Nenazadnje je avtomobil dolg skoraj pet metrov in je eden največjih karavanov na evropskih cestah sploh. Skladnost in eleganca imata svojo ceno. Tako pri denarju kot merah. Marsikomu bo avtomobil enostavno prevelik, saj ga že komaj parkirate v kakšne manjše garaže ali prenatrpane parkirne prostore v mestu. Zadnji pogon, zaradi katerega se sprednji krmiljeni kolesi lahko bolj zasučeta, in parkirna tipala so seveda v pomoč, tako da gre lahko na milimetre, ampak kaj vam bo potem ogromen prtljažni prostor, če ne morete do njega. No, pričakujem, da imajo kupci takšnega mercedes-benza to urejeno in da bodo z veseljem izkoristili vseh 695 litrov, ki jih ponuja v krasno obdelanem zadku.
Si lahko mislite, kaj vse spravite v toliko prostora, ki bi ga nekoč pripisali kakšnemu velikemu terencu ali pa celo majhnemu dostavnemu kombiju. In če to ni dovolj, ga lahko še povečate z enostavnim zlaganjem klopi (dovolj je po en poteg vzvoda na naslonjalo) in nastane kar 1950 litrov velik prostor. Morda še večja prednost pa je, da lahko največja dolžina kakšnega ozkega predmeta znaša do 3,2 metra, tako da boste morali paziti le, da ga ne umažete. Vrata se odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike, kar bo marsikomu zelo všeč, čeprav sem sam pristaš enostavnih mehanskih sistemov, ki so hitrejši in na dolgi rok gotovo bolj zanesljivi. Ob tem se tudi rolo vedno lepo dvigne v zgornjo pozicijo, da je prostor pred vami odprt, nakladalni rob je nizek in seveda raven, v kleti imate še kup dodatkov kot so pregrade in plastična nosilka, v nosilcu roloja pa se skriva še mreža. Velik in težak nosilec brez večjih težav odstranite, ker je mehanizem zelo enostaven, in ko podrete naslonjali sedežev, nastane toliko prostora, da lahko v avtomobilu tudi spite, če vas kdo prikrajša za streho nad glavo.
V kabini pa le ni toliko prostora, kot bi pričakoval glede na zunanje mere. Spredaj se sedi razkošno, zadaj pa bi bilo za noge lahko več prostora. Očitno je bil v tem primeru bolj pomemben velik prtljažnik, vendar gre razlog iskati v konfiguraciji pogona, ki tudi zahteva svoj prostor pod kabino. Voznik in sopotnik sedita odlično in sproščeno, vsekakor pa bi bila vesela še kakšnega prostora več za drobnarije. Strogo oblikovanje je odraz celotne podobe tega avtomobila, zato se bodo vozniki vedno dobro znašli za volanom in se navduševali nad kvalitetnimi materiali in izdelavo. Položaj za volanom je takšen kot ga vozniki mercedesov pričakujejo; vsekakor se med vožnjo vselej vidi zvezda na nosu.
Ker ga poganja zmogljiv trilitrski dizelski agregat s 170 kilovati, ki res dobro vleče in mu zlepa ne zmanjka moči, je takšen E lahko zelo hiter in se celo v ovinkih spodobno drži ceste, vendar morate upoštevati velike mere in maso, saj vendarle ne gre za športno vozilo. Za kaj takšnega je preveč okoren pa tudi samodejni menjalnik s sedmimi prestavami je naravnan preveč lagodno, čeprav zelo lepo prestavlja ob umirjeni vožnji. Za hitre ovinke tako izberite drug in predvsem manjši avtomobil. Poraba je na testu znašala zmernih devet do deset litrov, kar se glede na prostor in zmogljivosti ne zdi veliko.
Na predstavitvi avtomobila v Sloveniji so nam rekli, da ga bodo izbrali perfekcionisti, moški v najboljših letih z visokim socialnim statusom. Hja, kdo drug si ga bo tudi težko privoščil, saj takšen stane 68 tisoč evrov, brez vse dodatne opreme pa 10 tisoč manj. In kdor ga bo dejansko pripeljal domov, mu bo težko kaj zameril. Sedem zračnih blazin skrbi za varnost, kvaliteten radio in klimatska naprava za prijetno počutje, kup elektronskih sistemov pa popravlja napake voznika. Smisel vožnje je v tem primeru res priti od točke A do B, vendar na zelo sproščen in po želji tudi hiter način. Z veliko prtljage.