Da so filozofijo malce spremenili, lahko sklepate že, ko ga boste zagledali. Če ga boste seveda sploh prepoznali, saj je oblikovno precej drugačen, samosvoj, predvsem pa ne ponuja prav nobene agresivne podobe več in niti ne spominja kaj dosti na ostale modele iz palete. Saj se spominjate prejšnje generacije s tisto veliko in samozavestno masko, ki je močno spominjala na masko lancerja evolution? Outlander je sedaj umirjen, s kromiranimi dodatki oblikovno bolj eleganten in ne deluje kot avtomobil, ki bi ga kdo želel zapeljati po terenu pa čeprav zna tudi to. Meni je bila prejšnja generacija sicer bolj všeč, bo pa nedvomno ta prepričala več zrelih in umirjenih kupcev.
Zadržane linije se nadaljujejo tudi znotraj, kjer boste našli imitacijo ogljikovih vlaken in velik zaslon, vendar pa se pred nakupom vsekakor vsedite na voznikov sedež, da boste ugotovili, če vam je položaj všeč. Sedalni del je namreč zelo kratek, celo pri mojih slabih 170 centimetrih višine se mi je zdel prekratek, zato vam položaj morda ne bo ustrezal. In to je dejansko največja hiba avtomobila, ker se med vožnjo enostavno morate počutiti dobro. Na zadnji klopi so se potniki pritožili nad pomanjkanjem prostora, a je neverjetni 25-centimetrski vzdolžni pomik težavo rešil, pri čemer je seveda logično, da na šestem in sedmem sedežu v tem primeru nihče ne bo sedel udobno. Zato ju sam niti ne maram in bi raje imel globji prtljažnik namesto tako plitkega. Tudi pri nameščanju otroškega sedeža mi je ušlo par kletvic, ker so sidrišča komaj dosegljiva.
S tem se moje kritike večinoma končajo. Pri voznih lastnostih upoštevajte, da outlander želi biti med udobnejšimi, zato v zavojih ni tako suveren kot kakšen CR-V, vas pa bo navdušil z udobjem in je lahko odličen potovalnik. Meni je bil všeč predvsem na odprtih cestah in avtocestah, kjer je bil tih in uglajen, blažil je lepo, piša vetra se praktično ni slišalo, kljub visoki konturi. Tudi občutek na volanu se mi je zdel dokaj dober, menjalnik natančen, zato na tem področju nimam pripomb in jih tudi vi ne boste imeli, dokler ne boste poskušali biti prezahtevni. V takšnem primeru pa vas bo zmotilo mehko vzmetenje in precej nagibanja v zavojih. Tudi na terenu je s sredinsko zaporo outlander lahko zelo suveren, je pa dejstvo, da ga boste večinoma videvali na asfaltu.
Po pritisku stikala eco nisem opazil spremembe pri občutljivosti stopalke za plin ali zmanjšanja motorne moči, zato sem se ves čas vozil z vključenim programom eco in bil ob koncu testa zadovoljen s porabo goriva, ki je le za kakšen deciliter presegla vrednost osem litrov, kar je za takšno gmoto dober rezultat. Motor ima skoraj 30 'konjev' manj od tistega v predhodniku, ampak je navor zelo linearno razporejen in se zdi, da je moči vedno dovolj, pravzaprav nič manj kot prej.
Skoraj zaščitni znak je postalo v mitsubishijih še ozvočenje Rockford Fosgate in tudi tukaj 710-vatni sistem z desetimi zvočniki zna poskrbeti za razbijanje. Zaslon na dotik deluje dobro, sem pa sam pogrešal še parkirne senzorje zadaj, ker so gabariti avtomobila veliki in robovi kot pri večini terencev slabo vidni, vzvratna kamera pa ne pokaže stanja dovolj dobro. To res doplačajte. Pod črto je outlander torej dober avtomobil, s takšno precej bogato opremo in ceno pod petintridesetimi tisočaki tudi cenovno konkurenčen, le eno težavo ima. Dobrih SUV-jev je na trgu kar veliko.