Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V skladu z izročilom

Citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Citroën je izbral zanimivo strategijo. Za množice bo sedaj ponujal modele, ki imajo na začetku imena črko C, za tiste, ki želijo nekaj posebnega, pa modele DS. No, DS4 pripelje malo kasneje, tole pa je čisto novi C4, bistveno bolj zadržan kot citroëni nekoč, ampak še vedno 'francosko poseben'.
V skladu z izročilom
Foto: Anže Jereb
21. 4. 2011 ob 12:08
Komentarjev: 0
video test citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V nekaterih barvah se zdi nova oblika kar preveč zadržana za znamko, ki je z vsakim modelom nekoč povzročila burne odzive. V takšni pa je maska kar prepričljiva in z velikim znakom lepo kaže, čigava je. Bok in napihnjen zadek sta bistveno manj prepoznavna in kažeta, da mora biti v novem C4 kar veliko uporabnega prostora.

In res ga je. Spredaj se sedi udobno, zdaj prav tako, zelo velik pa je glede na razred tudi prtljažni prostor, zato družinam ne bi smelo nič manjkati. V vratih je velik prostor za veliko plastenko, da res ne boste žejni na dolgih poteh, potem pa je tukaj še veliko prostorov, kamor odložite ali celo skrijete svoje drobnarije. Če je vgrajen še robotiziran menjalnik z mini-prestavno ročico, je pred njo res ogromen predal, ki sega praktično do dna vozila in lahko požre marsikakšno stvar, ki bi se sicer kotalila po kabini. Pa tudi izgled armaturke je prav prijeten, s sicer malo prevelikim volanskim obročem z ogromno gumbi na njem, hkrati pa opazno bolj kvalitetno izdelavo vsega pred sprednjima potnikoma.

Merilniki so kombinacija analognega in digitalnega, svetijo pa v rdeči barvi, ki zna ponoči hitro postati premočna, zato si jo lahko sproti nastavite, prav zaradi tega pa je dodan še gumb, ki izklopi večino zaslonov, tako da vidite le merilnik hitrosti in še par podatkov. Fina zadeva, je pa neprimerno, da je svetlejša od najtemnejše ročne nastavitve, tako da je verjetno sploh ne boste uporabljali.

Najbolj zanimiv del novega C4 pa so verjetno opozorilni zvoki, ki so takšni kot pred leti v mobilnih telefonih, večglasni. Ko se kakšnega naveličate, v meniju enostavno izberete novega in spet, po dveh minutah, ko imate tega dovolj, izberete drugega. Pa to velja le za pas. Spremeni se tudi zvok za odprta vrata, za luči, smerokaze... Verjetno pa boste na koncu vseeno pristali pri klasičnih. Pa naj še kdo reče, da Citroën ni poseben.

Tudi na cesti se pozna napredek, saj se avtomobil obnaša zelo suvereno. Sicer ima, kot zapisano, prevelik volanski obroč, na katerem pa je kar dober občutek. Podvozje je dovolj udobno za dolge poti in slabše ceste, hkrati pa C4 prav lepo in zelo predvidljivo sledi ovinkom. Na testnem so bile sicer v prvih zelo toplih pomladnih dneh nameščene še zimske gume, ki so bile enostavno premehke za dober oprijem, medtem ko samo podvozje zmore veliko več kot bo kupec C4 od njega zahteval, kar je le plus.

Različica e-HDi, ki naj bi bila najbolj varčna med vsemi, tovarna obljublja celo povprečno porabo 4,4 litra, je na testu porabila slabih 6 litrov na 100 kilometrov. Saj ni veliko, ampak konkurenca tu dosega precej boljše vrednosti. Ugašanje na semaforjih je sicer fina zadeva, sploh pri C4, kjer se to zgodi še preden se popolnoma ustavite in se zelo hitro zažene nazaj; skoraj polovico hitreje kot pri konkurenci. Včasih pa je prav nadležno, če stojite v koloni in pogosto speljujete, zato ga lahko tudi izklopite.

Žal v tej kombinaciji lahko dobite le robotizirani menjalnik, ki nikakor ne navduši. Prestavlja tako počasi, da boste včasih mislili, da je pozabil sploh prestaviti, če malo bolj konkretno pospešujete, pa se boste prav lepo naučili kimati. Najbolj grozno pa je, ko stojite v koloni in se počasi premikate in ustavljate. Večina bo mislila, da ne znate voziti, ker bo avtomobil tako cukal. Edini rešitvi sta, da lepo sami ročno prestavljate z vzvodoma za volanom in da ste res zelo nežni na plinu. Če se večinoma vozite po avtocestah, kjer se novi C4 v bistvu zelo dobro obnese, pa vas vse to ne bo prav nič motilo.

Takšen z nekaj dodatne opreme stane 22 tisoč evrov, kar ni pretirano glede na količino opreme, z izbiro pravega motorja in menjalnika pa je lahko res prijeten za vožnjo. In ko si ga podrobno ogledate, ugotovite, da je še vedno nekaj posebnega. V dobrem in slabem, v skladu z izročilom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 82 (112) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1750
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4329 x 1789 x 1489
medosna razdalja v mm 2608
prtljažnik v litrih 408
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1275 (535)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 15.040
cena testnega vozila v EUR 19.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.080

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |