Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Njegov namen je jasen

Fiat ducato 35L furgone seve. PLH2 2,3 multijet 16V 120

Avtor prispevka: Miha Dovč
Pri nakupu prevoznih sredstev imamo kupci različne potrebe in preference. Medtem ko je nekaterim pomembna le znamka, je drugim barva, tretjim cena, varnost, zanesljivost itd.
Njegov namen je jasen
Foto: Matej Mihinjač
6. 1. 2011 ob 20:42
Komentarjev: 0
video test fiat ducato 35L furgone seve. PLH2 2,3 multijet 16V 120
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ti specifični kupci so koristniki dostavnih vozil in znotraj te skupine se najdejo kupci zelo posebnega Fiatovega ducata. Posebnega ne samo zaradi barve, v katero je odet vozni park varuhov zakona, temveč zaradi pogona in tovornega prostora. Dotični ducato je namreč štirikolesno gnan. V roke ga je vzela zahodna soseda Italije, pravzaprav podjetje Dangel, ki ima na področju vsekolesnega pogona že več desetletne izkušnje. Po tej predelavi ducato ni več le prednje gnan, kar mu je oteževalo vzpone, sploh, če je bil polno naložen, temveč se preko visko-sklopke do 40 odstotkov motornega navora prenaša še na zadnji kolesni par. Poleg tega ima še povečano oddaljenost od tal na 195 milimetrov, kar je toliko oziroma več kot marsikateri športni terenec. Zaradi dodatnih 150 kilogramov prirastka se, logično, poslabšajo motorne zmogljivosti in poveča žeja. Ducato zaradi višine več kot 2,5 metra ni naklonjen hitrejšim premikanjem, z lahkoto (vendar z nekaj hrupa) pa zmore doseči zgornjo avtocestno omejitev. Pri tem mu je v pomoč odlični šeststopenjski menjalnik z 'reduktorsko' kratko prvo in varčevalno šesto prestavo. 88 kilovatov s težo in veliko čelno površino resda nima lahkega dela, vendar pomanjkanja moči ne boste občutili, porabil pa bo med 12 in 14 litrov na 100 kilometrov.

Druga predelava obsega tovorni del. Zelo uporabnih 15 kubičnih metrov so zmanjšali z naknadno vgrajeno steno in mu dodali še tri dodatne sedeže. Na žalost niso ne pomični ne odstranljivi in krepko prenizko nameščeni. Potniki zadaj bodo sedeli nizko in brez zaupanja v voznika, z zelo slabim občutkom. Ker je dostop do teh sedežev le z desne strani, si ne boste mogli privoščiti bočnega parkiranja ob kakšno steno. Ker je Fiat ta vrata namenil za dostop do tovornega prostora, pa se tudi odklepajo neodvisno od voznikovih in desnih sprednjih. Predelni steni so namenili še okno iz pleksi-stekla, ki ima le estetsko vrednost, uporabne pa zaradi majhnosti žal ne.

Toliko bolj pa sta uporabni stranski ogledali (če je že tisto v kabini samo sebi namen). Sta 'tovornjaške' velikosti in deljeni. Spodnji del namreč prikazuje širši kot in pokriva tudi mrtvega. Na polovici dolžine ducata ni stekel, zato je okrnjen pogled vstran, zahvaljujoč omenjenim ogledalom pa bo vožnja manj stresna. Dolga medosna razdalja, velika skupna dolžina in štirikolesni pogon, ki še poveča obračalni krog, so razlogi, da s tem kombijem ne rinete v ozke ulice, v parkirno hišo in samodejne avtopralnice. V tovornem prostoru se z lahkoto znajde tudi kakšno kolo za mestne opravke. Zaradi višine se ne bo potrebno sklanjati, pritrdilnih mest pa je dovolj.

Voznikov delovni prostor je bogato odmerjen, ogromno je odlagalnih površin in predalov. Plastika in obdelava je na nižjem nivoju kot pri osebnih avtomobilih, česar mu seveda ne moremo zameriti. Z veliko dodatne opreme, kjer najdemo zračno vzmeten sedež, navigacijo, samodejno klimatsko napravo, tempomat, parkirna tipala, prostoročno povezavo za telefon in še kaj, ga cenijo na več kot 45 tisočakov. S popustom in odbitim davkom pa za davčne zavezance hitro postane ugodnejši. Z obema predelavama se končni krog kupcev skrči na nekaj deset kandidatov, ki potrebujejo točno takšen delovni stroj. Terena se zlahka ne bo ustrašil, še manj pa tovora, ki ga lahko spravi vase.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat ducato 35L furgone seve. PLH2 2.3 multijet 16V 120
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2.287
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5.998 x 2.050 x 2.545
medosna razdalja v mm 4.035
prtljažnik v litrih 15.000
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2125 (1375)
največja hitrost v km/h 145
pospešek 0-100 km/h v s ni podatka
poraba (po normah EU) v l/100 km ni podatka
poraba na testu v l/100 km 12,5
cena osnovnega vozila v EUR 21.487
cena testnega vozila v EUR 42.655
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.975

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |