
Seveda pa ne bo prav nikogar razočarala notranjost. Prefinjena izbira materialov in eleganca sta prvi misli, ko se usedete za volan. V korak s časom so šli digitalni merilniki, ki se kot na računalniškem zaslonu sedaj prikazujejo pred vami. Ni več analognih 'ur' z iglami, ki kažejo hitrost in vrtljaje. Kup nastavitev na zaslonu pa omogoča, da si ustvarite krasno počutje. Tudi masaža sedeža je na krovu. Prostora v tako velikem avtomobilu zlepa ne sme zmanjkati. Razkošje se iz sprednjih sedežev preslika tudi na zadnja, kjer lahko potnika stegneta noge in uživata na dolgih poteh.
S klasičnim vzmetenjem (v ponudbi je tudi zračno) je tale XJ kar trd, ker navadno od velikih dolgih limuzin pričakujemo, da je vožnja skoraj brezčutna. No, tu mora biti tudi nekaj športnosti in vožnja je lep dokaz. Vsa ta gmota se res lepo pelje tako po avtocesti kot čez ovinke. Prva zahvala gre lahki karoseriji, ki je spet iz aluminija in na ta način za kakšnih 200 kilogramov lažja od primerljive jeklene. Druga pa dolgi medosni razdalji in ob zadnjem pogonu odlični vodljivosti z dovolj dobrim krmilnim mehanizmom, da voznik dobro ve, kaj se dogaja pod kolesi.
Za novi XJ se zdi, da je klasično eleganco zmešal z modernim stilom, s čimer ni prav nič narobe, morda bi bilo bolje le, da bi oblikovalci večkrat sedli za volan in videli, kako nepregleden zadek so ustvarili. Zadeva ni tako moteča med parkiranjem kot med vožnjo, čeprav je tale jag hiter in boste večkrat vi tisti, ki boste čakali, da se vam kdo umakne. Najbolj pa preseneti z majhno porabo goriva. Ne vem sicer, kdo bo toliko varčeval z avtomobilom za malenkost manj kot 110 tisoč evrov, je pa danes tudi okolje nekaj vredno. Upam le, da bodo Indijci, ki so sedaj lastniki Jaguarja, znali ceniti otoško izročilo in da bodo od tam še naprej prihajale mačke, po katerih se nam bodo cedile sline.
tehnični podatki | jaguar XJ L 3,0D portfolio |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2993 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 202 (275) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 600 pri 2000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5247 x 1894 x 1448 |
medosna razdalja v mm | 3157 |
prtljažnik v litrih | 520 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1813 (552) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,6/5,8/7,2 |
poraba na testu v l/100 km | 8,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 65.900 |
cena testnega vozila v EUR | 106.700 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 111.300 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - renault ZOE | 19 domača premiera - nissan juke | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















