Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nepotrebno, a tako čudovito

Ford S-max 2.0 ecoboost titanium S

Avtor prispevka: Anže Jereb
Čeprav S-max ni več rosno mlad, s svojo svežo obliko, vedno novimi motorji in bogato opremo dokazuje, da ostaja povsem dostojen tekmec. Večina kupcev enoprostornikov sicer poseže po turbodizelskih agregatih, ki so v takšnih vozilih običajno bolj smiselna izbira, ne pa vsi. Za takšne Ford ponuja nove turbobencinske motorje, ki so dizlom odlična alternativa.
Nepotrebno, a tako čudovito
Foto: Matej Mitruševski
17. 4. 2013 ob 8:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostora vam v S-maxu zlepa ne bo zmanjkalo
motor navdušuje z zmogljivostmi in dokaj ugodno porabo goriva
paket titanium S pomeni, da je zunanji izgled še bolj agresiven
avdiosistem z desetimi zvočniki godi ušesom
S-max ostaja eden najbolje voznih enoprostornikov
sedeži so odlični
cena tako opremljenega vozila je marsikomu nedosegljiva
prave potrebe po tako zmogljivem družinskem avtomobilu pravzaprav ni
motor nima tistega karakterja iz focusa ST
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (23 glasov)
video test ford S-max 2.0 ecoboost titanium S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobili so v kombinaciji z bencinskimi agregati cenejši ob samem nakupu, zato ob predpostavki, da letno ne prevozite veliko kilometrov, kljub večji porabi, ostajajo povsem smiseln nakup. Število kilometrov, pri katerih se nakup dizla finančno splača, je seveda različen pri vsakem avtomobilu, ker so različni tudi cenovni razmaki med obema vrstama motorjev. A v grobem naj velja, da za manj kot 15.000 prevoženih kilometrov letno pomislite na bencinski agregat. Pa še bolj tih in miren tek ima, ob pomoči turbinskega polnilnika pa je radodaren z navorom.

Kdor bo izbral takšnega S-maxa, na porabo ne sme gledati. Prav tako ne na ceno, ker S-max z najmočnejšim dvolitrskim turbobencinskim motorjem, opremo titanium S in še z nekaj dodatki stane okoli štirideset tisočakov. Veliko za Fordovega enoprostornika, a kdor ga bo vzel, nikakor ne bo razočaran. Dvolitrski turbobencinar je namreč enak tistemu, ki poganja novega forda focus ST. Le nekaj 'konjičkov' je pobegnilo iz štalice, a ne veliko. In čeprav je focus ST precej hitrejši (tudi lažji) in bolj brutalen, ta motor vseeno lepo kaže svoje zmogljivosti. Ni surov in nikoli ne porine telesa v sedež z nenavadnim sunkom, je pa izjemno prožen in suvereno pospešuje že od dobrih dveh tisočakov dalje, pri pet tisoč vrtljajih dobi še malce zagona in kar pošteno ponori proti koncu delovnega območja. Ker je zaloga moči precejšnja, ste z izvrstnim ročnim menjalnikom lahko precej leni. Tako zmogljiv motor je v avtomobilu takšnega kova sicer nepotreben, a to pred leti ni ustavilo Opla, ko je v zafiro namestil podobno zmogljiv agregat in ji pripel oznako OPC. Pa še koga bi lahko našel.

Enoprostorniki pač niso vozila, s katerimi bi lastniki pogosto vozili zelo hitro in kakorkoli odlično se S-max pelje, je občutek še vedno slabši od tistega v povsem običajni in štirikrat cenejši fiesti. Takšnega motorja torej ne potrebujete, ampak kot ne potrebujete 50-palčnega TV-zaslona in štiriindvajsetih srajc, pa jih veliko med vami ima, tako tudi takšen motor nadvse priporočam. Res vas ne bo razočaral, niti pri porabi ne, ki je ob koncu testa znašala dobrih devet litrov. Za tolikšno konjenico je to odlično.

Prostornost smo obdelali že ničkolikokrat in tudi tokrat potrjujem, da je prostora ogromno, zato še beseda o opremljenosti. Titanium S pomeni, da navzven S-max izgleda bolj agresivno in da za ugodje ter varnost potnikov skrbi cel kup sistemov. Pravim avdiofilom Ford ponuja še doplačilno ozvočenje z desetimi zvočniki in velikim zaslonom z navigacijo. Poleg takšnega motorja zopet ena od stvari, ki v življenju niso nujno potrebne, a nedvomno godijo. Zvok iz takšnega sistema namreč res blagodejno vpliva na ušesa.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2.0 ecoboost titanium S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (239) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4801 x 1884 x 1620
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 854
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1676 (798)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/11,0/6,5
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 26.200
cena testnega vozila v EUR 35.920
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.105

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |