Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilne domislice

Opel meriva 1,4 turbo enjoy

Avtor prispevka: Miha Dovč
Vsak avtomobil ima na sebi nekaj, kar buri domišljijo in je tema moških debat. Navadno za šankom … Nekateri avtomobili so znani po svoji zadnjici, nekateri po svojem atraktivnem nosu, spet tretji po agregatu.
Fleksibilne domislice
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 10:53
Komentarjev: 0
video test opel meriva 1,4 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oplova meriva pa bo v analih zgodovine ostala znana po svojih zadnjih bočnih vratih. Prikupno obliko, živahno notranjost in nov motor kar neupravičeno spregledamo. Če želimo odpreti oboja bočna vrata hkrati, je manever na las podoben odpiranju dvokrilnih balkonskih vrat. Vendar so zaradi varnosti tu sredinski stebriček pustili, tako da se nimate česa bati v primeru trka. Vsa vrata se odpirajo skoraj s pravim kotom, zato res ni bojazni, da bi bila gneča in da bi voznik in zadaj sedeči recimo hkrati skočila ven iz avtomobila, kar pa ne velja na ozkih parkiriščih, ko bosta morala potnika pač počakati eden drugega. Zadnja vrata so tudi krajša od takšnih, ki imajo vodila na B-stebričku, in ja, predvsem izstop iz avtomobila je precej lažji. Dostop do zadnjih sedežev pa še toliko bolj, če tja pogosto dajete kakšne stvari kot je recimo otroški sedež.

Notranjost je z rdečim vrhom armaturne plošče prijetno živahna, gumbov na sredinski konzoli je absolutno preveč, so pa k sreči vsaj nametani v nekem logičnem redu. Če boste na hitro pogledali, resda ne boste našli veliko uporabnih odlagalnih površin. Vendar sredinski naslon v sebi skriva volumen podzemnega rudnika, vse skupaj pa je na tračnicah, da si ta del med sedežema prilagajate glede na potrebe. Čeprav so se trudili vse skupaj narediti čimbolj zaobljeno, so nekateri robovi vseeno precej ostri in je potrebno malo paziti, ko z roko segate v ta globok prostor. Tudi prtljažnik je poln domislic, ima dvojno dno in veliko prostora.

Najbolj me je presenetil položaj za volanom. Vse skupaj se zdi dobro zamišljeno, saj se sedi visoko, volan lepo sede v roke in prestavna ročica je pripravno blizu desnice. Nisem pa se mogel znebiti občutka, da je volan postavljen malo levo od sredine voznikovega sedeža, zato se mi je na začetku zdelo, da ne sedim pravilno. Po nekaj kilometrih se seveda privadite na prostor pred seboj, vseeno pa se mi je to zdelo malce nenavadno in česar večina verjetno niti opazila ne bi.

Motor z 88 kilovati je nov izdelek, saj opla do sedaj še niso gnali 1,4-litrski turbinci. Lahko zapišem, da je dober izdelek, s solidno porabo, če ga ne priganjate, na žalost pa menjalnik s predolgimi razmerji in le petimi prestavami izniči največjo prednost prisilno polnjenih agregatov - prožnost. Pri višjih vrtljajih postane agregat razmeroma glasen, sicer pa je sama vožnja kljub velikim kolesom dovolj udobna. Višja karoserija pomeni malo več nagibanja kot pri corsi, vseeno pa meriva zelo solidno sledi vašim ukazom na volanu. Počutili se boste varno, kar je pri takšnem avtomobilu zelo pomembno, saj bi ga Opel rad prodajal predvsem mladim družinam, čeprav ga kupujejo ravno starejši vozniki, ki imajo že odrasle otroke in se vozijo večinoma sami.

Cena je za tovrsten avtomobil in količino opreme s 16 tisoč evri (18.809 z vso dodatno opremo) solidna in če vam je zanimivo odpiranje vrat všeč, ni razloga, da vam ne bi bil tudi avto kot celota. Vse domislice pri Oplu nosijo ime, ki se začne s flex: flexdoors, flexrail, flexspace, flexfloor, in zdi se, da zelo lepo in sveže dopolnjujejo Oplovo ponudbo, ki z vsakim novim avtomobilom predstavi nekaj novega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel meriva 1,4 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.398
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4800-6000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1750-4800
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4288 x 1812 x 1615
medosna razdalja v mm 2644
prtljažnik v litrih 409 - 920
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1393 (542)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,0/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 16.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.809

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 6. 2020
Junij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |