Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za umirjene direktorje

BMW 320d xDrive touring luxury line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vstop v tako bogato opremljen avtomobil je podoben vstopu v prodajalno prestižnih oblačil. Veš, da bo prijeten in nadvse lagoden, a bo nakup finančno precej zabolel.
Za umirjene direktorje
Foto: Gašper Miš
12. 6. 2014 ob 7:30
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

notranjost je na nivoju najbolj prestižnih vozil
izjemno udobna in obenem lahko dinamična vožnja
vrhunski samodejni menjalnik
prisotnost štirikolesnega pogona v normalnih razmerah ne moti in avtomobil ni okoren
obilica zabave med vožnjo, če si je le poželite
več kot spodobna poraba goriva pri šestih litrih
diskretna in elegantno zadržana podoba bo všeč direktorjem ...
ne pa vsem ostalim, zlasti mlajšim ne
pri več kot 60 tisočakih je izbira potencialnih vozil zelo mamljiva
prtljažnik je pohvalno dolg, a precej plitek
motor je na trenutke preveč robat
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (25 glasov)
video test BMW 320d xDrive touring luxury line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

BMW je znamka, pri kateri na svoj račun lahko pridete tudi najbolj zahtevni, tisti, ki potrebujete nadvse prestižno notranjost, vrhunsko udobje in najsodobnejše elemente. Za večino ima BMW zato v ponudbi modele od številke 5 naprej, zlasti šestica in limuzinska sedmica ponujata največ razkošja. Lahko pa se zgodi, da so vam omenjeni modeli enostavno preveliki in bi želeli imeti kaj manjšega ter lažje obvladljivega, udobju pa se ne nameravate odpovedati. Potem je za vas takšna trojka z opremo luxury line. Ima vse, kar imajo veliki. Ups, to je rek iz reklame za neko drugo znamko ...

Tudi 320d xDrive luxury line vas bo s svojo ceno posedel in vam dal misliti. 62.000 evrov hočejo za takšnega, kakršnega vidite na fotografijah. Pri opremi mu ne manjka praktično nič in notranjost je resnično na nivoju najbolj prestižnih vozil, občutek pa tudi. Usnjena notranjost v rjavi barvi že na pogled deluje bogato in je nadvse prijetna, ko voznik in ostali potniki na sedeže posedijo zvoje zadnjice. Pravzaprav ravno usnje doda največ k premijskemu počutju. Samodejni menjalnik je vrhunski, velik zaslon pred voznikom uporaben in pregleden, nastavljivo podvozje sicer nepotrebno, ker se trojka tudi brez njega pelje zelo suvereno in dovolj udobno, kamere na vseh robovih vozila pa skrbijo, da ga ne boste takoj prislonili v kakšno oviro na cesti. Tudi leseni dodatki in vrhunsko ozvočenje seveda dodajo piko na i. In najlepše pri vsem skupaj je, da navzven takšna trojka izgleda povsem običajno. Mnogim je zadržanost pomembna, prav tako pa vrhunsko razkošje.

Veliko dodatkov za veliko ceno. Sicer pa je tole karavan s štirikolesnim pogonom, torej xDrive, kar pomeni, da je takšna trojka super tudi za kakšen izlet na smučišče, kamor vas bo brez težav zapeljala. Všeč mi je, da se med običajno vožnjo sploh ne čuti, da je pogon speljan k vsem štirim kolesom in avtomobil ostaja lahkoten. Občutek na volanu je še vedno vrhunski in enako bogat z informacijami, zna pa tudi takšna trojka še vedno pomigati z zadnjico, če boste od nje to zahtevali. Ampak dvomim, da boste. Predvsem moram pohvaliti porabo goriva, ki je praktično na nivoju dvokolesno gnane različice in se je ob koncu testa ustavila pri šestih litrih. No, tudi prtljažnik je prostorninsko razkošen, je pa precej plitek, zato prevažanje hladilnikov odpade. In bi bilo v takšnem avtomobilu tudi bogokletno dejanje.

Takšen BMW 320d je daleč od tega, kar potrebuje in si želi večina mladičev, ki sanjajo o znamki s propelerjem na nosu. Zato je omenjanje dejstva, da je za takšno ceno sicer odličen pogonski stroj enostavno preveč robat in morda celo premalo zmogljiv (sam bi nedvomno priporočil bencinski motor) skoraj nesmiselno. V takšnem avtomobilu si predstavljam umirjenega direktorja, ki sta mu pomembni eleganca in bogata notranjost, ki ceni dobre vozne lastnosti in ni posebej zahteven pri zmogljivostih. Je pa vsekakor izbirčen in ne dovoljuje presenečenj, zato mora biti vse dodelano do zadnjega šiva.

Namreč, prav takšnega karavana s štirikolesnim pogonom lahko dobite že za dvajset tisočakov manj. Za tokratni znesek pa denimo 530d xDrive, le s kakšnim kosom opreme manj. Sam vem, kaj bi izbral ...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki bmw 320d xDrive touring luxury line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2180
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1650 (550)
največja hitrost v km/h 228
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 32.000
cena testnega vozila v EUR 41.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 62.094

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Madona, za tak denar na Ptuju kupiš stanovanje (!)
(pred 4 meseci )
Ni slike
matej39 pravi:
Za ta denar niti pomislil ne bi na 320d, rajši 525d xdrive m-look, ki boljše izgleda ter ponuja tudi več udobja.....
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 4 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 4 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |