Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj evropska

Toyota auris 1,4 D-4D luna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Toyota je pred kratkim prenovila svojega aurisa. Zunanji popravki so vam lahko všeč ali pa tudi ne, prepričani pa smo, da vam bodo po prenovi nedvomno bolj všeč vozne lastnosti. Pa tudi nad tokratnim dizelskim motorjem ne boste vihali nosov.
Bolj evropska
Foto: Anže Jereb
30. 9. 2010 ob 20:30
Komentarjev: 0
test toyota auris 1.4 D-4D luna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A pojdimo po vrsti. Prenovljenega aurisa boste spoznali po bolj zašiljenih lučeh in skoraj nesramno širokem zadnjem odbijaču, zaradi česar avtomobil deluje bolj samozavestno. Če boste pokukali v notranjost, boste tam opazili drugačen in bolj simpatičen volanski obroč ter, da je ročica ročne zavore našla svoje mesto nekoliko nižje. Opazili boste tudi, da osrednji del armaturne plošče ostaja moderno oblikovan in se verjetno takoj vprašali, če je tudi praktičen. No, z malo volje se najde dovolj odlagališč, vseeno pa je to manjša aurisova hiba, saj odložišče za denarnico ali telefon pod osrednjim tunelom ni priročno.

Voznikovo delovno okolje je pregledno, oprema luna doda dvopodročno klimatsko napravo in voznikovo kolensko zračno blazino. Pohvalimo lahko še šeststopenjski menjalnik s kratkimi in natančnimi gibi, na daljši poti pa smo si zaželeli boljših prednjih sedežev. Splošen občutek je dober in tudi prostora ni primanjkovalo, prtljažnik je prostorninsko sicer med manjšimi v segmentu, a je zadovoljil vse naše potrebe.

Auris tudi po prenovi ostaja manj dinamično nastrojen od nekaterih tekmecev, a so inženirji vozne lastnosti in občutek, ki ga voznik dobi preko volanskega obroča, vseeno precej izboljšali. Avtomobil lepo sledi ukazom, krmilni mehanizem je komunikativen, nekoliko bolj mehko vzmetenje sicer povzroča nekaj več nagibanja v zavojih, a posledično avtomobil lepše absorbira cestne anomalije in manj pretresa potnike. Bolj kot oblikovne spremembe vsekakor cenimo izboljšave podvozja. Auris je tako nekakšen kompromis med najbolj udobnimi in najbolj dinamično nastrojenimi tekmeci. Med vožnjo nas je motila le ena stvar in sicer slabi žarometi, ki so ponoči premalo osvetlili cesto pred nami.

Z voznimi lastnostmi in karakterjem aurisa zelo dobro sodeluje 1,4-litrski dizelski agregat s 66 kilovati moči. Precej majhen motor se je v praksi izkazal za odličnega in dovolj zmogljivega. Pravzaprav boste več moči zahtevali le tisti, ki se pogosto radi zapeljete bolj dinamično, vsem ostalim bodo zmogljivosti s tem motorjem dovolj. Edina šibka točka je njegova velikost oziroma majhnost, zaradi katere se dobro prebudi šele pri dva tisoč vrtljajih, je pa tih in uglajen ter, kot rečeno, dovolj zmogljiv. Obenem pa tudi pohvalno varčen, na testu je zahteval le nekaj decilitrov več od petih litrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota auris 1,4 D-4D luna
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 1800-2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4245 x 1760 x 1515
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (500)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.205

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 4 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 10 meseci  |