Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šik model

Peugeot 107 1,0 VTi urban move

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko je pred nekaj leti peugeot 107 zapeljal na ceste, ni imel veliko tekmecev. Predvsem pa noben od njih ni bil nekaj zares posebnega, zato je bilo povsem dovolj, da Peugeot ponudi majhen in praktičen avtomobil. Za vrhunski izdelek takrat ni bilo potrebe, je pa zato danes.
Šik model
Foto: Anže Jereb
20. 11. 2012 ob 22:25
Komentarjev: 1
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Segment malčkov namreč raste, kar pomeni, da jih imate kupci radi. Z vami se strinjam, saj za šviganje po mestnih ulicah res ne potrebujete velikega avtomobila in je dejansko najbolj pomembno to, da je avtomobil poceni ob nakupu, da ne porabi veliko in da je vzdrževanje poceni. Ob tem mora seveda ponuditi dovolj prostora za manjše nakupe in biti pregleden, da je vožnja po mestu enostavna. Več skoraj ni potrebno, ker gre itak za drugi ali tretji avtomobil pri hiši. S prihodom trojice up!, citigo in mii (slednjega še čakamo) so se razmere zaostrile, ker vsi omenjeni ob ugodni ceni ponujajo več od stosedmice. Leta razvoja se kajpak poznajo, zato ne čudi, da so bolje izdelani in ponujajo več opreme, se bolje peljejo in nasploh ponujajo boljši občutek. Je potem 107 iz vidika kupca sploh še zanimiv? Je, ampak zaradi nekaterih drugih stvari.

Ob zadnji prenovi je postal bolj simpatičen, predvsem pa so mu namenili kopico dodatkov, ki ga naredijo posebnega. In to je pri takšnih malčkih še kako pomembno, kar bo vsak čas dokazoval tudi dražji opel adam. Peugeot 107 je zato lahko tudi barvno atraktiven, s 'tatooji' na pločevini pa zelo šik. Prav takšen bo sicer primernejši za kakšno fino damico, ki bo z njim švigala po nakupih in naokoli prevažala prijateljice, za moške pa bo bolj primerna druga barva. A to je le en vidik, zakaj 107 ostaja zanimiv.

Drugega je težje opisati, ker ga ni mogoče videti. Avtomobil mora znati navdušiti, imeti mora zanimiv karakter. Ah, boste dejali nekateri, karakter ima lahko človek, ne pa avtomobil. Pa ne drži povsem, zato nekateri avtomobili enostavno v človeku vzbudijo določena čustva, spet drugi nobenega. Težko povem, zakaj mi je 107 že od nekdaj všeč. Njegov motor ni zmogljiv, oprema ni bogata, materiali pa ne navdušijo. A je avtomobil zanimiv, ker se v njem počutim posebno že pri 30 kilometrih na uro. Enostavno zabaven je.

Bencinski trivaljnik se mi zdi v tem segmentu boljša izbira od dizla, pri priganjanju se zadere kot kakšen bokserski motor, pri nizkih vrtljajih pa šarmira s posebnim tonom, ki ga novodobni trivaljniki ne ponujajo več. Pa ga pogrešam, čeprav je njihov tek bistveno mirnejši. Še vedno se mi zdi navdušujoče, da avtomobilček v tretji prestavi potegne do 150 km/h, v peti pa le deset kilometrov več. Če boste izbrali še samodejni menjalnik pa ob prestavljanju navzdol sam doda vmesni plin in je občutek res zanimiv. Kot bi vozil nekaj zelo hudega.

In to je tisto, kar marsikateremu boljšemu novincu manjka. Neresnost, ker v tem segmentu avtomobil pač ne sme biti preveč resen, sploh, če vsaj kolikor toliko obvlada nujne stvari. S petimi vrati je 107 dovolj praktičen in omogoča, da tudi potniki zadaj lahko enostavno zlezejo vanj in potem dejansko tudi dokaj udobno sedijo. Prtljažnik je sicer bolj podoben velikemu odlagalnemu prostoru, a za vsakdanje stvari bo dovolj, je pa avtomobil pregleden in lahkoten. No, so seveda tudi stvari, ki motijo. Takšen 107 stane preko enajst tisoč evrov, kar je odločno preveč, zlasti, ker je celo merilnik vrtljajev na seznamu dodatne opreme. Pa tudi zato, ker je tekmecev ob omenjeni ceni veliko, celo med razred večjimi vozili lahko najdemo kaj zanimivega. Moti tudi plastika na vrhu armaturne plošče, ki v sončnih dneh odseva v vetrobranskem steku tako močno, da voznik naprej komaj kaj vidi.

Strogo objektivno preračunavanje bo najbrž v ožji izbor postavilo katerega od tekmecev, se pa vseeno splača pogledati še peugeota 107. Ali, še bolje, se z njim zapeljati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 107 1.0i urban move
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski 
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 7.690
cena testnega vozila v EUR 9.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Škoda citigo ali vw up sta od malčkov najboljša izbira. 
(pred 8 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 8. 2022
Avgust 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930  mednarodna premiera - mazda CX-60
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 6 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 8 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 11 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 11 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |