Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Velika družina

Hyundai H-1 2,5 CRDi style 8 sed.

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vozilom, kot je hyundai H-1 z osmimi sedeži, v Sloveniji, če spremljamo statistične podatke, ne more iti najbolje. Število otrok v družinah upada, saj je bilo ob zadnjem popisu prebivalstva le še 9 odstotkov družin z najmanj tremi otroci, medtem ko jih je bilo še 20 let pred tem 13 odstotkov. Zaskrbljujoče je tudi dejstvo, da narašča odstotek družin z enim ali celo nobenim otrokom!
Velika družina
Foto: Matej Mihinjač
10. 11. 2008 ob 20:21
Komentarjev: 0

Še dobro, da družine niso edini kupci H-1, tako da uvodni populizem lahko mirno spregledate, če potrebujete takšno vozilo na primer za potrebe športnega kluba, prevoze otrok v šolo, hotelske usluge ali podobno. Možnosti je zelo veliko, prostora pa tudi. Na osmih sediščih namreč lahko povsod sedijo odrasle osebe in se navdušujejo nad prostorom za glave in noge. Tudi v širino ga ne zmanjka kar tako, edina zamera gre poglavju o varnosti, saj so pri Hyundaiju vsem potnikom namenili vzglavnike in varnostne pasove, zračni blazini pa le spredaj sedečima. Po drugi strani sta pri tej različici serijska zapora diferenciala in ESP, kar bo zmanjšalo skrbi marsikateremu vozniku, ki ga moti zadnji pogon. Prednosti in slabosti je kar nekaj: na suhem se prenos moči motorja na zadnji kolesi obnese bistveno bolje, saj ima vozilo boljšo razporeditev mas, boljšo lego na cesti, boljšo vodljivost in razbremenjeni sprednji kolesi, manjši krog obračanja ter boljše lastnosti pri polni obremenitvi ali vleki prikolice; po drugi strani pa na spolzkem lahko hitro nastanejo težave, sploh pri vožnji v klanec na snegu ali pri speljevanju, ker ESP le ni vsemogočen, sneg pa v naši deželici ni tako redek pojav. Skratka, če ste zadnjega pogona vajeni in vešči, vas bodo navduševale razveseljivo dobre vozne lastnosti ob ugodni preglednosti izza volana, saj se sedi visoko in pokončno.

Za dolga potovanja bi lahko bila sprednja sedeža opremljena še z naslonoma za roki in nastavitvijo ledvene opore, medtem ko lahko zadaj sedeči po tračnicah v dnu premikajo klop in desni sedež v sredini (ki je ločen) naprej in nazaj. Prav tako je možno nastavljati tudi naklon naslonjal. Potniki od tretjega naprej vstopajo v kabino skozi dvoja bočna drsna vrata, ki so precej težka in jih je včasih potrebno kar pošteno povleči, lezenje na zadnjo klop pa raje prepustite bolj gibčnim, kljub temu da se klop in sedež z naslonjaloma vred pomakneta naprej. Zelo boste znali ceniti, da kljub osmim potnikov v vozilu še vedno ostane kar 850-litrski prostor v prtljažniku, tako da je prostor res odlično izkoriščen, vendar ni jasno, zakaj zadnja šipa nima brisalca, saj se v slabem vremenu takoj umaže. Čeprav so pri tej različici zadaj listnate (dostavnik) nadomestili z vijačnimi vzmetmi, udobje še vedno ni na ravni osebnih vozil, kar je pač davek na povečano nosilnost. Bistven napredek pa je opaziti pri izbiri materialov armaturne plošče in kvaliteti izdelave. Prav tako je oblikovanje všečno in predvsem praktično in pregledno. Morda bi lahko ponudili še kakšno večje odprto odlagališče nekje na sredini. Prostora med sedežema je namreč ogromno in tam stvari med vožnjo lahko nevarno 'plešejo' po kabini.

H-1 kot moderen kombi prepriča tudi z obliko, ki je po zaslugi ogromnih luči in maske spredaj prepoznavna, zadaj pa, kot spet večina vozil tega razreda, uporabnosti v prid, dolgočasna. Prav nič kombijevsko pa ni vzdušje, ki ga ustvarja zmogljivi turbodizelski štirivaljnik s sistemom vbrizgavanja goriva preko skupnega voda. Motor ima namreč veliko navora, ki skrbi za odločno pospeševanje v vseh prestavah in precejšnjo končno hitrost. Spet je slabost, da je spojen le s petstopenjskim ročnim menjalnikom, saj bi dodatna prestava gotovo še malce zmanjšala hrup in porabo. Slednja se je na daljši avtocestni turi, ob upoštevanju omejitev seveda, gibala pod desetimi litri, kar pomeni doseg s polnim tankom goriva (75 litrov) okoli 800 kilometrov. Ni slabo, lahko pa bi bilo tudi bolje. In prav tako se novi H-1 odreže na večini področij. Nikjer ni briljanten, je pa dober. Odlično zapolnjuje veliko Hyundaijevo družino in se zna zelo dobro spopasti z zahtevami velike družine. Tudi s ceno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai H-1 2,5 CRDi
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2497
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 392 pri 2000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5125 x 1920 x 1925
medosna razdalja v mm 3200
prtljažnik v litrih 851
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2345 (685)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 14,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 26.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |