Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Stopnica višje

Peugeot 2008 1.6 e-HDi 115 allure

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Svežina novega malega peugeota je hitro in povsod opazna. Ko smo ga imeli na testu, so se nanj kar lepili pogledi in roke. Morda zaradi kombinacije nalepk kričeče roza barve na rjavi podlagi ali pa enostavno zaradi privlačne podobe, ki predstavlja stopnico višje od 208.
Stopnica višje
Foto: Matej Mihinjač
28. 10. 2013 ob 8:05
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je po reakcijah ljudi zelo privlačen, sploh ženskam
zunanjo podobo si lahko tudi prilagodite z nalepkami
avtomobil še vedno ni previsok, s čimer ohranja spodobne vozne lastnosti
dizelski motor je odličen; mirno in tiho teče ter malo porabi
končno lahko pohvalimo tudi menjalnik s kvalitetno ročico
majhen volanski obroč in razporeditev merilnikov delujejo moderno
ogromno panoramsko strešno okno ustvarja zelo prijetno kabino
materiali in končna obdelava so lahko marsikateremu konkretnu za zgled
preglednost naprej vstran je slaba zaradi A-stebrička, ki ovira pogled
postavitev merilnikov in majhnega volana ni vsem všeč in po meri
sistem grip control je praktično odveč
ni možnosti izbire štirikolesnega pogona
cena lahko hitro preseže 20 tisočakov
kabina ni tako prostorna kot pri konkurenci
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (29 glasov)
video test peugeot 2008 1.6 e-HDi 115 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V bistvu je fino, da si lahko takole po svoje malo polepite avtomobil, da je bolj poseben, le pazite, da gredo kombinacije skupaj. Ampak je peugeot 2008 že v osnovi kar poseben. Z na primer Renaultovim capturjem sta res dober dokaz, da so to avtomobili tega trenutka, tudi če pri Volanu pravimo, da si raje kupite nižji avtomobil, ker je cenejši in boljši za voziti. Ampak tisti, ki se že malo težje sklanjate, boste še kako veseli, da se lahko usedete malo višje, kolena res manj trpijo. In ko se izza volana potem še malo boljše vidi, je sploh super. Ampak konkretno v 2008 preglednost ni tako dobra, ker je A-stebriček ravno tam postavljen, kjer fino zakriva pogled v ovinek, marsikoga pa bo zmotilo še, da so merilniki nad volanom in da se jih potem ne vidi dobro, če obroča ne nastavite pravilno. To morate prej res sami preizkusiti, če vam sploh ustreza. Meni je ok, če si šolsko nastavim položaj, vse odlično vidim in sploh majhen volanček mi je všeč, zelo športno deluje.

Seveda pa sama vožnja tukaj ni športna. Sicer 2008 daje dober občutek, ampak se 208 pelje še boljše. Na takšnem so tudi serijske pnevmatike M+S, če imate sistem grip control. Drugih ob nakupu ne morete dobiti, grip control pa tudi ni ne vem kaj, če imate vsaj malo občutka za vožnjo. V bistvu le malo pomaga, da se kolesi spredaj ne vrtita v prazno, če ste na kakšni bolj zahtevni podlagi, ampak še zdaleč ne more nadomestiti štirikolesnega pogona, ki žal pri tem modelu ni na voljo.


Pa tudi sicer se bo večina vozila po urejenih cestah, na katerih bo podvozje prav lepo blažilo tudi kakšne neravnine, karoserija je še vedno dokaj nizka, zaradi česar se ne nagiba preveč, in presenetljivo tih je tale peugeot. Motor je res dobro naravnan in očitno se Peugeotove izkušnje na področju dizelskih agregatov s skupnim vodom še kako poznajo. Lepo umirjeno teče, je dokaj prožen pa še precej varčen. Tovarna sicer obljublja praktično nedosegljive 4 litre na 100 kilometrov, na testu pa jih je porabljal dobrih 5 pri umirjeni vožnji in malo čez 6 pri bolj dinamični, kar je tudi dobro.

Celo menjalnik je v tem primeru občutno boljši od 208. Ne za en, za dva razreda je boljši! Lepo čvrsto in dokaj natančno deluje, v testnem primeru se je edino v 6. prestavo malo zatikal. In še masiven kovinski zaključek ročice ima, ki pa zna biti poleti še kako vroč. In pozimi mrzel. Če bi bila ročna malo manjša, bi bilo tukaj tudi več prostora za vaše drobnarije in če bi imel sopotnik ročaj pod stropom, bi dobil še kakšen plus več. Zato pa ima ogromno panoramsko okno, ki je ponoči celo osvetljeno ob robu. Nasploh je ponoči zelo prijeten znotraj. Kabina je tista, ki kar konkretno presega konkurenco. Predvsem po zaslugi izbora zelo prijetnih in kvalitetnih materialov ter končne obdelave. Mestoma boste seveda še vedno našli ceneno plastiko in zastarele gumbe, dejstvo pa je, da v tem razredu in za toliko denarja praktično nobena znamka ne ponuja takšnega nivoja. Seveda je jasno, da gre ze enega najboljših modelov v ponudbi s ceno 23.352 evrov, ki pa jih s popusti (danes si jih zlahka izborite) zlahka upraviči. Sploh v primerjavi z manjšim modelom 208, od katerega je le 1.500 evrov dražji.

Priznam, da me je 2008 kar prijetno presenetil, pričakoval sem bistveno slabši avtomobil. Tako po voznih lastnostih kot izdelavi. Pri konkurenci lahko v določenih primerih za manj denarja dobite celo štirikolesni pogon in več moči, ima pa peugeot, kot zapisano, druge kvalitete. Če je edina izbira križanec, je takšen v tem primeru dobra izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 2008 1.6 e-HDi 115 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 84 (115) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4159 x 1739 x 1556
medosna razdalja v mm 2538
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1180
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,6/4,0
poraba na testu v l/100 km 5,6
cena osnovnega vozila v EUR 13.613
cena testnega vozila v EUR 20.221
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.843

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
Peter P. pravi:
Prava šminka za nežnejši spol.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |