Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dobrodošel nazaj

Seat toledo 1.2 TSI style welcome back

Avtor prispevka: Anže Jereb
Znamka Seat pri nas ni tako priljubljen kot Škoda. Zato bo na toleda pomislilo manj ljudi kot na rapida, a v osnovi gre za enak avtomobil s praktično identično ceno. Katerega boste torej izbrali?
Dobrodošel nazaj
Foto: Gašper Miš
1. 11. 2014 ob 10:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kakovostna izdelava, identična tisti od rapida
veliko prostora, verjetno največ za tako ceno
zelo uporabna peta vrata nad zadnjico
za ta razred avtomobila je občutek na volanu dober, daje tudi zadosti povratnih informacij
neverjetno tih in zelo prožen motor
da ima avto samo 105 'konjev', sploh ne boste vedeli, deluje precej močnejše
pri sedmih litrih skoraj enako varčen kot 1,6-litrski TDI, kar je dobro
na pogled malce bolj simpatičen in športen kot Škodin rapid
brez izjeme plastična notranjost
notranji dizajn hitro postane dolgočasen
v kombinaciji s temi 16-palčnimi platišči zna udobje na slabih cestah malce trpeti
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (27 glasov)
video test seat toledo 1.2 TSI style welcome back
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V prejšnji sezoni smo v eni od oddaj lepo obdelali vse nizkocenovne limuzine, ki so kot gobe po dežju pripeljale na slovenski trg. Vse, razen ene. Le Seatovega toleda smo takrat izpustili, ker je k nam prišel malo pozneje. In ta ni več Seatov zastavonoša, najboljši model, če želite, ampak je postal nizkocenovnik in tako lovi drugačne kupce.

Toledo je enojajčni dvojček rapidu, kar pomeni, da tudi tukaj lahko pričakujete enako kakovostno izdelavo in kopico prostora, enake motorje, enake vozne lastnosti in zelo uporabna peta vrata na zadku. Slednja ponujata le omenjena modela med nizkocenovniki in to je ena od njunih velikih prednosti.

Katerega vzeti, je zato dejansko relativno enostavno vprašanje. Tistega, ki vam je oblikovno bolj simpatičen, ker sicer tehnološko gledano med njima ni razlik. Sam se ne morem odločiti, zunaj mi je bolj simpatičen toledo, bolj moderno in bolj športno mi deluje, znotraj pa malenkost elegantnejši rapid. Podvozje je enako, kar pomeni, da boste v obeh primerih dobili dovolj udoben avtomobil, ki bo v vožnji preko volana ponudil dovolj dober občutek in zadosti povratnih informacij, motorji pa so ravno tako enaki. Rapida smo v tem testu preizkusili z 1,6-litrskim turbodizlom v nosu in zapisali, da je prožen in varčen z gorivom, je pa že sam avtomobil zaradi takšnega motorja nekoliko dražji. Zato večini raje priporočam takšnega 1,2-litrskega turbobncinarja z oznako TSI, je namreč cenejši ob nakupu, porabi le malo več goriva, to pomeni okoli sedem litrov, je neverjetno tih in zelo prožen.

Pravzaprav tudi zmogljiv, da v sebi skriva le 105 vrancev po občutku ne boste dojeli, se vam bo zdelo, da je močnejši. Le v primeru, da delate res ogromno kilometrov, priporočamo nakup dizelske različice, a potem boste verjetno tako ali tako gledali druge modele, denimo bolj premijsko octavio. Sicer pa je tole odličen in dovolj zmogljiv motorček, le v kakšen dolg klanec se je moral malce potruditi, ko smo avtomobil natovorili s kopico težke snemalne opreme.

Tudi cena je praktično identična oziroma je razlika zanemarljiva. Toleda dobite že za 12.500 evrov in toliko s takšnim motorjem stane tudi rapid. Testni je stal 16.000 EUR, ker je ponudil bogatejši paket opreme in močnejo različico motorja 1,2 TSI, in pod črto je to vseeno poceni avtomobil za družino. Ima ogromno prostora, tokratni celo parkirne senzorje, tempomat, potovalni računalnik in še kaj. Tako da pogrešali ne boste praktično ničesar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat toledo 1.2 TSI style welcome back
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 od 1.400 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4482 x 1706 x 1461
medosna razdalja v mm 2602
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1175 (460)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,6/6,8
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 15.786
cena testnega vozila v EUR 16.426
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.426

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
petek@ Toledo je padel med nizkocenovne limuzine, temu tudi primerna oblika. Očitno Španci delajo sive lase vodilnim v VWju.
(pred 6 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Škoda je odličen avto. Ima odlično karoserijo, moja stara 15 let z skoraj 300000 prevoženimi km ne rjavi nič. Čehi so dokazali da so mojstri v avtomobilizmu. Vprašanje kolikor so Španci resni in natančni pri izdelovanju vozil. Sem videl kar nekaj Seatov z podobnimi leti pa jih rja pridno žre. 
(pred 6 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Če bi izbiral med Seatom in Škodo bi se odločil za Škodo. 
(pred 6 leti )
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
Toledo mk2 oz 1.9 tdi 1999 letnik ma bolso obliko
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 12 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |