Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Okolju prijaznejši

Honda accord tourer 2,4i executive plus plin

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hondina filozofija se je spremenila. Tisti majhni in visokovrteči motorji, po katerih se še dandanes marsikomu kolca, so praktično izginili, zamenjali pa so jih dizelski agregati in ekološko bolj sprejemljivi hibridi.
Okolju prijaznejši
Foto: Anže Jereb
15. 12. 2010 ob 11:01
Komentarjev: 0
video test honda accord tourer 2,4i executive plus plin
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato v novi generaciji tourer ne ponuja prtljažnika, ki je po prostornini med največjimi v segmentu, kot je s 576 litri prostornine to bila prejšnja generacija, ampak je prtljažni prostor odslej občutno manjši. Le 406 litrov meri njegova prostornina, ker kupci bojda ne potrebujejo več. Za golf palice je to dovolj. Pa tudi cenovno accord ni med najbolj poceni predstavniki svojega segmenta; takšen z najvišjo stopnjo opreme in nekaterimi dodatki namreč stane preko 43.000 evrov.

A visoko ceno upraviči na več načinov. Najprej s kakovostno notranjostjo in odlično izdelavo, zaradi česar je počutje zelo dobro. Zlasti spredaj, kjer se sedi odlično, sedeža sta namreč nadvse udobna in ponujata dovolj opore, zato se boste s tem avtomobilom brez težav odpravili na daljšo pot, brez bojazni, da vas bo že po nekaj sto kilometrih vse bolelo.

Tudi podvozje je daleč od športno naravnanega, čeprav se accord presenetljivo lepo in hitro zna peljati, kadar od njega voznik to zahteva. Pravzaprav celo bolje od marsikaterega tekmeca. A se vseeno najbolje počuti takrat, ko se boste zapeljali v bolj umirjenem slogu in ko se bo oddolžil z uglajenim požiranjem cestnih anomalij.

Kljub najmočnejšemu motorju, ki je tokrat poganjal testnega accorda, ta avtomobil nima 147 kilovatov moči zato, da se boste z njim podili v dinamičnem slogu. Je predvsem uglajen in navorsko linearen, če bi bil povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, bi celo rekli odličen. A ker je bil tokrat povezan s petstopenjskim samodejnim menjalnikom, ni čisto tako.

Menjalnik je sam po sebi relativno dober in za takšen tip vozila dovolj hiter. Medtem ko tekmeci ponujajo sedem in osemstopenjske samodejne menjalnike, Honda vztraja pri petih prestavah. Rezultat so občutno predolga prestavna razmerja, ki ubijejo še tiste nekaj dinamične žilice, ki bi jo motor sicer imel. V praksi to pomeni, da boste v peti prestavi pri avtocestnih 130 km/h avtomobil pred seboj prehitevali v slogu tovornjakov, ki običajno za ta manever potrebujejo razdaljo enega kilometra.

In takrat se lahko za vami pojavi bistveno šibkejši avtomobil, pa vam bo z utripajočimi lučmi vseeno dal vedeti, da se že odmaknite. Za takšno prehitevanje boste morali pretakniti celo v tretjo, potem bo rezultat želen. Mimogrede, v tretji prestavi tega accorda lahko poženete celo do 190 km/h. Toliko o dolgih prestavnih razmerjih.

Pohvalimo lahko še seznam opreme, ki je daljši od povprečnega slovenskega vlaka. Poleg običajnih stvari je dobrodošel aktivni tempomat, ki samodejno vzdržuje primerno varnostno razdaljo, pa sistem, ki zna sam delati manjše popravke na volanu in tako lepo sledi zavoju, pa opozorilnik pred trčenjem, vzvratna kamera in tako naprej. Pohvalili bi tudi navigacijsko napravo, ki pa v Sloveniji ne deluje.

No, prtljažnik tega accorda je še za dva tisočaka dražji, saj v sebi skriva 65-litrski rezervoar za plin. Sistem vam vgradijo kar pri Hondi, zato ne izgubite garancije, ob njegovi uporabi bo poraba goriva okoli dva litra večja, kar znese okoli 11 litrov. To pomeni, da se investicija povrne le, če se res veliko vozite. Izplačate jo po 50 tisoč kilometrih. Je pa v skladu s Hondino filozofijo v zadnjem času tudi to, da ste s plinom bistveno bolj čisti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Honda accord tourer 2,4i Executive Plus plin
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2354
moč v kW (KM) pri vrt./min 148 (201) pri 7100
največji navor v Nm pri vrt./min 230 pri 4200
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4750 x 1840 x 1440
medosna razdalja v mm 2705
prtljažnik v litrih 406
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1648 (437)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 12,5/6,8/9,1
poraba na testu v l/100 km 9,5
cena osnovnega vozila v EUR 26.780
cena testnega vozila v EUR 40.215
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.033

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |