Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Švedski metal

Volvo V60 D4 A summum

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Zelo skladno oblikovan V60 ni potreboval veliko, da je postal še malo bolj privlačen. Marsikoga so motile dvojne luči spredaj pa so jih zdaj nadomestili z led svetili pod glavno lučjo. In s še večjim logotipom Volvo na maski, da bo ja jasno, da je kitajski, pardon, švedski.
Švedski metal
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
6. 6. 2014 ob 7:45
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še bolj privlačen izgled že tako privlačnega avtomobila
dobra alternativa 'nemški sveti trojici'
udobni sedeži navdušijo tudi na daljših poteh
odlično obdelan prtljažni prostor je za fine torbe
namestitev za debelim volanom je kot naročena za moške
zelo prijeten je med vožnjo na urejenih cestah z malo ovinki
s seboj vozi veliko sodobnih varnostnih dodatkov
digitalnim merilnikom lahko spreminjate izgled
kljub (pre)trdemu podvozju ni dovolj dinamičen in bi bilo bolje, da ostane udoben
prtljažnik je premajhen glede na mere vozila
obljubljena poraba je zelo daleč od realnosti
sistem start stop je preveč neroden pri počasnem pomikanju v koloni
menjalnik je na trenutke zmeden, ampak ga bo zamenjal nov z 8 prestavami
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (34 glasov)
video test volvo V60 D4 A summum
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da gre za lep avtomobil, je večinsko mnenje, saj je zelo skladno oblikovan, ravno prav oglat in zaobljen, deluje dovolj prestižno in zadržano hkrati. Res je dobra alternativa tistim, ki ne želite izstopati z audiji, BMW-ji in mercedesi. Še cenovno jim ne konkurira, ker tale stane kar 60 tisoč evrov, tako da se v bistvu odločate kar med vsemi z istim kupčkom denarja.

Saj boste dobili veliko vsega, oprema je zelo bogata, ker ima navigacijo, usnjene sedeže, biksenonska žarometa, varnostne dodatke kot so city safety, opozorilnik na zapuščanje voznega pasu in vozila v mrtvem kotu pa radarski tempomat... praktično vse skupaj z bogatim paketom summum. Tudi digitalne merilnike, ki jih lahko spreminjate, če imate raje drugačen izgled. Švedi so vedno znali ustvariti prijetno okolje, v katerem se potniki super počutijo, zato bi težko ob prenovi naredili kaj narobe. Voznika bo razveselil dober položaj za volanom in čeprav je sam obroč še vedno velik, v ta avto paše in je za povrhu še zelo debel, tako da super sede v moške roke. Odlika je tudi nastavljivost, kar ob dobrih in na pogled zelo prijetnih sedežih pomeni veliko udobja in sproščene vožnje. Prostora je v kabini dovolj, čeprav glede na mere avtomobila sploh ne veliko.

Predvsem prtljažnik je v bistvu zelo majhen, samo 430 litrov ima, kar je na ravni za vsaj razred manjših avtomobilov. Najbolj moti, da je tako nizek, zato veliki predmeti ne gredo vanj in potem se večina vpraša, zakaj bi sploh kupil karavana. Verjetno samo zaradi izgleda. Ker sam prostor je pa res lepo obdelan. Ni za umazane škornje, samo za fine torbe.

Do sem vse pričakovano, me je pa razočaral novi volvo V60 pri udobju med vožnjo. V bistvu podvozje, ker pretrdo blaži luknje. Dinamične vozne lastnosti naj pusti ostalim konkurentom in se usmeri v bolj udobne vode, ker vožnja sama še zdaleč ni dinamična. Avtomobil deluje v krajših ovinkih težko in okorno. Motor D4 je z oznako in močjo nekje na sredini ponudbe in zadovoljuje malo bolj zahtevnega voznika in čeprav v tovarni pravijo, da je poraba 4,3 litra, je v resnici 7. Ne vem, v kakšnih pogojih na testni mizi jim je uspelo dobiti tisti rezultat, ampak smo se že večkrat prepričali, da je realnost vse kaj drugega.

Tudi sicer boste morali narediti kar konkretno raziskavo, da boste našli podatke o tem V60. Na uradni slovenski strani so zmešani, netočni in slabo prevedeni, da je groza in prav nič ne pomagajo k rasti ugleda te sicer prav fine znamke. No, na koncu sem ugotovil, da kljub prenovi takšen, kot je testni, sploh ne bo več naprodaj.

Zato sem prav pod pokrov motorja pogledal, da sem se prepričal, ja, pet valjev ima, v prometni piše 2 litra delovne prostornine in 120 kilovatov, to je 163 'konjev', novi pa bo imel z isto oznako D4 4 valje, 2 litra in 133 kilovatov, to je 181 'konjev'. Takšen s štirikolesnim pogonom z oznako D4 bo imel pet valjev in večjo prostornino. Pa D5 s še več moči tudi. Šibkejši in manjši dvolitrski D3 bo tudi imel pet valjev. In samodejni menjalnik 8 prestav, ker testni jih je imel še šest. Kar zmedeno, ja, tako da se le dobro pozanimajte pri nakupu. Ima pa tudi sistem start-stop, ki izklopi motor še preden se ustavite in če se počasi pomikate v koloni, ga boste po nekaj vožnjah verjetno kar izklopili, ker prav neugledno cuka.

Hm, hm, za toliko denarja bi vseeno kakšne stvari lahko še malo bolje naredili. Po občutku je še vedno enako dober kot prejšnji model, torej še vedno dober, zunaj pa pač malo lepši. Da bi ga povprečen Slovenec zamenjal za audija? Ali BMW-ja? To pa kar težko verjamem, čeprav imam sam še kako rad raznolikost na cestah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 D4 A summum
vrsta motorja turbodizelski, petvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.500 do 2.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4628 x 1865 x 1484
medosna razdalja v mm 2776
prtljažnik v litrih 430
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1524 (676)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 9,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/4,8/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 26.580
cena testnega vozila v EUR 42.852
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 60.387

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |