Zmagovalnega imena se ne menja
Hyundai santa fe 2.2 CRDi 4 WD style

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

In verjetno za to obstaja dober razlog. S pompozno masko bi zlahka preslepil marsikoga in santa fe je še enkrat dokaz, da Hyundai veliko stavi na izgled svojih avtomobilov. Zato ohranja svoje zmagovalno ime, čeprav bi mu lahko rekli tudi ix45. Ostro zašiljene linije so na maski obrobljene s kromom in spodaj z led svetili, kar ustvarja prestižen in opazen izgled, privlačnejši tudi od bistveno dražjih konkurentov. Zelo masiven zadnji stebriček seveda pomeni slabšo preglednost za vozilo, po drugi strani pa ima vzvratno kamero, ko vozite ritensko. Skupaj z velikimi kolesi deluje precej mišičasto in sodobno, kar je kupcem v tem razredu zelo pomembno.
Santa fe je v prvi vrsti prijeten in udoben avtomobil, ki se dokaj tiho pelje, mogoče za moj okus preveč ameriško in čuti se, da je santa fe kar konkretno velik avtomobil, ki tehta okoli 2 toni. Zato tudi navdušenci nad ovinki ne boste kupili takšnega SUV-ja za hitro vožnjo, ker volanski mehanizem ponuja premalo občutka, gre pa seveda čisto lepo glede na zasnovo. Podvozje je na slabih podlagah na trenutke malo bolj glasno, ampak to so že malenkosti, ker bo večini bolj pomembno, da je izza volana zaradi višjega sedenja dober pregled naprej in da je oddaljenost od tal dovolj velika, da se sme zapeljati na kakšen slabši makadam, ali, bolj verjetno, robnik.
Odlične ocene si zasluži turbodizelski motor z 2,2 litra prostornine in 145 kilovati, kar je malenkost manj kot 200 'konjev'. Lepo potegne tudi iz nizkih vrtljajev, sicer se veselje kar hitro konča pod 4000 vrtljaji, najlepše pa se počuti na avtocesti pri stalnih 130 na uro, ko je tih in še vedno ponuja dovolj veliko zalogo moči. Masa in velikost povprečno zahtevata okoli 8 litrov dizla na 100 kilometrov, kar je pričakovana poraba goriva, seveda pa bo porabil več med pogosto mestno vožnjo.
Santa fe je postal presneto dober SUV za še vedno zmerno ceno. Dejansko ponuja veliko več od konkurence in ga lahko le priporočim, če imate v žepu okoli 35 tisoč evrov in želite točno takšen avtomobil kot je na fotografijah. Ne ponuja še vseh tehnoloških domislic ali prestiža podobno zasnovanih vozil, kar je seveda dobro, saj bi moral biti potem precej dražji. Ponavljam pa, da za bistveno manj denarja ponuja celo bolj privlačen izgled in ohranja svoje zmagovalno ime.
tehnični podatki | hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2199 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 145 (197) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 436 od 1.800 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4690 x 1880 x 1675 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 534 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1890 (710) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,9/5,5/6,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 27.990 |
cena testnega vozila v EUR | 32.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 36.790 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















