Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilnost

Kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT EX europe+

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kia je šolski primer v avtomobilski industriji, kako prisluhniti kupcem. Ne morejo se ravno pohvaliti z dolgo tradicijo proizvajanja karavanskih avtomobilov, saj je pred cee'dom_sw le en avtomobil z njihovih tekočih trakov nosil 'nahrbtnik'. In ker je trend prodaje karavanskih izvedenk v porastu, so pridni Korejci brž predstavili številko 2.
Fleksibilnost
Foto: Matej Mihinjač
17. 11. 2008 ob 20:09
Komentarjev: 0

In ta je veliko bolj dorasla vse zahtevnejšemu avtomobilskemu trgu ter razvajenim kupcem, ki jim je pomembna oblika, kakovost, opremljenost, vozne lastnosti, izbira motorjev in varnost. In v prav vseh naštetih točkah se cee'd_sw več kot dobro znajde. Že res, da ne pričakujte čudežev; za dobrih 17 tisočakov bi bila to namreč utopija. Glede oblike pa 'sidu' ne moremo prav nič očitati. Če že sprednji del spominja na Toyotino corollo, je zadek povsem samosvoj. D-stebriček je skoraj edinstveno vzporeden A-stebričku, kar sicer nima nobene uporabne vrednosti, je pa osvežitev glede na ustaljeno prakso, da D-stebriček pada proti zadku, ne pa da se dviguje. Prtljažni postor je glede na običajnega kombilimuzinskega cee'da pridobil skoraj 200 litrov, tako da v osnovi meri vsaj 534, največjo vrednost pa doseže pri vrednosti 1.664 litrov. Medosna razdalja je ostala nespremenjena, kar pomeni, da je tudi prostor zadaj sedečim odmerjen z 'isto žlico' kot pri prvem članu družine cee'd. Ko bodo zadaj sedeči spočetka prikimavali nad odmerjenim prostorom, jih bo začetna vznesenost minila ob prvem izletu po slabši podlagi pod kolesi. Podvozje je namreč precej trše nasajeno kot smo bili vajeni do sedaj s strani južnokorejskih avtomobilskih proizvajalcev. Kratki sunki, ki jih je na slovenskih cestah vse polno, tako brez ovir prihajajo do teles potnikov. Ima pa trše podvozje svoje prednosti pri vožnji skozi ovinke, kjer se kljub 'prikolici' zadaj avtomobil odlično znajde. Le z informacijami izpod koles preveč skop volanski mehanizem omili željo po hitri vožnji.

Notranjost je povsem identična kot v kombilimuzinskem ter tudi kupejevskem cee'du. Vse pohvale si zasluži avdiosistem z vtičnico za priklop zunanje naprave ter USB-vhodom, samodejna klimatska naprava dobro opravlja svoje delo tudi v tej pasji vročini. Nekoliko zmoti le premočna osvetlitev v notranjosti, sploh zaslon, ki prikazuje podatke potovalnega računalnika ter radia. Sedeži so v bolj slabo oporo hrbtenici, saj ne nudijo željene opore.

Agregat, ki se vrti pod prednjim pokrovom, je ustvarjen po željah evropskih voznikov, velikosti litra in šestih decilitrov, ki se odžeja s plinskim oljem, do večje moči pa si pomaga z variabilnim turbinskim polnilnikom. Relativno majhna prostornina motorja glede na moč, ki doseže vrednost 115, izraženo v bolj domačih konjskih silah, je razlog, da je agregat do dva tisoč vrtljajev v minuti bolj kot ne zaspan. Ko svoje delo nastopi turbina, pa se vrtljaji hipoma poženejo proti štiri tisoč, kjer mu pričakovano zopet začne zmanjkovati sape. Grajo si zasluži manjalnik, saj je kljub sodobni zasnovi vozila in motorja obdarjen zgolj s petimi prestavami. Vendar je klub temu poraba lahko vzorno nizka.

Vse, kar je cee'du ostalo azijskega, so korenine. Načrtovan in ustvarjen v Evropi ter za Evropo. Odziv kupcev je bil nad vsemi pričakovanji, tudi slovenskega uvoznika. Dolga doba splošne garancije, pet doseženih zvezdic na varnostnem testu, privlačna oblika in dobra izdelava so prepričali že številne kupce. Na žalost je sledila tudi pričakovana reakcija tovarne, ki si skuša dvigniti ugled tudi z višanjem cene.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.582
moč v kW (KM) pri vrt./min 84,6 (115) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 255 pri 1.950 – 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.480 x 1.790 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.650
prtljažnik v litrih 534 – 1.664
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.367 (453)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 17.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 6. 2020
Junij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011  domača premiera - DS7 crossback in DS3 crossback
121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 1 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |