Osebni izbor
Ford kuga 2,0 TDCi powershift titanium individual


No, na asfaltu je zgodba drugačna, tukaj je kuga zelo suveren, s takšnimi 19-palčnimi pnevmatikami tudi precej trd, zato bi nekateri celo rekli športen SUV. A športnosti ne gre iskati, pa čeprav je za tako visoko težišče in nasploh za ta razred vozil oprijema veliko in tudi povratnih informacij preko volana ne manjka.
Všeč vam bo višji položaj za volanom in z njim povezana boljša preglednost, prostora je tudi dovolj, pri prtljažnem prostoru pa cenimo ločeno odpiranje šipe, saj se je ta možnost izkazala za zelo priročno. Pametni ključ je le na pol pameten, saj ga za odklepanje avtomobila vseeno potrebujete, pa čeprav je za zagon motorja dovolj le pritisk na stikalo. Če ga že moram izveci iz žepa za odklepanje, mi je popolnoma vseeno, če ga moram uporabiti še za zagon.
Z opremo individual je kuga tudi bolj atraktiven, pa tudi za slabe tri tisočake dražji ford. Notranjost je s tem paketom bogatejša za dodatke na usnjenih sedežih, zunanjost za atraktivna 19-palčna platišča. Armaturno ploščo razbremenijo beli vložki, vendar se mi je zdelo, da ravno zato vse skupaj izpade še bolj ceneno namesto dražje. Kombinacija črne in srebrne bi bila dovolj in ne vidim potrebe po mešanju barv še z dodajanjem bele, seveda pa je to le moje mnenje in verjamem, da je marsikomu všeč. Če vam je všeč še zunanja podoba tega forda, pa tudi skoraj 38 tisoč evrov ne bo težko odšteti zanj.
tehnični podatki | ford kuga 2,0 TDCi 4x4 titanium individual |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 pri 2000-3250 |
menjalnik | robotizirani, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4443 x 1842 x 1710 |
medosna razdalja v mm | 2690 |
prtljažnik v litrih | 410 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1762 (398) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,5/5,8/6,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 24.920 |
cena testnega vozila v EUR | 33.100 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 37.970 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















