Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pojem vsestranskosti

BMW 320d touring

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kupcev, ki so pripravljeni za karavana srednjega razreda odšteti petdeset tisoč evrov in več, pa ne vedo natančno, kaj jim je sploh pomembno, ni veliko.
Pojem vsestranskosti
Foto: Matej Mihinjač
5. 11. 2012 ob 15:51
Komentarjev: 0
video test BMW 320d touring & BMW 328i touring
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Trdim, da so pri tako zajetnem znesku prioritete in potrebe jasne, takšen znesek pa pri novi trojki lahko dosežete brez posebnega truda in brez posebej zmogljvega motorja. In verjamem, da vas na njej kaj dosti ne bo motilo. Seveda le pod pogojem, da vam je všeč že na pogled, saj je drugače niti ne boste dali v ožji izbor. V testu limuzinske trojke sem omenil, da je skoraj popolno družinsko vozilo, manjka mu le karavanski prtljažnik. Tokratna trojka ga ima, pod pokrovom pa je malce zmogljivejši dvolitrski dizelski agregat, saj ne gre za različico efficient dynamics. Smo pa istočasno imeli še enega karavana, takšnega z dvolitrskim turbobencinskim strojem. Kakšen je, si preberite v Matejevem testu, v spodnjih vrsticah pa nekaj več o dizelski različici.

O sami obliki ne bomo govoril kaj dosti, nekaterim je všeč, drugim ne, se pa navzven nikakor ne vidi, da gre za avtomobil, ki stane več kot petdeset tisočakov (z vso dodatno opremo). Paket sport in večja platišča, kakršne je imela rdeča limuzinska trojka, bi mu še kako dobro dela, a po drugi strani obstajate kupci, ki želite ostati diskretni in neopazni, zato je takšna kombinacija za vas kot naročena. Čeprav je aktualna generacije BMW-ja 3 prostornejša od prejšnje in karavanski prtljažnik ponuja več prostora celo od večine neposrednih tekmecev in čeprav je dovolj prostora tudi za potnike v drugi sedežni vrsti, prostornost ni primarna vrlina. Dinamičen karakter se kaže povsod, ne glede na agregat pod pokrovom. Perfekten in precej nizek položaj za volanom ostaja zaščitni znak, volan M je prijetno debel, sedeža spredaj udobna in bogato nastavljiva, z nastavljanjem bočne opore pa znata lepo objeti hrbet.

Ne glede na to, ali boste izbrali nastavljivo podvozje, je BMW serije 3 odlično vodljiv avtomobil. Lahko je precej hiter, predvsem pa vedno vliva veliko mero zaupanja, kar je dejansko še bolj pomembno. Nastavljivo vzmetenje bi vseeno priporočili, saj gre za kompleksno stvar, ki pozitivno vpliva na več elementov. V načinu eco pro je motor manj odziven, zato je poraba manjša. V načinu comfort je avtomobil neverjetno udoben, sport in sport plus pa poskrbita za konkretno mero dinamike. Takšen dizelski agregat seveda ni najboljši primer za poudarjanje živahnega karakterja, je pa več kot dovolj zmogljiv za hitrejšo vožnjo. Četudi ne postreže s takšno zvočno silhueto in zmogljivostmi kot 328i.

Lahko pa je odlična in varčna alternativa. Na poti do Münchna je porabil malo več kot pet litrov in pol na sto prevoženih kilometrov, pri čemer smo bili v avtomobilu trije in še kup krame za snemanje. In to brez posebnega truda pri varčevanju in z nekajkratnimi izpadi na nemških avtocestah brez omejitev hitrosti. Ob le dveh litrih prostornine ponudi 350 Nm navora, ta je lepo razporejen, zato je motor lepo prožen in obenem dovolj tih, da ne moti. Le pri najnižjih vrtljajih ga je včasih slišati več, kot bi želeli pri tolikšnem znesku.

Zakaj petdeset tisočakov, če je pa lahko tako motorizirana trojka bistveno cenejša? Enostavno, testna je bila dodobra oborožena z dodatno opremo, pri kateri pa bi imel praktično vse. Osemstopenjski samodejni menjalnik je vrhunski izdelek, ki prestavlja tako nežno in hitro, da ne vidim potrebe po ročnem. Navigacijski sistem prinese s seboj še velik zaslon, ki je nadvse uporaben pri brskanju po sistemu i-drive, nastavljivo podvozje pa prinaša avtomobilu vsaj dva različna karakterja. Je pa res, da bo avtomobil zelo suveren tudi brez njega. Hja, vozila premijskih znamk postanejo premium šele ob bogati dodatni opremi, posledično pa precej naraste tudi cena.

Odločitev naj ne bo težka. Če si lahko privoščite takšen znesek za avtomobil in ste se zagledali v trojko touring, nakup lahko le priporočim. A vztrajam pri izbiri drugega motorja. BMW 328i namreč ne bo bistveno bolj 'žejen', bo pa še bolj suveren pri zmogljivostih in lepše bo predel.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d touring
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750 
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1565 (475)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,0/4,8
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 38.200
cena testnega vozila v EUR 38.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.392

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |