
No, tale ima vseeno pogon na vsa štiri kolesa, le da sedaj deluje preko elektronike čisto samodejno. Lahko ga tudi zaklenete z gumbom na armaturni plošči, če je spodaj bolj spolzko, tako da se navor v stalnem razmerju pol-pol prenaša med osema. Pri spuščanju vam do hitrosti 10 km/h pomaga še sistem, ki sam zavira avtomobil, to je pa nekako to. Za obiske vikendov bo gotovo dovolj, le zavedati se morate, da široke gume niso primerne za zasnežene ceste, saj veliko lastnikov takšnih avtomobilov dela napako, ko na njih nameščajo ogromna platišča za lepši izgled, na snegu pa potem kot kakšen nebogljenček iščejo svojo pot. To velja za vse tovrstne avtomobile, da ne bo pomote, ker marsikdo zmotno misli, da štirikolesni pogon opravi vse namesto njih.
Da je sorento res ustvarjen za urejene ceste, dokazuje podvozje, ki je na slabih podlagah zelo trdo in neudobno, kar je v bistvu škoda, ker je sama notranjost zelo udobna po zaslugi prostornosti in prijetnih materialov. Pa še varen je novi sorento, saj je dobil vseh pet zvezdic na preizkusnih trkih. Sodobnih dodatkov kot so aktivni tempomat in razni opozorilniki (mrtvi kot, nenadzorovano zapuščanje voznega pasu) nima, večina voznikov bo rekla tudi, da jih ne potrebuje. Avtomobil ni majhen, kar se čuti za volanom in kar je večini kupcev všeč, saj jim visok položaj za volanom in velik pokrov motorja spredaj vlivata samozavest. Glede na maso in višino je pohvalno vodljiv in stabilen, med pretiravanji nos pričakovano sili naravnost, občutek na volanu ni vrhunski, počutje za volanom pa je odlično. Prostora je res veliko, na zadnji klopi, ki ji je možno nastavljati naklon, pa se tudi prav prijetno sedi. Veliko opreme na čelu z usnjem in dvopodročno klimatsko napravo skrbi za prijetno počutje, nad glavami potnikov pa sta kar dve veliki strešni okni, od katerih se sprednje odpira. Še prtljažnik je ogromen in ima pod polico še en nizek a velik prostor, v katerega gre kup drobne prtljage.
Če je prejšnji sorento veljal za pravo revolucijo Kie, moramo biti pri novi vseeno malo bolj zadržani. Nadaljevanje zgodbe je logično, avtomobil se mora prilagoditi trgu. Zato lahko rečem, da se je oblikovalcem nos vozila odlično posrečil, zadek malo manj, vendar vseeno izgleda atraktivno, če je opremljen z led svetili kot tukaj. Od starega sorenta je ostalo le ime, pravijo Korejci. Ampak ni res. Če računate, da takšen, z vso možno opremo, stane dobrih 38 tisoč evrov, vam bo hitro jasno, da nikjer ne dobite toliko in da ugodna cena ostaja.
tehnični podatki | kia sorento 2,2 CRDi 4WD platinum A/T |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2199 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 145 (197) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 421 pri 1.800-2.500 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4685 x 1885 x 1710 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 531 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1896 (614) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,0/6,2/7,4 |
poraba na testu v l/100 km | 9,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.990 |
cena testnega vozila v EUR | 35.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.410 |


Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 domača premiera - peugeot 308 SW | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















