Darth Vader
Opel astra OPC

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Astra OPC! Avtomobil, o katerem se zadnje leto govori na veliko. Je dober? Je podkrmiljen kot prejšnja generacija? So pri Oplu nori s tolikšno konjenico na sprednjih kolesih? Vse to in še več zanima novinarje po svetu in seveda tudi potencialne kupce. Kratki odgovori bi bili lahko da, ne in morda. Ampak raje zadevo razložim malo bolj podrobno...
Ampak izgleda čisto prehudo, da bi se ji lahko uprl. V takšni modri barvi sploh, ko kar poka od moči, razganja jo kot pitbula. Je lepa in agresivna obenem in tukaj lahko Oplu le čestitam. Dvojni spojler na zadku, ogromna platišča, napisi OPC in izpuh, ki so ga verjetno vzeli iz kakšnega industrijskega sesalnika, ter je dovolj velik, da bi posrkal manjšega otroka, če ravno ne bi pihalo iz njega ven. Izgledu pritisnem čisto petico. Potem je na vrsti notranjost, ki pa me pusti bistveno bolj hladnega. Črnina vsenaokoli pripomore k športnemu pridihu, je pa vse enako kot v čisto običajni astri, kakršno vozi naš Jure. No, skoraj vse, v bistvu sta le sedeža drugačna. Ta dva, ki ju vidite, sta doplačilna in z eno besedo vrhunska. Ju priporočam, ker sta nastavljiva v sto in eno smer, dovolj udobna, obenem pa lepo objameta hrbet. Le hlajenje jima manjka, ker boste pri hitrejši vožnji hitro čutili, kako vam kapljice potu polzijo po hrbtu navzdol. In kaj dela elektronska ročna zavora v takšnem avtomobilu? Nesmiselno.
Kako se astra OPC znajde med tekmeci? Če želite takšen avtomobil zato, da se boste sem ter tja odpeljali tudi na stezo in vas ne moti, da je trd kot rolka, potem vzemite megana RS. Če bi imeli radi malce hitrejši avtomobil, ki mora biti vseeno dovolj udoben, potem sta alternativi dve, golf GTI ali pa focus ST. Za vse vmes je takšna astra OPC. Srednje trda, prav nič diskretna in na stezi verjetno podobno hitra kot megane. In zabavna.
Nekaj pomislekov pa imam vseeno. Poraba goriva je precej hecna. Ali pa žalostna. Po umirjenih nekaj sto prevoženih avtocestnih kilometrih je znašala devet litrov, po uri snemanja pa je narasla na 13. V povprečju se boste z manj kot enajstimi litri sila težko vozili, to pa ni malo. Več kot porabijo tekmeci. Potem pa je tu še cena. Osnovna astra OPC stane nekaj evrov manj od 32 tisočakov, kar je dobrih pet tisočakov več od golfa GTI, dobrih sedem več od focusa ST in približno toliko tudi od megana RS. Ta na fotografijah z dodatki stane več kot 38.000 EUR. Preveč! Dodajte še sedem tisočakov, pa boste dobili BMW-ja 135i M, ob katerem pa se vam bo odprl povsem novi svet.
tehnični podatki | opel astra OPC |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 206 (280) pri 5.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 od 2.500 do 4.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4466 x 1840 x 1482 |
medosna razdalja v mm | 2695 |
prtljažnik v litrih | 380 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1550 (480) |
največja hitrost v km/h | 252 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,8/6,5/8,1 |
poraba na testu v l/100 km | 12,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.720 |
cena testnega vozila v EUR | 31.730 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.189 |










Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















