Zavožena priložnost
Opel antara 2.2 CDTI AWD start/stop cosmo

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
V kabini je dovolj prostora za potnike, tudi samo počutje je fino, čeprav sam pogrešam še malo daljši sedalni del sedeža spredaj. Materiali so sicer podpovprečni, ampak je vse skupaj vsaj na videz prijetno in po novem bolj uporabno zaradi večje izbire uporabnejših odlagalnih prostorov. Precej pa razočara premajhen prtljažnik, ki je zaradi štirikolesnega pogona predvsem zelo plitek. Za družinsko uporabo bo tako hitro premajhen in ga bo potrebno kombinirati s strešnim kovčkom.
Motor? Ni varčen in to je njegova največja hiba, čeprav se tudi odreže bolje kot stari. Pod deset litrov gre zelo težko, kar je precej več od konkurence, je pa zmogljiv: 2,2 litra znaša delovna prostornina, moč pa 135 kilovatov, to je 184 'konjev', zato se z lahkoto premika. Ampak ni niti tih in v spodnjih vrtljajih je bolj lene sorte, tako da je dobra lastnost samo veliko moči pri višjih vrtljajih, ko je zelo prožen. Za model s štirikolesnim pogonom je dodatna moč seveda dobrodošla, v primeru antare pa sta večino časa, kot pri vseh sodobnih SUV-jih, gnani le sprednji kolesi, zadnji se vklopita v primeru, ko elektronika zazna zdrs sprednjih, zato prenos moči ni takojšen. Na terenu bo tudi okrasna plastika precej občutljiva, zato se je na slabše podlage potrebno zapeljati previdno in predvsem z zavedanjem, da gre le za višje osebno vozilo, ki ima za slabše podlage v pomoč še štirikolesni pogon.
Izbire na trgu je tako veliko, da mora biti izdelek res dober, da si zasluži pohvale. Takšna antara stane z bogato opremo 30.880 evrov, v posebni akciji pa še 4 tisoč evrov manj. Glede na moč motorja in količino opreme ni tako veliko. Tudi izgled ni napačen, v marsikaterem primeru je antara na pogled privlačnejša od konkurence, vendar je Opel z njo zavozil priložnost, ki jo je imel pred 10 leti, zato se, kot smo pred kratkim izvedeli, že pripravlja povsem nov model.
tehnični podatki | opel antara 2.2 CDTI AWD start/stop cosmo |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2231 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 135 (184) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4596 x 1850 x 1761 |
medosna razdalja v mm | 2707 |
prtljažnik v litrih | 402 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1996 (374) |
največja hitrost v km/h | 200 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,2/5,8/6,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.580 |
cena testnega vozila v EUR | 30.880 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 37.920 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















