Kot vrhunski sokovnik
Volkswagen golf sportsvan 1.6 TDI comfortline

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Potem pa vožnja. Dejansko se sportsvan pelje zelo lepo. Ne športno in dinamično, pri družinskem enoprostorniku boste cenili predvsem, da je tih in na slabi cesti ne pretresa. Sportsvan zmore oboje, tudi nagiba se ne preveč in občutek na volanu je dober, je pa seveda zaradi svoje višine vseeno manj imun na nagibanje, zato je od običajnega golfa na tem področju slabši. Pač ni tako suveren, a pod črto je še vedno vozniško precej prepričljiv.
Zakaj torej ne priporočam močnejšega motorja? Ker s takšnim avtomobilom ne boste divjali, vam povem, da je 1,6-litrski TDI dovolj zmogljiv. Čisto suvereno potegne in se kaj dosti ne obotavlja niti pri najnižjih vrtljajih, po občutku je prav toliko glasen kot njegov večji brat z dvema litroma prostornine in njegovih 81 kilovatov je skratka dovolj. Edini pomislek sem imel le pri menjalniku, ki ima v tem primeru zgolj pet prestav, a se ne bojte, da bi bil avtomobil zaradi tega preglasen, tudi na avtocesti je dovolj umirjen. S povprečno porabo 5,4 litra mu ne morem reči drugega, kot da je varčen, v mestu je pil okoli liter več, kar je še vedno malo. Skratka, takšen motor izberite in boste zadovoljni.
Vsi ti centrimetri se poznajo pri ceni, osnovni vas bo stal 18 tisočakov, takšen z nekaj dodatne opreme pa slabih 23.000. Tehnološko je sportsvan skratka v samem vrhu segmenta, saj boste serijsko dobili elektronsko prečno zaporo diferenciala, nadzor stabilnosti s krmilno asistenco, ABS s porazdelitvijo zavorne moči in še veliko več. Dokupite lahko še sistem za skeniranje mrtvih kotov pri vzvratni vožnji, ki tudi ustavi avto, če je treba. Super predvsem za starejše, ki se težko obrnejo.
Pod črto je sportsvan trenutno eden najboljših enoprostornikov te velikosti, če ne upoštevam premijskih predstavnikov, ki so še malenkost bolj prepričljivi, a briljantne ocene vseeno ni dobil. Le kako naj jo tehnološki dovršenosti pripišem, če pa na čustva ne vpliva niti toliko, da bi dvignil obrvi. Razburljiv je toliko, kot en dan nošene nogavice; tako oblikovno, kot karakterno. In dolgočasnost mu zamerim. Tudi sokovnik je lahko vrhunski, pa mi ob njem srce ne zaigra. In ob tem golfu tudi ne, čeprav je kot avtomobil skoraj popoln.
tehnični podatki | volkswagen golf sportsvan 1.6 TDI comfortline |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) od 3.200 do 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 od 1.500 do 3.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4338 x 1807 x 1578 |
medosna razdalja v mm | 2685 |
prtljažnik v litrih | 500 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1420 (500) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,5/3,5/3,9 |
poraba na testu v l/100 km | 6,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.099 |
cena testnega vozila v EUR | 21.081 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.789 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















