Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Druga pomlad

Hyundai i20 1,4 CVVT style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Hyundai v zadnjih nekaj letih svojo prodajno paleto poskuša pomladiti in svojim modelom namesto imen nadeva bolj znanstveno-fantastične nazive.
Druga pomlad
Foto: Matej Mihinjač
17. 11. 2009 ob 14:00
Komentarjev: 0
test hyundai i20 1.4 CVVT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

i20 je najnovejši izdelek korejske tovarne, ki doživlja svojo drugo pomlad. Nadomešča zelo uspešnega in priljubljenega getza, kupce pa še vedno vabi z nizko ceno in veliko opreme. Ljudje bi najraje kupovali zgolj s srcem, pogosto pa to ni možno, saj se v nakup vmeša razum. Ljubezen tako ne gre skozi želodec, ampak se ustavi že v požiralniku. Takšna je zgodba s hyundaijem i20. Nizka cena, veliko opreme in kar petletna garancija so dovolj zgovorni razlogi, da ima kupec zamegljeno srce in ne razum. i20 so za evropski okus oblikovali kje drugje kot v Evropi, kar je razvidno že na prvi pogled. Morda so povzeli kakšno rešitev od konkurence, vendar je še vedno takoj jasen izvor, tako da jih nihče ne more obtožiti plagiatorstva. Sicer zunanja podoba na noben način ni dolgočasna, kljub vsemu pa se ne more primerjati z nekaterimi evropskimi konkurenti, ki največ stavijo na obliko.

Notranjost za razliko od zunanjosti nakazuje bolj samosvoj slog. Če se konkurenca iz leta v leto na področju uporabe in obdelave materialov izboljšuje, je v i20 notranjost še vedno precej plastična in trda na otip. Daje vtis kvalitetne izdelave, čeprav se je pri testnem stalno oglašal 'čriček' nekje globoko v armaturni plošči. Kljub temu ne gre prezreti truda korejskih oblikovalcev, saj se lahko pohvali z dvobarvnimi sedeži in tekstilnimi vložki v enaki barvi na vratih (doplačilo 80 evrov). Glavni adut novega malega hyundaija je prostornost. Po zunanjih merah ni med največjimi, kljub temu pa imajo vsi potniki, z voznikom na čelu, dovolj prostora tudi na daljših izletih. Pohvalno je, da je prtljažnik med največjimi v razredu in da se zadnja deljiva klop lahko zloži tako, da ustvari skoraj ravno površino, zaradi česar lahko prepeljete tudi kakšno večjo stvar.

V testnem vozilu se je vrtel 1,4-litrski bencinski agregat, ki razvija zavidljivih 100 konjskih moči. Že po prvih nekaj testnih kilometrih mu gre pripisati predvsem mestne lastnosti, na avtocesti je pri višjih hitrostih namreč glasen in požrešen. Nasprotno je pri zmerni vožnji izredno varčen, saj porabi vsega pet do šest litrov, in je še zelo tih. Kljub temu se rad vrti, petstopenjski ročni menjalnik pa je presenetljivo hiter in natančen, tako da je i20 pravi užitek voziti po ozkih mestnih ulicah. S petimi zvezdicami EuroNCAP spada med najvarnejše avtomobile, saj so vsi modeli serijsko opremljeni s stabilnostnim sistemom ESP in šestimi varnostnimi blazinami. Zasnova avtomobila, s postavitvijo koles v skrajne robove vozila, varnost samo še bolj poudarja. Škoda le, da se na nekaj slabši vozni podlagi poslabšajo tudi vozne lastnosti. Krmiljenje je lahkotno in do neke mere tudi informativno, nikakor pa ni namenjeno 'divjanju'. Za kaj takega je premehko, oprijem standardnih pnevmatik pa preslab.

Hyundai i20 torej prepriča predvsem z veliko opreme in petletno garancijsko dobo. Cene podobno opremljenih konkurentov se še vedno gibljejo višje, kar ne pomeni nujno, da so tudi boljši, ni pa to več poceni korejski avtomobil. Danes lahko rečemo, da je soliden mestni avto, z dovolj prostora tudi za štiri odrasle osebe. Vsi ostali, ki iščejo šarm in karizmo, bodo morali seči malo globlje v denarnico, za Hyundai pa je pomembno, da so na pravi poti, saj i20 dejansko deluje kot odrasli brat navihanega getza.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i20 1,4 CVVT style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1396
moč v kW (KM) pri vrt./min 73 kW (100 KM) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 137 Nm pri 4200
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3940 x 1710 x 1490
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 295-1060
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1125 (440)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/7,2/5,6
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 9.790
cena testnega vozila v EUR 12.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.010

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 5 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |