Torej se ne motimo preveč. Superb je največji Škodin model, ki se morda spopada s pomanjkanjem ugleda, ampak tisti, ki ve, kaj kupuje, mu seveda dol visi, če je spredaj 'manj ugleden' logotip. Praktično vsa tehnika je Volkswagnova in to je za Slovence še kako pomembno. Plus to, da je superb naravnost ogromen avtomobil.
Kabina je že na videz zelo prostorna, kaj šele po občutku. Spredaj je veliko prostora tudi v širino, tako da se nad kakšnim pomanjkanjem v tem avtomobilu res ne boste smeli pritoževati. Še bolj me vsakič znova preseneti, koliko prostora je zadaj. Res, da sam nimam ravno dolgih nog, ampak tudi tisti, ki jih imate, boste tam še kako udobno sedeli. In če ste bivši predsednik Türk ali nekdo manj pomemben, imate sedaj na voljo še gumb, da sprednji sedež postavite malo bolj naprej in imate še več prostora zase.
Prtljažnik si prav tako zasluži pozornost s svojimi 633 litri prostora, ki se ga da povečati na 1865 litrov. Za dopust in velike otroške vozičke bo verjetno dovolj in verjetno bo tokrat končno mir pri hiši. Testni je imel tudi električno odpiranje vrat, ki ga sam verjetno ne bi izbral, ker se mi zdi prepočasno in je hkrati še ena stvar več, ki se lahko pokvari.
Manjša prenova superba po štirih letih v primeru combija ni zelo očitna. Najbolj opazna je spredaj, ker ima širšo masko z novim Škodinim znakom in nove luči z led tehnologijo. Kar se mehanike tiče, pa razen sistema start stop, ki izklaplja motor med mirovanjem, ni večjih novosti. Motor je v testnem primeru še vedno dobro znani dvolitrski TDI s 125 kilovati, ki ni niti najtišji niti najvarčnejši predstavnik v razredu, ampak je vseeno dovolj dober za superba, čeprav tudi s šibkejšim ne boste brcnili v temo. Povprečna poraba je med dobrih 6 in 7 litrov dizla na 100 kilometrov.
Tudi menjalnik DSG odlično deluje, 6 prestav ima, le med speljevanjem rahlo cukne. V bistvu je še boljša izbira kot ročni, ker se poda takšnemu tipu vozila in ker lepo skrije nekaj pomanjkanja navora pri spodnjih vrtljajih. Pa še vzvoda ob volanskem obroču ima, če želite sami prestavljati. V bistvu me je pri konkretnem superbu motila samo ena stvar. Da ni bil dovolj udoben. Očitno so bile gume pretrde, ker so premalo udobno blažile manjše luknje na cesti. Tega, da je za vožnjo okoren in niti malo športen, mu pa niti malo ne zamerim, ker gre v osnovi za velik in udoben avtomobil. Zato izberite manjše gume in morda še kakšno malenkost manj, brez katere boste lahko živeli, da ne bo stal 40 tisočakov kot testni, čeprav dobite res veliko vsega. Tukaj bo namreč velike vrednosti povsod pokazal tudi meter.