Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Brez slabe vesti

Range rover sport 3.0 TdV6 HSE

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
SUV-ji so ravno v času pred krizo doživeli svoj veliki razmah, potem pa je prodaja takšnih dragih močno upadla. Jasno, to so najbolj nepotrebni in nesmiselni avtomobili, če gledate s strogo racionalnimi očmi. Ampak so zelo poželjivi in vedno na najvišjem mestu spiska želja vsakega kupca novega avtomobila. Tudi range rover sport.
Brez slabe vesti
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test range rover sport 3.0 TdV6 HSE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kdo pa si ne želi velikega in na videz močnega avtomobila, v katerem visoko sedi kot kakšen kralj na prestolu. Range sport je eden takšnih, po mojem najboljših v razredu. Prestižnim nemških SUV-jem se zoperstavlja z bolj klasično obliko in precej bolj terensko zasnovo.

Ker je bil range rover prevelik in preveč prestižen, je Land Rover izdelal še manjši sport, ki pa seveda še vedno ni majhen, saj v dolžino meri skoraj 4,8 in v višino 1,81 metra. Veliko kupcem je všeč ravno ta škatlasta in tradicionalna oblika, ki je kljub prenovi ostala praktično nespremenjena. Opazili boste le nove luči z led tehniko, sicer pa dominirajo velika 20-palčna platišča, ki jasno nakazujejo osnovno poslanstvo tega športnega terenca.

Ravno zaradi velikih in širokih gum so takšni avtomobili tako nesmiselni, čeprav sem vedno znova presenečen, kako dobro se v bistvu vozijo. Če se želite udobno peljati, je vedno bolje, da si kupite kakšno elegantno limuzino, ki ima več nevzmetenih mas, če želite na teren, pa nimate tam kaj početi s takšnimi gumami. Tudi range sport, ki je na terenu lahko kralj, ima s takšnimi valjarji na snegu kar nekaj težav, ker je površina stika s tlemi prevelika. Ko začne drseti takšna masa, več kot 2600 kilogramov ima, potem ni fino.

Zato raje dol s terena, ker se tako ali tako nihče ne bo vozil tam, čeprav so na krovu številni zelo uporabni programi. Z okroglim gumbom med sedežema, ki upravlja sistemu terrain response, lahko izbirate med programi za sneg, skale in puščavski pesek, tako da se spreminjajo nastavitve podvozja, pogona in diferencialov, potem ima zraven še gumb nastavljanje višine zračnega vzmetenja, da se dvigne na najmanj 227 milimetrov od tal. In previsa, ki omogočata res terenska naklona.

Če range blesti na terenu, bi si mislil, da bo na cesti toliko slabše. Pa ni. Karoserija je odlično zatesnjena, vzmetenje ne vibrira toliko kot pri kakšnih znanih konkurentih, občutek na volanu pa je čisto spodoben. Pozna se zelo velika masa avtomobila, ki pa ji je tudi motor odlično kos. Ni med najbolj tihimi, porabi dobrih 10 litrov, je pa dovolj prožen za ceste in teren. Menjalnik s šestimi stopnjami je malce starejše zasnove, zato ni tako hiter kot pri konkurenci, ampak boste z njim verjetno vsi zadovoljni, sicer pa imate za volanom še vzvoda, s katerima lahko sami prestavljate, če elektronika ne zna tako dobro kot vi.

Največ časa boste jasno preživeli v kabini. Počutje je odlično in sedi se res dobro, ker imate na vsaki strani zajetnih sedežev konkretne naslone za roko, notranja pa sta še natančno nastavljiva. Prostora zlepa ne bo zmanjkalo, niti v prtljažniku ne, marsikdo pa bo navdušen nad ločenim odpiranjem zadnje šipe na prtljažnih vratih, čeprav se bo vedno umazal, ko bo segal v prtljažni prostor. Armaturna plošča je oblečena v fino usnje, plastika je na otip in pogled dovolj 'draga', edino, kjer so nas razvadili Nemci, je kvaliteta izdelave. Malo preveč je površnosti, ker pričakujete za 85 tisoč evrov (testni še 10 tisoč več) samo najboljše. In verjemite, dobili boste najboljše, če iščete med SUV-ji, za teren pa raje izberite novega discoveryja, s katerim si range sport tako ali tako deli večino tehnike.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki range rover sport TdV6 HSE
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 600 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4788 x 1928 x 1817
medosna razdalja v mm 2745
prtljažnik v litrih /
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2535
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/8,1/9,2
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR 78.500
cena testnega vozila v EUR 85.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 95.359

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 1 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 4 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 4 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 4 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |