Ostalo je ime
Toyota hilux 3.0 D-4D executive

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Plastika je cenena, ampak ker gre za delovno vozilo, to niti ni pomembno. Moti pa, da je pri slabih 30 tisoč kilometrih, kolikor jih je imel testni hilux, občasno že kar konkretno škripala. Za razliko od konkurence ima še vedno klasično mehansko ročico, s katero iz pogona na zadnji kolesi preklopite na vsa štiri oziroma naprej v reduktor. V določenih primerih je to celo prednost in da, manj kot je elektronike, manj se lahko pokvari, hilux pa še vedno velja za eno bolj zanesljivih vozil nasploh. Z vidika voznika in njegovega delovnega okolja pa to pomeni en odlagalni prostor manj, ker bi se tam lahko nahajal še en velik odprt predal. Tudi samodejni menjalnik je iz stare šole. Ima le 5 stopenj, prestavlja počasi, žal pa ne ponuja še možnosti ročnega prestavljanja. Le pri vožnji dol, terenu ali na primer vleki prikolice mu lahko določite najvišjo dovoljeno prestavo, če pomaknete ročico nazaj, to je pa tudi vse.
Na cesti je hilux neudoben kot večina takšnih pick-upov. Trese in poskakuje, tukaj ni v primerjavi z ostalimi nič slabši. In seveda, bolj kot je naložen, lepše se pelje. Zadaj so pač listnate vzmeti, zato pa nosilnost znaša eno tono, ki jo lahko na več kot poldrug meter dolgem tovornem prostoru zapeljete na precej nedostopen teren.
Ko se zapeljete na slabo cesto, namreč vse te prednosti pridejo do izraza. Super potegne in med vožnjo po zahtevnem terenu se odlično obnese tudi samodejni menjalnik, ki bolj zvezno prenaša moč na podlago. Predvsem velik štirivaljni turbodizel s kar tremi litri prostornine se tukaj odlično obnese v primerjavi s prostorninsko manjšimi motorji (na primer dvolitrski pri volkswagnu amarok ali 2,2-litrski pri fordu ranger, pri katerem je sicer v ponudbi še 3,2-litrski). Enostavno ima več navora tik nad prostim tekom, tudi če ga prej omenjena potem prekašata po zalogi navora pri večjih vrtljajih motorja. Spet pa nima nobenih posebnih pomagal, recimo vsaj za spuščanje po klancu, ki bi ga lahko prenesli iz land cruiserja, tako da se boste zanesli bolj nase. Če primerjamo tehnične podatke o kotu približevanja in oddaljevanja na terenu s prej omenjenima konkurentoma, je hilux ravno na sredini. K sreči nima preveč plastičnih okraskov in prenizko nameščene registrske tablice, ki jih takoj izgubite v kakšnem blatu, je pa za slabšo prehodnost na terenu kriva bočna stopnica, na kateri si tudi vedno znova umažete hlačnice.
tehnični podatki | toyota hilux 3.0 D-4D executive |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2982 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 126 (170) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 360 pri 1.400-3.200 |
menjalnik | samodejni, petstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5260 x 1835 x 1860 |
medosna razdalja v mm | 3085 |
prtljažnik v litrih | 1545 x 1515 x 450 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1770 (975) |
največja hitrost v km/h | 175 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,9/7,3/8,6 |
poraba na testu v l/100 km | 10,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.490 |
cena testnega vozila v EUR | 35.200 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 35.810 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















