Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Golf na steroidih

Seat leon 1.8 TSI SC FR

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kolebate med golfom 1,4 TSI in med močnejšim GTI-jem, pa se vam prvi zdi prešibak, drugi pa predrag in preveč zmogljiv? Rešitev je preprosta. Vzemite leona FR s 132-kilovatnim motorjem. Obljubljamo, da boste navdušeni.
Golf na steroidih
Foto: Gašper Miš
3. 2. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno se nam leon zdi ravno prav drzen
doplačljivi led žarometi svetijo odlično
lega je zanesljiva, povratnih informacij veliko
motor je zelo prepričljiv in malo porabi
voznikovo okolje je zgledno urejeno
španski karakter v tej barvi zaživi
menjalnik je veselje uporabljati
prestavna razmerja so za odtenek predolga
ob manj bogati opremi je notranjost malce pusta
vzvratna ogledala so dokaj majhna
kot v golfu velik zaslon na dotik ni na voljo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (29 glasov)
video test seat leon SC FR 1.8 TSI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seat leon FR je avtomobil, ob katerem bo marsikateri Slovenec le zavihal z nosom in šel kupit golfa. Med nami namreč velja prepričanje, da je le Volkswagen tisto pravo, poleg znamke Audi seveda, ostalo pa ne. Verjetno si je Seat kriv sam, ker nekako ne najde pravega načina za nagovarjanje kupcev, a vedeti je treba, da je leon pravzaprav le golf v drugačni obleki. Tokrat celo v bistveno bolj zanimivi in zanimivi obleki.

Takšen leon ni manj prepričljiv in zna navdušiti na številnih področjih, testni predvsem z motorjem in zanesljivo lego na cesti. Ta 1,8-litrski agregat je vrhunski, konkretno potegne, porabi okoli osem litrov, tudi zvok ima simpatičen. Karakterno ga lahko primerjam z motorjem 1,4 TSI, ki je umirjen in normalno uporaben ter prav nič naporen. Ta je popolnoma enak, le več moči ponuja, zato je vselej prepričljiv. Za moj okus so prve štiri prestave sicer malo preveč razvlečene, v četrti gre leon FR več kot 210 km/h, ampak je prav zaradi tega lahko pohvalno varčen. Predvsem pa ga ni potrebno posebej priganjati, pa suvereno potegne.

V takšni turkizno modri barvi tudi izgleda nastopaško, agresivnejši izgled pa podkrepi s suverenimi voznimi lastnostmi. Je bistveno mehkejši od golfa GTI, pri katerem nas je preveč pretresalo, obenem pa deluje za odtenek bolj čvrst od navadnega golfa oziroma leona. Če si boste zaželeli hitrejše vožnje, vam bo ustregel brez težav in brez posebnega nagibanja, predvsem pa hvalim količino povratnih informacij, ki jih ponudi volan. Prav zaradi tega je užitek lahko zelo velik. Super kompromis skratka, za umirjeno ženo in malce zahtevnejšega moža.

Trivratni SC zaradi le enega para vrat izgubi pri uporabnosti

Tudi nasploh je avtomobil čisto na nivoju golfa. Sam sicer trivratnega ne bi izbral, ker to vseeno ni malček za mestne dogodivščine, ampak z dvema paroma vrat dejansko lahko celo družinski avtomobil. Večina družin je danes prostorsko zahtevnejših, a v primeru, da imate enega oziroma dva otroka, lahko služi kot družinski avtomobil. Prostora za potnike je dovolj, prtljažnik pa bo tudi zmogel zadostiti večini zahtev.

Že Matej je v tem prvem testu novega leona povedal, da se pelje kot golf in je enako kakovostno izdelan. Nekaj razlik so morali narediti, zato je tukaj armaturna plošča oblikovno malce manj prepričljiva, ampak v kombinaciji z bogatejšo opremo ni dolgočasna, sredinski zaslon je malo manjši kot v golfu in ravno slednjega še najbolj pogrešamo. Čeprav cenovna razlika v primerjavi z golfom ni velika, takšen FR ponuja zelo prepričljiv agregat, kakršnega v golfu sploh ni, obenem pa ponuja tudi vrhunske žaromete v led tehniki, kakršnih golf prav tako nima in jih nadvse priporočam, ker so vredne vsakega evra.

Za 25.000 se mi tako leon FR SC zdi zelo prepričljiv paket. Sleeper, bi rekli Američani, če ne bi bil v tako kričeči barvi. Avtomobil, ki izgleda čisto neobičajno, a zmore precej športnih vrlin. Recimo mu športnik v civilni preobleki.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon 1.8 TSI SC FR
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1.500
menjalnik ročni, šestststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4228 x 1810 x 1446
medosna razdalja v mm 2599
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (470)
največja hitrost v km/h 224
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/5,0/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.790
cena testnega vozila v EUR 21.905
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.002

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |