Pikra pripomba gre le sedalnim delom sicer odličnih školjkastih prednjih sedežev. Ti so precej ozki in vsi tisti, ki niso povsem suhi, predvsem pa moški, bodo na ta račun ob daljših vožnjah še kako dobro vedeli, kaj imajo med nogami.
Notranjost, ki na žalost ni nadaljevanje zunanjega stila, je vredna polove pojave. Ta je zasnovana sicer povsem klasično, v skladu s Volkswagnovo filozofijo; torej precej zadržano, vendar prijazno, ergonomsko in uporabno. Njena največja odlika je vsekakor kvaliteta izdelave ter materiali, iz katerih je napravljena. Čeprav gre tudi tu najti nekaj manjših anomalij glede celotnega koncepta kot so tapiserije na vratih s trdo in na otip neprijazno plastiko, predrobno in prenizko postavljeno prestavno ročico in nečitljivostjo bledo modrih zaslonov ter žgoče rdečih gumbov na sredinski konzoli. Oprema highline prinaša v pola kar nekaj dobrot, ki jih gre poleg uporabnosti in udobja zaznati najbolj v lepo izdelanih detajlih. Ko debatiramo o prostornosti testnega pola, ne moremo govoriti o presežnikih, lahko pa potrdimo, da je v njem prostora dovolj, da se v njem lagodno počutimo. Pikra pripomba gre le sedalnim delom sicer odličnih školjkastih prednjih sedežev. Ti so precej ozki in vsi tisti, ki niso povsem suhi, predvsem pa moški, bodo na ta račun ob daljših vožnjah še kako dobro vedeli, kaj imajo med nogami. Prtljažni prostor z 280 litri ni največje sorte, je pa zgledno obdelan in z dvojnim dnom praktičen za uporabo.
No, čeprav je testna kombinacija nenavadna, jo lahko upravičimo s tem, da zanjo obstajajo tudi takšni kupci, ki so do zmogljivosti avtomobila popolnoma nezahtevni, zelo občutljivi pa so pri njegovem izgledu. In tem bo testni polo ustregel v polni meri. Za ostale pa je motorna izbira dovolj velika, da bodo vsi potešeni. Z lepoto in dobroto.
tehnični podatki | volkswagen polo 1,6 TDI highline |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 55 (75) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 195 pri 1500 – 2500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3970 x 1682 x 1485 |
medosna razdalja v mm | 2470 |
prtljažnik v litrih | 280/952 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1157 (568) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/3,6/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 6,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.362 |
cena testnega vozila v EUR | 14.169 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.130 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















