo poraba okoli 8 litrov, kar bo seveda zelo hitro izpraznilo premajhno posodo za gorivo (46 litrov). Sama vožnja postane pri večjih hitrostih precej glasna, ker so očitno varčevali pri zvočni izolaciji in ker je oblika karoserije tako posebna. Še vedno pa se zelo prepričljivo pelje za tip avtomobila, kjer je težišče malo višje. Blaženje je mogoče za odtenek pretrdo, ampak to je zasluga kar 18-palčnih koles, občutek na volanu in prestavni ročici je pa dober. Oblika naj bo zato dodaten magnet pri nakupu, če je vse napisano sprejemljivo za vas, sicer pozabite na juka in se spet sprijaznite s kupom brezoblične pločevine.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.2 DIG-T tekna
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1236 (474)
največja hitrost v km/h 178
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,9/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.040
cena testnega vozila v EUR 19.080
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |