Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Predjed

Peugeot 206+ 1,4 style

Avtor prispevka: Pavel Furlan
»Stara koka, dobra supa!« Ja, ta pregovor vedo vsi, ki imajo radi dobro 'župco'. Tudi Peugeot se je tega dejstva v času recesije dodobra zavedel in je prav na hitro in za zelo ugodno ceno na trg ponovno poslal svoj, v zadnji dekadi najbolje prodajani avtomobilček – dolgo časa vročo 'župco' – dvestošestico.
Predjed
Foto: Matej Mihinjač
13. 2. 2011 ob 19:45
Komentarjev: 0
video test peugeot 206+ 1,4 style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, seveda so se v hiši na ta korak temeljito pripravili. Vedeli so, da mora biti avtomobil poceni, dovolj zmogljiv in dobro opremljen ter še mikaven na pogled, če hoče privlačiti kupce. Zato so dvestošestico oblikovno konkretno posodobili po vzoru modela 207, tehnično pa so na podlagi dotedanjih prodajnih analiz določili glede na splošni izbor kupcev, kako naj bo avtomobil motoriziran in opremljen. In vedeli so tudi, da ga bodo prodajali samo v tej izbrani kombinaciji.

Torej, 206 je s plusom pridobil novo obliko nosa z zajetnim gobcem ter izbuljenimi lučmi, nekaj malenkostnih sprememb na zadku ter povsem novo, modernejšo armaturno ploščo. V nosu je obdržal preizkušeni a v prid nižjim stroškom servisa z dvakratno podaljšanim servisnim intervalom izboljšani 1,4-litrski bencinski agregat s 55 kilovati moči. Plus pa je pri opremi dobil paket 'style', ki vključuje prednji zračni blazini, ročno klimatsko napravo, električno odpiranje prednjih stekel, zelo glasno daljinsko osrednje zaklepanje, nekvaliteten radio sprejemnik ter nov dizajn netrpežnih sedežnih tkanin. Serijsko je to tudi vse, s čimer je avtomobil kot tak za niti ne devet tisoč evrov zmožen razvajati nezahtevne kupce.

Sicer pa je 206+ ostal za vožnjo prijeten avtomobilček. Dobrih 900 kilogramov mase in živahnost 75 'konjičev' motorja ohranjata avtomobil vselej agilen. Zelo dobra odzivnost volanskega mehanizma in glede na predhodnika krepko izboljšana natančnost prestavne ročice dinamiko, kljub drugačnim ambicijam dvestošestice, še poudarjata. Prav tako je na udobje naravnano podvozje pripravljeno sprejeti kakšen ostrejši izziv in ga s suverenostjo prenesti. Okretnost je njegova prednost, zaradi majhnega rajdnega kroga in seveda skromnih gabaritov; 206+ je najmanjši predstavnik v svojem razredu. Po dvestosedmici posneman potniški prostor je kljub svoji majhnosti dobro izkoriščen in prijazen. Čeprav so zaradi nižanja stroškov sestavnih delov za njegovo gradnjo uporabljeni temu primerni ceneni materiali, to po večini ne moti potnikov. Bolj je opazna, ali bolje slišna, kvaliteta izdelave; čričkov namreč nekje v armaturni plošči kar mrgoli, površnost pa je moč videti in otipati na slehernem robu.

Zato pa je sedenje na mehkih, a skoraj športno školjkastih prednjih sedežih solidno in presenetljivo udobno. Moti le višinska nenastavljivost voznikovega sedišča ter volanskega obroča, ki sta krivca za daljše iskanje približno pravega položaja za volanom. No, pikre pripombe je deležna tudi slaba protihrupna izolacija, tako zaradi udarcev podvozja, kot tudi šumenja obtekajočega zraka. In tudi zmedeni indikator porabe goriva; ta se je ob napolnjenem rezervoarju postavil vsakič na drugačno pozicijo. Verjetno je bila to napaka le testnega avtomobila.

Drugače pa o peugeotu 206+ lahko rečem vse dobro, z izjemo porabe goriva. Testna vožnja je pokazala 7,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar ni malo. A glede na to, da se bodo za ta avtomobil odločali predvsem kupci, ki letno ne prevozijo prav velikega števila kilometrov, bo stvar ob nakupu večinoma zanemarljiva. Ja, 'župca' je še vedno dobra, čeprav je kokoška menjala perje. In ne pozabite na kuharja, ki jo je pripravil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 206+ 1,4 style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1360
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 3400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3872 x 1655 x 1446
medosna razdalja v mm 2443
prtljažnik v litrih 245
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 952
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/4,8/6,3
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 9.340
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |