Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zamegljene korenine

Renault kangoo dCi 110 extrem

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kangoo je po prenovi dobil scenicov volanski obroč. Je zaradi tega postal manj gospodarski in bolj družinski? Zgolj zaradi volana ne, je pa nasploh okolje že skoraj povsem po vzoru vozil, ki imajo v svojem genskem zapisu le zadovoljevanje osebnih potreb.
Zamegljene korenine
Foto: Gašper Miš
29. 4. 2014 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

uporabnosti tovrstnih enoprostornikov ni para
notranjost je z izjemo trde plastike dovolj ugledna in kakovostna
odlagališč je v kangooju veliko, tudi za manjše predmete
volanski obroč je sedaj vzet iz scenica in bolje paše v roke
drsna vrata so zelo uporabna
prtljažni prostor je oglat in po merah zajeten
z opremo extrem izgleda kangoo zelo atraktivno
dostavniške korenine dobro skriva, a povsem jih ne more
krmilni mehanizem je povprečen, blaženje tudi
v zavojih se kangoo nagiba bolj od bolj osebnih enoprostornikov
zvočna zaščita je zgolj povprečna
ni štirikolesnega pogona
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (23 glasov)
video test renault kangoo 1.5 dCi 110 extrem
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Včasih se že sam sebi zdim kot papiga, ker pri skoraj vsakem testu takšnega tipa vozila, ki izhaja iz dostavnika, govorim, da so ti avtomobili postali že res skoraj povsem družinski, da se dostavniških korenin niti ne opazi več. Kot bi poslušal kakšnega marketingarja. Ampak, je res. Kangoo je sedaj nasploh znotraj bolj uporabniško prijazen, čeprav me moti plastika, ker se preveč sveti in deluje ceneno. Tudi predal na vrhu sredinskega grebena, ki je sicer običajno namenjen multimedijskemu vmesniku, je tukaj prazen in izgleda potem vse skupaj precej skopo. Ampak je položaj sedenja že zelo dober, materiali so namenoma bolj trdi, da boste kangooja lahko uporabili tudi za delo in ne bo takoj popraskan, ali pa ga boste enostavno očistili, če ga bo vaš otrok slučajno pobruhal.

Tudi zunaj po prenovi izgleda bolj simpatično. Z novimi žarometi in odbijači je bolj moderen in z ogromnim logotipom spredaj tudi hitro opazen. Celo pri njem so uporabili linije, ki jih dodeljujejo ostalim novejšim modelom in posledično je novi kangoo kar opazen. Takšen sploh, ker gre za bolj robustno zasnovano različico z oznako extrem. Ima nekoliko višje podvozje, serijsko vgrajen sistem ESP, speljevalno asistenco,če ste manj vešči uporabe ročne zavore, in sistem za boljši oprijem na slabši podlagi ima še. Nima pa štirikolesnega pogona.
 

Če se vam celo kangoo za družinsko rabo ne bo zdel dovolj prostoren, potem je rešitev le še kombi. Ali pa kateri od veliki enoprostornikov, ki ima zadaj tri ločene sedeže, ki omogočajo, da nanje postavite tri otroške sedeže, ker tega v kangooju ne boste mogli. Spredaj in na klopi v drugi vrsti je torej prostora ogromno, tako za sedenje, kot tudi za odlaganje manjših ali večjih predmetov. V vrata spredaj gre recimo brez težav liter in pol velika plastenka, krasen je še predal pod stropom, predvsem zato, ker je zaprt in so stvari varno pospravljene. In prtljažnik v kangooju, ki je le malo daljši od megana, ponuja vsaj 660 litrov prostora, ker je čisto oglat, oziroma 2600 litrov, če podrem zadnjo klop. Kangoo ima na boku že od nekdaj  drsna vrata, kar je uporabno, ko je treba priti do klopi, jih je pa težko zapreti. Je treba biti kar malo bolj sunkovit, drugače se le priprejo.

Pod pokrovom motorja se je tokrat nahajal 1,5-litrski dizelski motor dCi in takšnega kupci tudi najpogosteje izberete. S svojimi 81 kilovati je v bistvu dovolj poskočen za mestno in primestno uporabo, v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom pa udobno premaguje tudi avtocestna potovanja in ob tem porabi približno sedem litrov na sto prevoženih kilometrov. V bistvu morate vedeti, da je vseeno malo manj eleganten kot kakšen scenic in manj udoben ter zvočno malce slabše izoliran, nekoliko manj prepričljivo se tudi pelje. Je pa po drugi strani bolj robusten in bolj uporaben.

Takšen, dokaj bogato založen stane dobrih 20.500 €, bi pa sam izbral še multimedijski vmesnik R-link, ki stane približno 350 € in lepo popestri osrednji del armaturne plošče. V bistvu predvsem zato, ker me tista praznina res moti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault kangoo dCi 110 extrem
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4282 x 1829 x 1867
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 660
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1319 (635)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,4/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.690
cena testnega vozila v EUR 19.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.521

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |