Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Imate veliiiiiiiko družino?

Citroën jumpy L1H1 HDi 160 business

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kombiji, oziroma dostavniki po slovensko, so primarno namenjeni prevozu tovora. Potniške izvedenke pa prevozu ljudi, a v glavi se nam pri takšnem prevažanju hitro izriše le ekipa smučarskih skakalcev, ki se s klubskim kombijem pelje na tekmo v tujino.
Imate veliiiiiiiko družino?
Foto: Matej Mitruševski
18. 1. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

počutje za volanom podobno počutju v večjem enoprostorniku
na vseh sedmih sedežih je dovolj prostora za potnike
velik in uporaben prtljažni prostor
drsna bočna vrata se lahkotno odpirajo in so nadvse priročna
jumpy ni preveč okoren in se lepo pelje
sprednja sedeža sta nadvse udobna in prostorna
motor je prožen in več kot dovolj zmogljiv
zaradi velikih steklenih površin je preglednost odlična
ročica ročne zavore je na težko dostopnem mestu
najbolj varen sredinski sedež v drugi vrsti nima pritrdišč isofix
odstranjevanje zadnje klopi je zahtevno, ker je pretežka
poraba goriva bi bila lahko vsaj za liter manjša
leva drsna vrata je potrebno doplačati in niso serijska
bočni ogledali se med vožnjo treseta in se posledično slabo vidi nazaj
premalo uporabnih odlagališč ob vozniku
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (11 glasov)
video test citroën jumpy L1H1 HDi 160 business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ali pa kolesarski klub, ki potrebuje prostorno vozilo, da poleg treh kolesarjev s seboj lahko prevaža še svoja kolesa. Da bi dostavnika kot je jumpy uporabljali za družinske potrebe, takšnih pa je malo. A v primeru, da ste nekoliko številčnejša družina, ali pa, da enostavno potrebujete ogromno prostora, takšen jumpy sploh ni napačna izbira. Sedemsedežni enoprostorniki namreč hitro odpadejo, ker niso dovolj prostorni, da bi v njih lahko udobno sedelo sedem potnikov. V tem primeru pridejo v poštev prav takšni kombiji in, če iščete udobje, je jumpy prava izbira.

Počutje za volanom je super, zaradi velikih stekel vse naokoli se jumpy sploh ne zdi okoren kombi, ampak le malce večji in višji avtomobil. No, vsaj dokler ne pridete na natrpano parkirišče, kjer zlepa ne boste našli prostora zase. Voznikovo delovno okolje je zelo bogato, uporabljeni materiali so skoraj na nivoju tistih v osebnih avtomobilih, prestavna ročica lepo pri roki, volan pa prijetno majhen in le malenkost bolj položen kot pri avtomobilih. S stališča voznika me najbolj moti namestitev ročice ročne zavore na levo stvar ob vrata. Ta položaj ni intuitiven in zahteva nekaj privajanja, vedno se je potrebno skloniti, predvsem pa je ročica tudi stisnjena med sedež in vrata in ne najbolj pri roki. Pri roki je tudi premalo uporabnih odlagalnih mest, saj gre navsezadnje za uporabno in veliko vozilo, sploh pa moti, da se med hitrejšo vožnjo konkretno treseta bočni vzvratni ogledali in se slabo vidi nazaj.

Grajamo dejstvo, da je leva drsna vrata potrebno doplačati!

Ob potrebi po velikem prtljažniku lahko sedeže dokaj enostavno odstranite, vendar bo to moral početi moški v družini, saj so precej težki, vsekakor pa predlagam še doplačilo drsnih vrat na levem boku, ker boste drugače vedno malce hendikepirani. Parkiranje ob kakšno stavbo namreč odpade. No, mene osebno precej moti tudi to, da statistično nabolj varen sredinski sedež v drugi vrsti nima pritrdišč isofix. Enostavno ne vidim razloga za kaj takšnega.

Ker smo jumpyja preizkušali že v kakšni drugačni izvedenki, iz izkušenj vem, da je povsem spodoben tudi malce šibkejši motor, denimo takšen z 88 kilovati, ki tudi porabi manj od tega 120-kilovatnega. Obenem bi lahko pogrešal še kakšen kos opreme in bi tako tudi cena postala bolj prijazna do denarnice, vsekakor pod trideset tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën jumpy L1H1 HDi 160 business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4805 x 1895 x 1942
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v litrih 324-3015
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1977 (897)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/6,6/7,6
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 25.150
cena testnega vozila v EUR 33.756
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.466

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |