Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nepotrebno, a tako čudovito

Ford S-max 2.0 ecoboost titanium S

Avtor prispevka: Anže Jereb
Čeprav S-max ni več rosno mlad, s svojo svežo obliko, vedno novimi motorji in bogato opremo dokazuje, da ostaja povsem dostojen tekmec. Večina kupcev enoprostornikov sicer poseže po turbodizelskih agregatih, ki so v takšnih vozilih običajno bolj smiselna izbira, ne pa vsi. Za takšne Ford ponuja nove turbobencinske motorje, ki so dizlom odlična alternativa.
Nepotrebno, a tako čudovito
Foto: Matej Mitruševski
17. 4. 2013 ob 8:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostora vam v S-maxu zlepa ne bo zmanjkalo
motor navdušuje z zmogljivostmi in dokaj ugodno porabo goriva
paket titanium S pomeni, da je zunanji izgled še bolj agresiven
avdiosistem z desetimi zvočniki godi ušesom
S-max ostaja eden najbolje voznih enoprostornikov
sedeži so odlični
cena tako opremljenega vozila je marsikomu nedosegljiva
prave potrebe po tako zmogljivem družinskem avtomobilu pravzaprav ni
motor nima tistega karakterja iz focusa ST
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (23 glasov)
video test ford S-max 2.0 ecoboost titanium S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobili so v kombinaciji z bencinskimi agregati cenejši ob samem nakupu, zato ob predpostavki, da letno ne prevozite veliko kilometrov, kljub večji porabi, ostajajo povsem smiseln nakup. Število kilometrov, pri katerih se nakup dizla finančno splača, je seveda različen pri vsakem avtomobilu, ker so različni tudi cenovni razmaki med obema vrstama motorjev. A v grobem naj velja, da za manj kot 15.000 prevoženih kilometrov letno pomislite na bencinski agregat. Pa še bolj tih in miren tek ima, ob pomoči turbinskega polnilnika pa je radodaren z navorom.

Kdor bo izbral takšnega S-maxa, na porabo ne sme gledati. Prav tako ne na ceno, ker S-max z najmočnejšim dvolitrskim turbobencinskim motorjem, opremo titanium S in še z nekaj dodatki stane okoli štirideset tisočakov. Veliko za Fordovega enoprostornika, a kdor ga bo vzel, nikakor ne bo razočaran. Dvolitrski turbobencinar je namreč enak tistemu, ki poganja novega forda focus ST. Le nekaj 'konjičkov' je pobegnilo iz štalice, a ne veliko. In čeprav je focus ST precej hitrejši (tudi lažji) in bolj brutalen, ta motor vseeno lepo kaže svoje zmogljivosti. Ni surov in nikoli ne porine telesa v sedež z nenavadnim sunkom, je pa izjemno prožen in suvereno pospešuje že od dobrih dveh tisočakov dalje, pri pet tisoč vrtljajih dobi še malce zagona in kar pošteno ponori proti koncu delovnega območja. Ker je zaloga moči precejšnja, ste z izvrstnim ročnim menjalnikom lahko precej leni. Tako zmogljiv motor je v avtomobilu takšnega kova sicer nepotreben, a to pred leti ni ustavilo Opla, ko je v zafiro namestil podobno zmogljiv agregat in ji pripel oznako OPC. Pa še koga bi lahko našel.

Enoprostorniki pač niso vozila, s katerimi bi lastniki pogosto vozili zelo hitro in kakorkoli odlično se S-max pelje, je občutek še vedno slabši od tistega v povsem običajni in štirikrat cenejši fiesti. Takšnega motorja torej ne potrebujete, ampak kot ne potrebujete 50-palčnega TV-zaslona in štiriindvajsetih srajc, pa jih veliko med vami ima, tako tudi takšen motor nadvse priporočam. Res vas ne bo razočaral, niti pri porabi ne, ki je ob koncu testa znašala dobrih devet litrov. Za tolikšno konjenico je to odlično.

Prostornost smo obdelali že ničkolikokrat in tudi tokrat potrjujem, da je prostora ogromno, zato še beseda o opremljenosti. Titanium S pomeni, da navzven S-max izgleda bolj agresivno in da za ugodje ter varnost potnikov skrbi cel kup sistemov. Pravim avdiofilom Ford ponuja še doplačilno ozvočenje z desetimi zvočniki in velikim zaslonom z navigacijo. Poleg takšnega motorja zopet ena od stvari, ki v življenju niso nujno potrebne, a nedvomno godijo. Zvok iz takšnega sistema namreč res blagodejno vpliva na ušesa.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2.0 ecoboost titanium S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (239) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4801 x 1884 x 1620
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 854
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1676 (798)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/11,0/6,5
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 26.200
cena testnega vozila v EUR 35.920
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.105

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: PakiiRS
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |