Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Meter ne laže

Škoda superb combi 2.0 TDI DSG elegance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Po mnenju večine v naši ekipi je Škodin superb eden najboljših avtomobilov v svojem razredu. Tudi naš zunanji sodelavec si ga je kupil, ker smo ga že večkrat pohvalili, in veste, kaj pravi po dveh letih? Da je odlično izbral.
Meter ne laže
Foto: Gašper Miš
18. 12. 2014 ob 0:30
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostor v tem avtomobilu vedno znova navduši
potniki povsod sedijo gosposko
prtljažnik je tako velik, da ne bo več prepirov pred dopustom
motor je dovolj zmogljiv in varčen za velikost avtomobila
Škoda je lahko s svojo 'manj ugledno' znamko tudi prednost
menjalnik DSG se odlično obnaša med vožnjo
ponudba opreme je na nivoju zahtevnejših kupcev
Volkswagnova tehnika je za večino dodaten plus pri nakupu
blaženje je s tako velikimi platišči in pnevmatikami premalo udobno
motor bi lahko bil tišji in bolj miren
vodljivost preveč odraža mere avtomobila
superb še zdaleč ni poceni škoda
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (29 glasov)
test škoda superb combi 2.0 TDI DSG elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Torej se ne motimo preveč. Superb je največji Škodin model, ki se morda spopada s pomanjkanjem ugleda, ampak tisti, ki ve, kaj kupuje, mu seveda dol visi, če je spredaj 'manj ugleden' logotip. Praktično vsa tehnika je Volkswagnova in to je za Slovence še kako pomembno. Plus to, da je superb naravnost ogromen avtomobil.

Kabina je že na videz zelo prostorna, kaj šele po občutku. Spredaj je veliko prostora tudi v širino, tako da se nad kakšnim pomanjkanjem v tem avtomobilu res ne boste smeli pritoževati. Še bolj me vsakič znova preseneti, koliko prostora je zadaj. Res, da sam nimam ravno dolgih nog, ampak tudi tisti, ki jih imate, boste tam še kako udobno sedeli. In če ste bivši predsednik Türk ali nekdo manj pomemben, imate sedaj na voljo še gumb, da sprednji sedež postavite malo bolj naprej in imate še več prostora zase.

Prtljažnik si prav tako zasluži pozornost s svojimi 633 litri prostora, ki se ga da povečati na 1865 litrov. Za dopust in velike otroške vozičke bo verjetno dovolj in verjetno bo tokrat končno mir pri hiši. Testni je imel tudi električno odpiranje vrat, ki ga sam verjetno ne bi izbral, ker se mi zdi prepočasno in je hkrati še ena stvar več, ki se lahko pokvari.

Manjša prenova superba po štirih letih v primeru combija ni zelo očitna. Najbolj opazna je spredaj, ker ima širšo masko z novim Škodinim znakom in nove luči z led tehnologijo. Kar se mehanike tiče, pa razen sistema start stop, ki izklaplja motor med mirovanjem, ni večjih novosti. Motor je v testnem primeru še vedno dobro znani dvolitrski TDI s 125 kilovati, ki ni niti najtišji niti najvarčnejši predstavnik v razredu, ampak je vseeno dovolj dober za superba, čeprav tudi s šibkejšim ne boste brcnili v temo. Povprečna poraba je med dobrih 6 in 7 litrov dizla na 100 kilometrov.

Tudi menjalnik DSG odlično deluje, 6 prestav ima, le med speljevanjem rahlo cukne. V bistvu je še boljša izbira kot ročni, ker se poda takšnemu tipu vozila in ker lepo skrije nekaj pomanjkanja navora pri spodnjih vrtljajih. Pa še vzvoda ob volanskem obroču ima, če želite sami prestavljati. V bistvu me je pri konkretnem superbu motila samo ena stvar. Da ni bil dovolj udoben. Očitno so bile gume pretrde, ker so premalo udobno blažile manjše luknje na cesti. Tega, da je za vožnjo okoren in niti malo športen, mu pa niti malo ne zamerim, ker gre v osnovi za velik in udoben avtomobil. Zato izberite manjše gume in morda še kakšno malenkost manj, brez katere boste lahko živeli, da ne bo stal 40 tisočakov kot testni, čeprav dobite res veliko vsega. Tukaj bo namreč velike vrednosti povsod pokazal tudi meter.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2.0 TDI DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran, šeststopenjski (DSG)
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4833 x 1817 x 1511
medosna razdalja v mm 2761
prtljažnik v litrih 633
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1579 (563)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 32.530
cena testnega vozila v EUR 32.530
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.569

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Lep, urejen, negovan. Me zanima kak bo nov super B. :D
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |