Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Enostavno odličen

Subaru legacy 2,0D

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po odličnem karavanu je Subaru v Slovenijo pripeljal še limuzino. Z njo v bistvu nagovarjajo drugačne kupce. Predvsem tiste, ki bolj pogledujejo k prestižnim nemškim limuzinam.
Enostavno odličen
Foto: Anže Jereb
17. 11. 2010 ob 19:38
Komentarjev: 0
video test subaru legacy 2,0D
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda je ravno zato zunanjost umirjena, klasično limuzinska in nikakor ne nastopaška. A vseeno bo na legacyju pristal marsikateri pogled mimoidočih. Včasih vas kakšna stvar privlači, pa dejansko niti ne veste, zakaj. Smo prepričani, da se vam je to že kdaj zgodilo. Recimo, ko se po kosilu odpravite mimo picerije pa bi šli kar notri in si vzeli en kos pice, pa čeprav ste v bistvu siti.

No, nekaj podobnega se nam dogaja s subaruji. Tako, na prvo žogo, niti ne vemo, zakaj nas tako privlačijo, oblikovno niso posebej atraktivni, notranjost ne preseneča, motor s 110 kilovati pa tudi ni poseben presežek. A je skupek vseeno tako odličen, da je v uredništvu vedno za ključe katerega od vozil te znamke največ povpraševanja. Tudi tokrat pri legacyju.

Po odličnem karavanu je Subaru v Slovenijo pripeljal še limuzino. Z njo v bistvu nagovarjajo drugačne kupce. Predvsem tiste, ki bolj pogledujejo k prestižnim nemškim limuzinam. Morda je ravno zato zunanjost umirjena, klasično limuzinska in nikakor ne nastopaška. A vseeno bo na legacyju pristal marsikateri pogled mimoidočih.

Japonci pravijo, da bi jih moral prepričati izgled, ponudba opreme in prostora, najbolj pa seveda vozne lastnosti. Ampak takšen subaru bo ostal redek, to je dejstvo. Marsikdo bo namreč že samo zaradi imidža izbral kakšnega audija ali BMW-ja pa čeprav tu dobi tudi kaj več.

Notranjost je narejena iz bolj trdih materialov, a zato zdrži. Tako dolgo, da čričkov ne boste slišali niti takrat, ko se boste po dolgih letih od njega poslavljali. Stikala so pregledna, odlagališč je za silo dovolj, prostora pa ogromno. Tudi tisti potniki zadaj se ne bodo stiskali, čeravno sami ne bodo tega želeli.

Vedno znova nas navduši, kako se subaruji peljejo. Celo za razred manjši in na videz ter na papirju bolj športni avtomobili so v praksi počasnejši kot ta velika limuzina. Podvozje je tako dobro uglašeno, da je res udobno, hkrati pa se avtomobil zaradi nizkega težišča krasno drži ceste in je povrhu vsega še odlično vodljiv. Pravzaprav zaradi udobnega požiranja grbin v prvi hitri zavoj ne boste zapeljali niti s polovično zmogljivostjo podvozja. Z vsekolesnim pogonom legacy sploh ni okoren, ampak poskočen, z mesta ali iz ovinka pa se kar odlepi.

Čeprav ima dvolitrski dizelski motor le 110 kilovatov, je zelo prožen, vožnja z njim pa je prijetna. Je namreč lepo tih in tudi dovolj varčen, da se nakup dizla dejansko splača. Na testu nam je porabil slabih 7 litrov, edina majhna zamera gre le dejstvu, da je v najnižjih vrtljajih malce len.

Ima pa avtomobil dve pomanjkljivosti, ki sta lahko zelo moteči. Voznicam verjetno ne bo všeč pretrd pedal sklopke, nas pa je najbolj motilo, da lahko prtljažnik odpirate le z gumbom na ključu. No ja, na zadku je sicer še ključavnica, a je tako nerodno postavljena, da jo je treba najprej dolgo iskati, potem pa je še pravi podvig vanjo vtakniti ključ.

Legacy res navduši s svojo vožnjo in uporabnostjo v vseh razmerah. In čeprav bi imel sam veliko raje karavana, je limuzina dobra alternativa na začetku omenjenim nemškim limuzinam. Res, da ni tako prestižna, je pa zato še vse drugo. Za dobrih 30.000 evrov je v bistvu odličen nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru legacy 2,0D
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, bokserski
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4730 x 1780 x 1505
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 486
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1501
največja hitrost v km/h 206
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 29.890
cena testnega vozila v EUR 29.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 3. 2020
Marec 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
24252627282901
02030405  mednarodna premiera - mini cooper SE
060708
0910  domača premiera - hyundai i10
11  domača premiera - mercedes-benz GLB
12  domača premiera - ssangyong korando
13  domača premiera - mitsubishi space star
1415
161718  domača premiera - ford puma
19  mednarodna premiera - škoda octavia
202122
23  mednarodna premiera - ford kuga
242526272829
30  mednarodna premiera - seat leon
310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |