Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Čista nostalgija

Fiat 500 purO2

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Prenova legendarnega fiata 500, ki je že pred časom praznoval abrahama, je Italijanom krasno uspela. To je sedaj že jasno, saj se v Evropi zelo dobro prodaja. In kako se ne bi, ko pa je tako privlačen. Vsakemu detajlu so namenili pozornost in zaigrali na strune nostalgikov. Tokrat pa so potrkali še na srca okoljevarstvenikov. Z izvedbo purO2.
Čista nostalgija
Foto: Matej Mihinjač
16. 8. 2010 ob 20:44
Komentarjev: 0
video test fiat 500 purO2
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V novi ponudbi te oznake več ni, zato si sedaj lahko kot dodatno opremo omislite še sistem, ki izklaplja motor med mirovanjem, sam avtomobil pa je prilagojen, da porabi čim manj goriva v mestih. Pa še majhen je, zato ga lahko stlačite skoraj v vsako luknjo. Za mestne pustolovščine je naravnost idealen, sploh s takšnim menjalnikom, ki tudi skrbi za manjšo porabo goriva. Na voljo ima 'varčni' program (vklopi se s tipko 'E' ob prestavni ročici), ki si res vzame veliko časa, da prestavi, s čimer voznika spodbuja k takšnemu načinu vožnje. Ročica, ki je odlično postavljena blizu desne roke, omogoča tudi ročno prestavljanje. Vendar se morate zavedati, da je tudi v tem primeru fiat 500, ki nosi dodatno oznako purO2, za umirjene voznike in tiste, ki želijo privarčevati še kakšen deciliter bencina.

1,2-litrski motor je kljub majhnosti po drugi strani še kar živahen. Z 51 kilovati bo povsem solidno vozil dva potnika po mestu in pri tem v povprečju porabil manj kot 6 litrov na 100 kilometrov. Edina slabost izklapljanja motorja med mirovanjem se pokaže na klancu. Žal avtomobil nima še sistema, ki bi ga obdržal na mestu, dokler ne speljete, zato vam lahko med tem uide daleč nazaj, kar je v nekaterih primerih precej nevarno. Če že ne za vas, pa za pločevino, zato si morate včasih enostavno pomagati z ročno zavoro.

Kogar ne prepriča zunanji izgled malega fiata, ki je sicer v Evropi prava prodajna uspešnica, se bo raznežil ob pogledu v kabino. Vse je oblikovano v duhu preteklosti, celo slabo pregledni merilniki, ki na majhnem prostoru ponujajo enostavno preveč informacij, spominjajo na stare čase. Sedi se precej visoko, da je pogled izza volana vedno brezhiben, spredaj pa se povsem solidno peljeta dva odrasla potnika kljub temu, da 500 ni širok. Zadaj gre bolj za silo, se pa vsekakor da, tako kot prtljažni prostor ni ravno razkošnih mer, ga pa lahko povečate in prepeljete kakšen večji kos tovora. Predvsem voznice bo jezilo, da ni več odlagalnih mest za drobnarije, je pa zato pogled na lakirano armaturno ploščo toliko lepši.

Avtomobilček je res prikupen, poceni pa ni, saj stane malo več kot 15 tisoč evrov. Kot takšen se zdi zelo primeren za voznice, zato nekaj velja še posebej – če imate fiata 500, ne rabite nobenega drugega modnega dodatka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500 purO2
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1242
moč v kW (KM) pri vrt./min 51 (69) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 102 pri 300
menjalnik petstopenjski, robotizirani
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3546 x 1627 x 1488
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 185/610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 940
največja hitrost v km/h 160
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,3/4,8
poraba na testu v l/100 km 5,6
cena osnovnega vozila v EUR 11.600
cena testnega vozila v EUR 13.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |