Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zavožena priložnost

Opel antara 2.2 CDTI AWD start/stop cosmo

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Z antaro je Opel le nekako zapolnil vrzel, ki so se je tekmeci lotili precej bolj temeljito. Problem tega SUV-ja oziroma križanca, kot mu pravi Opel, je, da so konkurenčni športni terenci do danes postali že zelo dobri.
Zavožena priložnost
Foto: Gašper Miš
28. 11. 2014 ob 7:13
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je dovolj privlačen in prepoznaven
nosilec flex-fix je edinstven na trgu
kabina je dovolj prostorna
motor je močan in prožen v višjih vrtljajih
vožnja je kljub zasnovi vozila dovolj udobna
cena je ob popustih in opremi zmerna
sedenje je previsoko, sedeža imata prekratka sedalna dela
volanski obroč je prevelik
zaslon navigacijske naprave je nameščen prenizko
prtljažni prostor je premajhen in preplitek
poraba goriva je prevelika
motor je neodločen v spodnjih vrtljajih in preglasen
obračalni krog je prevelik
2,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.6 (22 glasov)
video test opel antara 2.2 CDTI AWD cosmo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tukaj se nekaj let stara zasnova še kako pozna. Za začetek v antari že ne sedim najbolje, ker je sedež postavljen previsoko glede na volanski obroč, ki je prevelik, in ja, sem ga spustil na najnižjo točko. Nekateri vozniki pa bodo ravno nad (pre)visokim sedenjem navdušeni, ker zato tudi kupijo tovrsten avtomobil. Grozen je položaj zaslona navigacije na sredinski konzoli spodaj, ker je čisto nepregledno vse skupaj pa še varno ni. Ne razumem, kaj dela na vrhu zaslon za potovalni računalnik, ki je v tem primeru bistveno manj pomemben in precej skop z informacijami, navigacija pa je spodaj. Oziroma vem, občutno ceneje je bilo le dodati novost spodaj, kot na vrhu vse skupaj spreminjati, vendar bodo uporabniki takšne rešitve Oplu hitro zamerili.

Po drugi strani pa ga bodo vzljubili zaradi nosilca za kolesa flex-fix. Odlična ideja, ki jo zaenkrat ponuja le Opel, je sicer draga (slabega tisočaka boste morali doplačati) in na trenutke nerodna za montažo, zato pa zelo praktična, ker jo ves čas vozite s sabo in ker se pusti nagniti, da se lahko odpirajo prtljažna vrata. Vlečna kljuka v tem primeru odpade kot dodatna oprema. Nekaj dvomov sem imel le o kvaliteti izdelave, ker je očitno nekdo pred našim testom polomil en del in se nam je nosilec med vožnjo nehote občasno odpiral.

V kabini je dovolj prostora za potnike, tudi samo počutje je fino, čeprav sam pogrešam še malo daljši sedalni del sedeža spredaj. Materiali so sicer podpovprečni, ampak je vse skupaj vsaj na videz prijetno in po novem bolj uporabno zaradi večje izbire uporabnejših odlagalnih prostorov. Precej pa razočara premajhen prtljažnik, ki je zaradi štirikolesnega pogona predvsem zelo plitek. Za družinsko uporabo bo tako hitro premajhen in ga bo potrebno kombinirati s strešnim kovčkom.

Potem pridem do vožnje. Antara je med bolj udobnimi predstavniki razreda in to ji štejem v plus, ker vsaj pretresa ne na malce slabših podlagah kljub velikim platiščem. Zlasti na makadamu je udobna, ampak mi celotno vožnjo pokvari že omenjen velik volanski obroč, ki so ga vzeli iz ladje. In krmilni mehanizem očitno tudi, ker je občutek na njem preslab, obračalni krog pa nesramno velik. Da ne mara hitrejše vožnje, je jasno tudi ob prevelikem nagibanju karoserije v ovinkih, zato naj bo antara hitrejša le naravnost, velja pa pohvaliti trud inženirjev, ker so vozne lastnosti precej izboljšali v primerjavi z modelom pred prenovo.

Motor? Ni varčen in to je njegova največja hiba, čeprav se tudi odreže bolje kot stari. Pod deset litrov gre zelo težko, kar je precej več od konkurence, je pa zmogljiv: 2,2 litra znaša delovna prostornina, moč pa 135 kilovatov, to je 184 'konjev', zato se z lahkoto premika. Ampak ni niti tih in v spodnjih vrtljajih je bolj lene sorte, tako da je dobra lastnost samo veliko moči pri višjih vrtljajih, ko je zelo prožen. Za model s štirikolesnim pogonom je dodatna moč seveda dobrodošla, v primeru antare pa sta večino časa, kot pri vseh sodobnih SUV-jih, gnani le sprednji kolesi, zadnji se vklopita v primeru, ko elektronika zazna zdrs sprednjih, zato prenos moči ni takojšen. Na terenu bo tudi okrasna plastika precej občutljiva, zato se je na slabše podlage potrebno zapeljati previdno in predvsem z zavedanjem, da gre le za višje osebno vozilo, ki ima za slabše podlage v pomoč še štirikolesni pogon.

Izbire na trgu je tako veliko, da mora biti izdelek res dober, da si zasluži pohvale. Takšna antara stane z bogato opremo 30.880 evrov, v posebni akciji pa še 4 tisoč evrov manj. Glede na moč motorja in količino opreme ni tako veliko. Tudi izgled ni napačen, v marsikaterem primeru je antara na pogled privlačnejša od konkurence, vendar je Opel z njo zavozil priložnost, ki jo je imel pred 10 leti, zato se, kot smo pred kratkim izvedeli, že pripravlja povsem nov model.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel antara 2.2 CDTI AWD start/stop cosmo
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4596 x 1850 x 1761
medosna razdalja v mm 2707
prtljažnik v litrih 402
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1996 (374)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,8/6,7
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 20.580
cena testnega vozila v EUR 30.880
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.920

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |