Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Enostavno odličen

Subaru legacy 2,0D

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po odličnem karavanu je Subaru v Slovenijo pripeljal še limuzino. Z njo v bistvu nagovarjajo drugačne kupce. Predvsem tiste, ki bolj pogledujejo k prestižnim nemškim limuzinam.
Enostavno odličen
Foto: Anže Jereb
17. 11. 2010 ob 19:38
Komentarjev: 0
video test subaru legacy 2,0D
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda je ravno zato zunanjost umirjena, klasično limuzinska in nikakor ne nastopaška. A vseeno bo na legacyju pristal marsikateri pogled mimoidočih. Včasih vas kakšna stvar privlači, pa dejansko niti ne veste, zakaj. Smo prepričani, da se vam je to že kdaj zgodilo. Recimo, ko se po kosilu odpravite mimo picerije pa bi šli kar notri in si vzeli en kos pice, pa čeprav ste v bistvu siti.

No, nekaj podobnega se nam dogaja s subaruji. Tako, na prvo žogo, niti ne vemo, zakaj nas tako privlačijo, oblikovno niso posebej atraktivni, notranjost ne preseneča, motor s 110 kilovati pa tudi ni poseben presežek. A je skupek vseeno tako odličen, da je v uredništvu vedno za ključe katerega od vozil te znamke največ povpraševanja. Tudi tokrat pri legacyju.

Po odličnem karavanu je Subaru v Slovenijo pripeljal še limuzino. Z njo v bistvu nagovarjajo drugačne kupce. Predvsem tiste, ki bolj pogledujejo k prestižnim nemškim limuzinam. Morda je ravno zato zunanjost umirjena, klasično limuzinska in nikakor ne nastopaška. A vseeno bo na legacyju pristal marsikateri pogled mimoidočih.

Japonci pravijo, da bi jih moral prepričati izgled, ponudba opreme in prostora, najbolj pa seveda vozne lastnosti. Ampak takšen subaru bo ostal redek, to je dejstvo. Marsikdo bo namreč že samo zaradi imidža izbral kakšnega audija ali BMW-ja pa čeprav tu dobi tudi kaj več.

Notranjost je narejena iz bolj trdih materialov, a zato zdrži. Tako dolgo, da čričkov ne boste slišali niti takrat, ko se boste po dolgih letih od njega poslavljali. Stikala so pregledna, odlagališč je za silo dovolj, prostora pa ogromno. Tudi tisti potniki zadaj se ne bodo stiskali, čeravno sami ne bodo tega želeli.

Vedno znova nas navduši, kako se subaruji peljejo. Celo za razred manjši in na videz ter na papirju bolj športni avtomobili so v praksi počasnejši kot ta velika limuzina. Podvozje je tako dobro uglašeno, da je res udobno, hkrati pa se avtomobil zaradi nizkega težišča krasno drži ceste in je povrhu vsega še odlično vodljiv. Pravzaprav zaradi udobnega požiranja grbin v prvi hitri zavoj ne boste zapeljali niti s polovično zmogljivostjo podvozja. Z vsekolesnim pogonom legacy sploh ni okoren, ampak poskočen, z mesta ali iz ovinka pa se kar odlepi.

Čeprav ima dvolitrski dizelski motor le 110 kilovatov, je zelo prožen, vožnja z njim pa je prijetna. Je namreč lepo tih in tudi dovolj varčen, da se nakup dizla dejansko splača. Na testu nam je porabil slabih 7 litrov, edina majhna zamera gre le dejstvu, da je v najnižjih vrtljajih malce len.

Ima pa avtomobil dve pomanjkljivosti, ki sta lahko zelo moteči. Voznicam verjetno ne bo všeč pretrd pedal sklopke, nas pa je najbolj motilo, da lahko prtljažnik odpirate le z gumbom na ključu. No ja, na zadku je sicer še ključavnica, a je tako nerodno postavljena, da jo je treba najprej dolgo iskati, potem pa je še pravi podvig vanjo vtakniti ključ.

Legacy res navduši s svojo vožnjo in uporabnostjo v vseh razmerah. In čeprav bi imel sam veliko raje karavana, je limuzina dobra alternativa na začetku omenjenim nemškim limuzinam. Res, da ni tako prestižna, je pa zato še vse drugo. Za dobrih 30.000 evrov je v bistvu odličen nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru legacy 2,0D
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, bokserski
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4730 x 1780 x 1505
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 486
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1501
največja hitrost v km/h 206
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 29.890
cena testnega vozila v EUR 29.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2021
Januar 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 4 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 6 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 6 meseci  |