Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Predjed

Peugeot 206+ 1,4 style

Avtor prispevka: Pavel Furlan
»Stara koka, dobra supa!« Ja, ta pregovor vedo vsi, ki imajo radi dobro 'župco'. Tudi Peugeot se je tega dejstva v času recesije dodobra zavedel in je prav na hitro in za zelo ugodno ceno na trg ponovno poslal svoj, v zadnji dekadi najbolje prodajani avtomobilček – dolgo časa vročo 'župco' – dvestošestico.
Predjed
Foto: Matej Mihinjač
13. 2. 2011 ob 19:45
Komentarjev: 0
video test peugeot 206+ 1,4 style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, seveda so se v hiši na ta korak temeljito pripravili. Vedeli so, da mora biti avtomobil poceni, dovolj zmogljiv in dobro opremljen ter še mikaven na pogled, če hoče privlačiti kupce. Zato so dvestošestico oblikovno konkretno posodobili po vzoru modela 207, tehnično pa so na podlagi dotedanjih prodajnih analiz določili glede na splošni izbor kupcev, kako naj bo avtomobil motoriziran in opremljen. In vedeli so tudi, da ga bodo prodajali samo v tej izbrani kombinaciji.

Torej, 206 je s plusom pridobil novo obliko nosa z zajetnim gobcem ter izbuljenimi lučmi, nekaj malenkostnih sprememb na zadku ter povsem novo, modernejšo armaturno ploščo. V nosu je obdržal preizkušeni a v prid nižjim stroškom servisa z dvakratno podaljšanim servisnim intervalom izboljšani 1,4-litrski bencinski agregat s 55 kilovati moči. Plus pa je pri opremi dobil paket 'style', ki vključuje prednji zračni blazini, ročno klimatsko napravo, električno odpiranje prednjih stekel, zelo glasno daljinsko osrednje zaklepanje, nekvaliteten radio sprejemnik ter nov dizajn netrpežnih sedežnih tkanin. Serijsko je to tudi vse, s čimer je avtomobil kot tak za niti ne devet tisoč evrov zmožen razvajati nezahtevne kupce.

Sicer pa je 206+ ostal za vožnjo prijeten avtomobilček. Dobrih 900 kilogramov mase in živahnost 75 'konjičev' motorja ohranjata avtomobil vselej agilen. Zelo dobra odzivnost volanskega mehanizma in glede na predhodnika krepko izboljšana natančnost prestavne ročice dinamiko, kljub drugačnim ambicijam dvestošestice, še poudarjata. Prav tako je na udobje naravnano podvozje pripravljeno sprejeti kakšen ostrejši izziv in ga s suverenostjo prenesti. Okretnost je njegova prednost, zaradi majhnega rajdnega kroga in seveda skromnih gabaritov; 206+ je najmanjši predstavnik v svojem razredu. Po dvestosedmici posneman potniški prostor je kljub svoji majhnosti dobro izkoriščen in prijazen. Čeprav so zaradi nižanja stroškov sestavnih delov za njegovo gradnjo uporabljeni temu primerni ceneni materiali, to po večini ne moti potnikov. Bolj je opazna, ali bolje slišna, kvaliteta izdelave; čričkov namreč nekje v armaturni plošči kar mrgoli, površnost pa je moč videti in otipati na slehernem robu.

Zato pa je sedenje na mehkih, a skoraj športno školjkastih prednjih sedežih solidno in presenetljivo udobno. Moti le višinska nenastavljivost voznikovega sedišča ter volanskega obroča, ki sta krivca za daljše iskanje približno pravega položaja za volanom. No, pikre pripombe je deležna tudi slaba protihrupna izolacija, tako zaradi udarcev podvozja, kot tudi šumenja obtekajočega zraka. In tudi zmedeni indikator porabe goriva; ta se je ob napolnjenem rezervoarju postavil vsakič na drugačno pozicijo. Verjetno je bila to napaka le testnega avtomobila.

Drugače pa o peugeotu 206+ lahko rečem vse dobro, z izjemo porabe goriva. Testna vožnja je pokazala 7,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar ni malo. A glede na to, da se bodo za ta avtomobil odločali predvsem kupci, ki letno ne prevozijo prav velikega števila kilometrov, bo stvar ob nakupu večinoma zanemarljiva. Ja, 'župca' je še vedno dobra, čeprav je kokoška menjala perje. In ne pozabite na kuharja, ki jo je pripravil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 206+ 1,4 style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1360
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 3400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3872 x 1655 x 1446
medosna razdalja v mm 2443
prtljažnik v litrih 245
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 952
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/4,8/6,3
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 9.340
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |