Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pikapolonica

Nissan micra 1.2 acenta look

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pri malčkih in enoprostornikih proizvajalci vse prepogosto tekmujejo le v tem, kdo bo imel bolj zanimivo obliko in se bo peljal bolj športno. Zlasti slednji element je v obeh razredih le postranskega pomena.
Pikapolonica
Foto: Gašper Miš
18. 4. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

micra s svojo kupolasto obliko ostaja samosvoja in uporabna
eden redkih majhnih avtomobilov, ki je dejansko majhen
preglednost je zaradi velikih stekel odlična
mestna okretnost je vsekakor ena od pomembnejših vrlin
motor me s svojim brnenjem spravlja v dobro voljo
notranjost je enostavna in pregledna
menjalnik je premehak in ne pušča dobrega občutka
oblikovno mi micra še vedno ni posebej domiselna
poraba goriva je zgolj povprečna
zaslon na armaturni plošči je premajhen in slabo pregleden
za solidno premikanje je potrebno motor priganjati
električno pomični sta le sprednji stekli
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (11 glasov)
video test nissan micra 1,2 acenta look
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak najprej se lahko lotim prvega elementa, oblike. Ta je še kako pomembna, ker so oči tiste, ki kupujejo stvari. Pogosto nas lahko že oblika premami, da se za nekaj odločimo, pa četudi izdelek morda ni najboljši oziroma je dražji od konkurenčnega. Če nam je všeč, ima velike možnosti, da se zanj odločemo. Ko je v igri Nissanova micra, se stvari zapletejo. Znan oblikovalec mi je enkrat razložil, da njegovo delo ni le risanje avtomobilov, ampak dejansko tudi vsakodevno prepiranje z inženirji, kaj je sploh mogoče spraviti v realnost, oba pa se prepirata s finančniki, ki jima vedno režejo proračun. In ko je oblika enkrat sprejeta in razvoj preko točke brez vrnitve, kot ji pravijo, ni več možnosti za noben popravek.

In to se je zgodilo pri zadnji generaciji micre, kjer je Nissan bojda ugotovil, da oblika ni najboljša, pa za spremembe ni bilo več časa. Zato jih na cesti ne vidite dosti, ker pač avtomobil ni bil dovolj simpatičen, da bi privlačil kupce. Zlasti po fantastično simpatični prejšnji generaciji. Zato so si vzeli popravni izpit in tu je prenovljena. Še vedno spominja na pikapolonico, kar mi je dejansko všeč, predvsem pa je spredaj lepša, ker je bil ravno nos njena šibka točka. V bistvu je sedaj malce bolj agresiven, da bo všeč še kakšnemu moškemu, čeprav bodo verjetno po njej posegale predvsem dame. Morda še vedno ni najlepši mali avtomobil, je pa svoje nerodne linije vseeno malce popravila.

Potem pridem do druge stvari iz uvoda, do voznih lastnosti. Micra tukaj ni suverena, ne mara hitre vožnje in v ovinkih ni avtomobil, ki bi vam na usta risal nasmeh, kot to znajo nekateri drugi predstavniki. Ampak, je to sploh pomembno? Glede na to, da se takšni majhni avtomobili večino časa nahajajo v mestih, vozne lastnosti niso bistvenega pomena. Bolj je pomembna okretnost in preglednost, da bo damica avtomobil lažje parkirala pred nakupovalnim centrom, da bo med vijuganjem po mestnih ulicah lahko pregledno in varno švigala naokoli. Ali v vrtcu pobrala svojega otroka, ga enostavno posedla v avtomobil in odpeljala domov. In micra to obvlada.

Zaradi kupolaste strehe je v njej prostora kljub majhni dolžini veliko, vstopanje je enostavno in zaradi velikih stekel je preglednost dobra. Konec koncev je tudi znotraj uporabna, odlagališč je veliko in okolje je preprosto. Celo prtljažnik je uporaben, ker micra pač cilja predvsem na uporabnost. Dejansko je notranjost prijetna in uporabna, z izjemo naslona za roke spredaj, ki med vožnjo bolj ovira kot koristi, zaslon na osrednjem delu armaturne plošče bi bil lahko večji in posledično bolje pregleden, pogrešal sem še merilnik zunanje temperature, ki je na voljo le pri bogatejših paketih opreme. Sicer posebnih kritik nimam.

1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki je tokrat skrbel za premikanje, ima značilen zvok, na katerega se boste morali navaditi. Proizvede 59 kilovatov, kar je 80 konjev in je v bistvu popolnoma dovolj. Pravzaprav se mi je motor zdel poln karakterja in me je s tem svojim brnenjem vedno spravil v dobro voljo. Edino menjalnik je res bolj za nežne ženske ročice, meni se je zdelo, da ga bom polomil vsakič, ko se poprijel za ročico. No, pa pet prestav ima, kar vas v mestu sicer ne bo motilo, porabil pa mi je 6,8 litra. Srednje dobro.

Točno takšna nissan micra stane 11.640 EUR, čeprav boste za osnovno odšteli še tisočaka manj. Cena je torej podobna kot pri konkurenci, ima pa ta avtomobil dokaj samosvoje vrline. Za mesto je krasen, ker je majhen in okreten, preglednost je dobra, ker so stekla velika, pa še oblikovno je sedaj spet simpatičen. Vsaj ženskam je sigurno všeč, mogoče tudi kakšnemu moškemu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan micra 1.2 acenta look
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 110 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3825 x 1665 x 1510
medosna razdalja v mm 2450
prtljažnik v litrih 265
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 940 (485)
največja hitrost v km/h 161
pospešek 0-100 km/h v s 14,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,6/5,4
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 10.200
cena testnega vozila v EUR 11.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.640

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |