Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poplava prostora

Renault scénic TCe 130 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault scénic je bil pred časom skoraj tako ponarodel avtomobil kot naš clio. Za dokaj malo denarja so družine domov zapeljale prostoren in uporaben avtomobil. Ampak je priljubljenost z leti popustila. Pa ne zato, ker bi bil avto slabši, ampak ker je konkurenca končno predstavila svoje modele. Zato je prišel na vrsto tudi novi scénic.
Poplava prostora
Foto: Matej Mihinjač
6. 7. 2010 ob 12:08
Komentarjev: 0
video test renault scénic Tce 130 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsaka medalja ima dve plati. Ljudje, ki muhastega aprila ne preživijo pod dežnikom, ob kaminu posedajo s knjigo v roki in svojim izbrancem vsako leto še vedno podarijo šopek vrtnic, razumejo, da so trenutki sreče prej izjema kot pravilo in jih zato znajo popolnoma zaužiti. Na drugi strani čustveno zavrti ljudje vsekakor ne bodo uživali v branju knjig ob medli svetlobi sveč, ali ljubljenju na seniku. Za kaj takšnega je njihova zavest preobremenjena z možnimi zdravstvenimi in drugimi posledicami tovrstnega početja. Renaultov scénic uspe zadovoljiti oboje. Njegov stas ni niti najmanj podoben istoimenskemu dolgočasnemu kmečkemu poslopju, prej Barcelonskim umetnijam Salvadorja Dali-ja. Pravzaprav izgleda precej moderno, piko na i celotni kompoziciji pa dajejo posebne zadnje luči, ki po našem mnenju ne izgledajo nič kaj kičasto, in razpotegnjena streha, ki še kako dobro skriva njegove notranje adute. Kljub vsemu so njegove linije ravno prav konzervativne, da bo všeč tudi tistim, ki avtomobila ne kupujejo samo s srcem.

Mamice in očki pozor, scenic v notranjosti ponuja pravo poplavo prostora! Če vaši otroci niso ravno profesionalni košarkarji, sedijo zadaj zelo udobno. Prtljažnik je ogromen in lahko dostopen. Nakladalna površina je nizka in široka ter tako omogoča tudi šibkejšim lahkotno nakladanje nakupljenega živeža, otroškega vozička ali sinove športne opreme. Zadnja vrsta sedežev je popolnoma zložljiva, z nekaj truda tudi povsem odstranljiva, če vas slučajno zamika adrenalinsko športno popoldne ali nakupovalna mrzlica v pohištvenem diskontu. Takrat prtljažnik meri kar 1837 litrov. Omeniti velja le, da so se na testnem vozilu težko zapirala prtljažna vrata. Sicer je vsepovsod polno plastike, ki je na otip in izgled prijetna in nikakor ne razočara. Tudi končno izdelavo lahko pohvalimo. Zaslediti ni niti trohice francoske ležernosti, prej nemška hladna preciznost. Glavna prodajna odlika renaulta scénic je njegova prilagodljivost, kar žal ne moremo z gotovostjo trditi za upravljanje s sistemi v vozilu. Z ukazi na sredinskem naslonu naprimer lahko upravljamo samo navigacijo, ne pa tudi ostalih sistemov, vključno z radiem. Precej bolj enostavno bi bilo povezati upravljanje z vsemi sistemi na enem mestu.

Testni 1,4-litrski mlinček s 96 kW za vse s tourerskimi ambicijami ni preveč racionalna izbira, za pravi odziv ga je treba 'gnati v vrtljaje'. Dinamični očetje z njegovo divjaško dušo sicer ne bodo imeli večjih problemov, vsaj ne, dokler ne zmanjka goriva. Deklarirana poraba 7,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov je bolj kot ne utopija. Pri umirjenih hitrostih zunaj mesta sicer pokaže nekaj svojih 'varčevalnih' kvalitet, kljub vsemu pa mu ne bi škodil obisk pri AA. Porabi okoli 9 litrov, zato dobro premislite, koliko kilometrov prevozite letno, ker ima Renault na voljo tudi sodobne turbodizle. Primerljiv je za slabih 2000 evrov dražji, kar pomeni, da boste razliko zaradi manjše porabe pokrili recimo v sedmih letih, če na leto prevozite 15 tisoč kilometrov. Škoda, menjalnik s šestimi stopnjami kaže varčen potencial, če le ne bi bil tako kratek. Podvozje je nastavljeno za čim bolj udobno družinsko vožnjo, kar smo od Francozov pravzaprav pričakovali. Kljub motorju z nekaj športnimi geni s scénicom ne bo nihče divjal, razen seveda, če je v avtu noseča žena, za volanom pa živčna razvalina v podobi njenega življenjskega sopotnika. Pravzaprav razen motorja nič drugega ne kaže kakšnih posebnih športnih ambicij. Krmiljenje je za hitro vožnjo skozi ovinke nastavljeno (pre)mehko, ne ponuja niti veliko informacij s ceste.

Če voznik zamiži na eno oko in pozabi na porabo, (pre)mehko krmiljenje in francosko izvedbo uporabniškega vmesnika, je scénic odličen partner na dolgih potovanjih. Vozniku bo nedvomno všeč njegovo delovno mesto. Razmerja med menjalnikom, volanom in sedežem so tako dobro premišljena kot malokje drugje. Pravzaprav mu ne moremo in nočemo očitati ničesar. Je oče vseh modernih kompaktnih enoprostorcev, od leta 1996 so jih prodali že 3,3 milijona. Cena, kvaliteta in uporabnost so na njegovi strani. Kot bi rekel mali mož iz Korzike: 'Viva la France!'

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scénic TCe 130 dynamique
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1397
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4344 x 1845 x 1637
medosna razdalja v mm 2702
prtljažnik v litrih 437-522/1637-1837
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1397 (435)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 19.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 4 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 4 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |